سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

استیو وزنیاک را به اخلاقیات متفاوت او می‌شناسند، اما ویژگی رک گویی او در مورد محصولات دنیای تکنولوژی همیشه مشهورتر از بقیه بوده است. او بارها حتی خود شرکت اپل را مورد انتقادهای تند و تیز خود قرار داده است. وقتی او را بین انتخاب ویندوزفون و اندروید قرار دهید، بدون تعارف ویندوز فون را انتخاب می‌کند و جالب اینجاست که یکی از فن‌های شرکت چینی شیائومی نیز محسوب می‌شود ! او به تازگی در مصاحبه ای با Xconomy به دنیای گجت های پوشیدنی ورود کرده و باز هم مانند گذشته لحن گزنده و رک خود را به کار برده است.
گجت پوشیدنی سامسونگ گلکسی Gear از همان آغاز فروش با انتقادات تندی مواجه شد. تجربه نه چندان خوبی که وزنیاک نیز آن را بعد از مدت کوتاهی چشیده است: «گلکسی Gear تنها تکنولوژی‌ای بود که بعد از نصف روز استفاده آن را به کناری انداختم و از طریق eBay آن را فروختم چون بسیار بی‌ارزش بود!»
گوگل گلس نیز هر چند در ابتدای امر و حتی این روزها نیز با انتقاداتی جدی روبرو بوده، ولی کسی منکر نوآوری و جذابیت آن نیست. کما اینکه وزنیاک نیز هنگام اظهار نظر در مورد این گجت راه میانه و تا حدی تمجید را در پیش گرفته است: «شاید گوگل گلس آنچنان استفاده‌های بسیاری نداشته باشد که سزاوار تمجید یا انتقاد جهت حرکت رو به جلو خود باشد، اما هر کاری که با گوگل گلس انجام دادم، لذت‌بخش بود.»
وزنیاک در انتهای مصاحبه باز هم خانه قدیمی خود اپل را فراموش نمی‌کند و آرزو می‌کند که اپل همان یکه‌تاز و نوآور دنیای گجت های پوشیدنی باشد: «وقتی که یک شرکت، محصولی 180 درجه متفاوت را تولید می‌کند و همگی به برتری و نوآوری آن اذعان می‌کنند، اینجاست که آینده تکنولوژی مسیر خود را پیدا می‌کند. در گذشته اپل چندین بار - و نه همیشه - این مسئولیت را عهده داشته است. پس امیدوارم که این بار نیز اپل همان «تحول بزرگ» را در حوزه گجت های پوشیدنی ایجاد نماید.»
منبع : digikala.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 27 تير 1393برچسب:گجت پوشیدنی اپل سامسونگ اندروید گوگل , توسط سیبادو