سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

در هدفمندی یارانه ها که 40 هزار تومان نقدی به حساب مردم واریز می شود ، قوه مجریه نمی داند این 40 هزار تومان کجا هزینه شده ؟ خوراک و اقلام ضروری خریده شده ؟ قبوض حامل های انرژی داده شده است یا با آن سیگار و مواد مخدر خریداری کرده اند؟

ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، گفت: در مجلس هفتم طرحی دو فوریتی را ارائه کردم که به جای پرداخت نقدی ، پانصد تا هزار قلم کالا و خدمت به مردم معرفی شود و بگوییم نیازت را رفع کن و مدیریت هزینه اش با ما ؛ با این روند می توانستیم برای آموزش به دانشگاه پول بدهیم ، سهم درمان را پرداخت کنیم و پول را به تولید کالا و خدمات بازگردانیم  و نقدینگی مدیریت می شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: آقایان ابتدا چهل هزارمیلیارد پول را پخش می کنند و نقدینگی را در اختیار جامعه قرار می دهند و نمی دانند چه می شود ؛ شما چهل هزار میلیارد پول را خرج کن ، اما ببرید روی کالا و خدمات و به مردم هزینه دهیم و نه پول و این هزینه نظارت شده باشد ؛ در هدفمندی یارانه ها که 40 هزار تومان نقدی به  حساب مردم واریز می شود ، قوه مجریه نمی داند این 40 هزار تومان کجا هزینه شده ؟ خوراک و اقلام ضروری خریده شده ؟ قبوض حامل های انرژی داده شده است یا با آن سیگار و مواد مخدر خریداری کرده اند؟

وی افزود:  کمک به مردم مطلوب است ، اما نوع کمک را نباید با مصارف کاذب مخلوط کرد باید به پول واریزی به حساب خانوار جهت داده شود و بهتر روند کنونی پرداخت یارانه متوقف شود و روشهای جایگزین اتخاذ گردد.

ندیمی در خاتمه گفت: مساله مد نظر ما ، جیره بندی و کوپن نیست،  می گوییم هزار قلم کالا را معرفی می کنیم و این به نفع دولت است هم می تواند مردم و هم تولید کننده را راضی نگه دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو