سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

منابع بازاری از کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی انواع لپ تاپ های سونی در سطح بازار دیجیتال تهران خبر دادند.
به گزارش موبنا به نقل از فروشندگان، استمرار کاهش ارز از دو هفته گذشته باعث شده تا قیمت بیشتر کالاهای دیجیتالی از جمله لپ تاپ سونی تا سقف ۴۰۰ هزار تومان با تعدیل قیمت روبرو شود.

" بهنام رحمانپور" یکی از فروشندگان لپ تاپ در این باره گفت: از سوی دیگر کاهش تقاضا برای این کالا باعث شده تا فروشندگان برای فروش محصولات خود مجبور به تعدیل قیمت شوند.

وی با اشاره به افت قیمت ۴۰۰ هزار تومانی لپ تاپ های سونی موجود در بازار گفت: هم اکنون پرفروش ترین لپ تاپ های سونی با افت قیمت روبرو شده اند چرا که به دلیل افت قیمت ارز در کشور و همچنین نبود مشتری مشتریان مجبور به کاهش قیمت هستند.

این کارشناسان بازار تصریح کرد: با شرایط ایجاد شده بیشتر مشتریان به خیال ارزان شدن از خرید این کالا امتناع می کنند و منتظر کاهش قیمت بیشتر این محصولات در بازار هستند به طوری که استمرار این امر باعث کسادی بازار لپ تاپ تهران شده است.
وی افزود: همزمان با افزایش قیمت ارز در کشور و گران شدن بهای تمامی کالاها طی چند ماه گذشته روز به روز تقاضا برای این کالای ارتباطی افزایش یافت و این در حالی است که هم اکنون خرید وفروش در بازارهای لپ تاپ تهران به ندرت صورت می گیرد.
این فعال بازار با ارزیابی وضعیت فعلی بازارلپ تاپ تهران گفت: در پی کاهش تقاضای مشتریان، فروشندگان انواع لپ تاپ مجبور به تعدیل قیمت این کالای ارتباطی و دیجیتالی شده‌اند چرا که تقاضا برای این کالای ارتباطی به ندرت صورت می گیرد.
به گزارش موبنا، رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران طی چند هفته گذشته اعلام کرده بود به دلیل عدم ثبات نرخ ارز ، فعالان کالاهای مورد نیازشان را به قیمت های مختلف خریداری می کنند که این امر نیز به نابسامانی بازار دامن زده است و به موجب همین امر فعالان قانونی و غیرقانونی میزان واردات خود را به طور چشمگیری کاهش داده اند و بیشتر این فعالان تا زمان تثبیت نهایی ارز تصمیمی برای واردات این کالای ارتباطی و دیجیتالی ندارند.
سیدمهدی میرمهدی گفته بود که با شرایط ایجاد شده در بازار هر روز شاهد افزایش قیمت انواع لپ تاپ و کامپیوتر در سطح کشور هستیم که این امر به ضرر مصرف کننده نهایی است چرا که باید بابت کالای مورد نیازش به پرداخت دو برابر قیمت بپردازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو