سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

دعوای شدید غیاثی با مسعود مردا ی در برنامه ی نود

در ادامه برنامه فردوسی پور با اشاره به اتفاقات پایانی برنامه ی هفته ی گذشته در خصوص اتهام افشاریان به عسگری، مبنی بر اینکه رئیس کمیته داوران مشاور ارشد باشگاه آلومینیوم است گزارشی با مدیر عامل و سرمربی آلومینیوم پخش شد که آنها این موضوع را تکذیب کردند.

برنامه ی نود پاییزی در حالی به روی آنتن شبکه ی سه سیما رفت که همراه با اتفاقات جالبی بود :

ابتدای برنامه با مداحی غلام حسین پیروانی آغارشد و قسمت های از مداحی کردن او به مناسبت ایام سوگواری محرم پخش شد .

فردوسی پور : نگاه کی روش به فوتبال ما از بالا به پایین است

فردوسی پور هنگام صحبت در مورد تیم ملی با ذولفقار نسب در انتقاد به رفتار های حاکم بر فوتبالمان گفت : اگه نگاه آقای کی روش به فوتبال ما و کشورمان از بالا به پایین نباشد که “من همه چیز را می دونم و شما هیچی نمی دونید” این خودش یک مقدار آزار دهنداست.. در جام حذفی خدا رو شکر فدراسیون ایستاد و نگذاشت این اتفاقات عجیب و غریب بیافتد. باید تعامل بر قرار شود نه این که آقای کیروش سیبل شود و نه این که این طور از فوتبال ما انتقاد شود ..

نود در جه : “چه پول ای” صرف بهداد سلیمی و حدادی فر میشه ..

در بخش نود درجه این هفته فردوسی پور بازهم اشاره ی به هزینه های پرسپولیس در خصوص ورزشکاران المپیکی کرد و طعنه ی به رویانیان زد : انصاری فرد هم وقتی میبینه که رویانیان “چه پولی” رو داره به بهداد سلیم و حدادی فر میده با زدن ضربه ی سه امتیازی تکواندو کاری کرد که او دیگه دنبال باقری و معتمد نره …( اشاره زمانی که پایی انصاری فرد به خاطا بالا رفت )

افشاریان روی حرف ام هستم

در ادامه برنامه فردوسی پور با اشاره به اتفاقات پایانی برنامه ی هفته ی گذشته در خصوص اتهام افشاریان به عسگری، مبنی بر اینکه رئیس کمیته داوران مشاور ارشد باشگاه آلومینیوم است گزارشی با مدیر عامل و سرمربی آلومینیوم پخش شد که آنها این موضوع را تکذیب کردند.

به گزارش افکار نیوز ، افشاریان زمانی که به روی خط برنامه ی نود آمد تا در مورد حرف های پایانی هفته گذشته اش توضیح دهد گفت :سوال من از عسگری این بود که می خواستم ببینم محروم هستم یا نه؟ اما صحبت عسگری که مرا متهم به جانبداری از تیم شهرداری یاسوج کرد سخت بود و آن صحبت را مطرح کردم.

من آن موضوعی که در خصوص عسگری بیان کردم را تایید می کنم و روی حرفم هستم شما می توانید از طریق پیگیری پرینت مکالمه های عسگری در این خصوص نتیجه گیری کنید.

طلب توپ جمعکن ها را بدید!
پخش گزارشی از بدهی توپ جمع کن های ورزشگاه های ایران از بخش های دیگر برنامه نود بود. که پس از پخش این گزارش فردوسی پور در انتقاد از این ماجرا گفت :ولی واقعا چور دلشون میاد که هزینه ی این بندگان خدا رو که شایید ۱۰ تومان ۲۰ تومان هر بازی است نپردازند اون هم زمانی که هزینه های میلیارد ی در فوتبال می شود …

مرادی: در شان من نیست با شما حرف بزننم!
مرادی در صحبتهای خود با گلایه از شرکت نکردن دو عضو کمیته داوران در جلسه این کمیته در زنجان گلایه کرد که رضا غیاثی در ارتباطی تلفنی با برنامه در این خصوص گفت: در جلسه کمیته داوران با رئیس فدراسیون و سایر اعضا صحبتهایی مطرح شد که آن صحبتها فردای آنروز به بیرون درز پیدا کرد سوال من این است چه کسی این صحبتها را منتشر کرد!!.. که فردای آنروز خسروی به کمیته انضباطی شکایت کرد؟

فردوسی پور : منظور شما اینه که آقای مرادی گفته !
غیاثی :من چه می دونم غیب گو که نیستم که بدانم که گفته

لحضه ای کوتاه غیاثی احساس کرد که صدا رو نمی شنود گفت :آقای فردوسی پور من صدای شما رو نمی شنوم

مرادی :آقای فردوسی پور اجازه بدید من جواب بدهم که غیاثی گفت من هنوز حر فهاییم تمام نشود. و ادامه داد چه طور این صحبت ها بیرون رفته .. تا وقتیکه این جلسه ها اینگونه برگزار می شود من در آن شرکت نمی کنم.

مرادی : همه می دانند که بنده در اقلیت هستم و همه می دانند که چه کسانی با دپارتمان هم سو و هم جهت انند
غیاثی :دقیقا ما با دپارتمان هم سویم چون دپارتمان حقیقت میگه ..
مرادی : بسیار خوب پس شما عضو دپارتمان هستید نه کمیته ..

غیاثی با لحنه ی خشن صدایش را بالا برد و گفت : نخیر ما همه عضو جامعه داوری این مملکت هستیم ”
مرادی: من با شما دعوا ندارم و آرام صحبت می کنم.
غیاثی هم چنان با همان تن صدا ادامه داد : شما دعوا ندارید اما به دنبال پست و مقام هستید.
مرادی: متاسفانه کمیته داوران فعلی دچار یکسری مسائل شده است که باید به آنها رسیدگی شود در غیر اینصورت وضعیت بدتر از این می شود.
غیاثی: وقتی آدمی به این راحتی دروغ می گویید من چه باید بگویم.
مرادی : در شان من نیست که با شما صحبت کنم.
غیاثی: در جلساتی که شما در آن شرکت می کنید و صحبتهای آن به بیرون درز پیدا می کند من شرکت نمی کنم. شما می خواهید ما برویم و ما هم نمی روم …

در این لحظه بار دیگر افشاریان در ارتباطی تلفنی با برنامه از غیاثی با لحن طعنه دار پرسید: آقای غیاثی بندر خوش گذشت؟! ….(آقای غیاثی ۵ روز در بندر بودند.)

افشاریان: باید رفتار شما باید آرام باشد همه ی ما با این رفتار شما مشکل داریم ..
غیاثی: بله من ۵ روز در بندر عباس بودم برای اینکه چهارشنبه بازی لیگ دسته یک بود و روز شنبه لیگ برتر برگزار می شد و به خاطر اینکه در هزینه های فدراسیون به خاطر گران شدن بلیط هواپیما صرفه جویی کنیم من به همراه داور چهارم در بندر عباس ماندیم. متاسفم برای کسانی که در مقابل حقیقت کم می آورند و این موضوعات را مطرح می کنند.

و مرادی پس از قطع شدن ارتباط با غیاثی گفت : من دروغ نگفتم و تنها گلایه اعضای شرکت کننده در جلسه زنجان از شرکت نکردن دو عضو کمیته در این جلسه را مطرح کردم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو