سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

معجونی سالم برای سلامت موها

مواد لازم

    یک فنجان ماست بدون چربی
    2 فنجان شیر بدون چربی
    یک موز کوچک
    یک قاشق غذا خوری آرد گندم سبوس دار
    یک انبه متوسط یا کوچک
    یک قاشق غذا خوری وانیل
    یک قاشق غذا خوری ملاس

همه اینها را در مخلوط کن بریزید و بگذارید به مدت 3 دقیقه به آرامی با هم مخلوط شوند. معجون را کم کم میل نمایید سعی نکنید همه را در یک وعده میل نمایید.

انبه دارای ویتامین A است، که شوره سر را از بین می برد و موها را براق می کند. موز، ماست و ملاس به مو کمک می کند تا رنگ خود را حفظ کند و تعادل PH را حفظ می کند. آرد گندم سبوس دار به رشد مو کمک می کند بنابراین مو های شما سریعتر رشد می کند و کلسیمی که در شیر وجود دارد مو ها را قوی می کند!

 
خوردنی های مناسب برای سلامت مو

اسفناج، کشمش و حبوبات زیاد مصرف کنید. اینها شرشار از آهن هستند و به گردش خون در پوست سر شما کمک می کنند که می تواند رشد مو های شما را سریعتر کند.

ورزش کردن هم برای مو ها مفید است و احتمالا رشد موهای شما را افزایش می دهد. شما می دانید که ورزش چقدر برای تقویت قلب و ریه شما مفید است. ورزش گردش خون را تسهیل می کند و از فشار های روانی می کاهد که این دو نتیجه مثبت ورزش به سلامتی مو های شما کمک می کند و کمک می کند مو های شما سریعتر رشد کند.

یک رژیم غذایی متعادل کمک می کند که مو های شما سریعتر رشد کنند. رژیم غذایی متعادل برای هر کسی ضروری است، به خصوص افرادی می خواهند مو های بلندتری داشته باشند. شما باید هر روز به اندازه و از همه مواد مغذی به بدن خود برسانید که شامل پرتئین ها و اسید های چرب باشند چون برای سلامتی موهای شما حیاتی هستند. به خاطر داشته باشید فقط مو های سالم خوب رشد می کنند.


چه کنیم تا از آسیب دیدن مو های خود جلوگیری کنیم تا فرصت رشد سریع را به آنها بدهیم:

هیچ گاه مو های خود را زیاد خشک نکنید به خصوص با سشوار و تا حد امکان سشوار خود را روی کمترین درجه قرار دهید. هنگام استفاده از خشک کن در ارایشگاه ها حتما از یک لایه حفاظتی روی موهای خود استفاده کنید.

وقتی که مو های شما خیس است به جای اینکه از یک برس تیز استفاده کنید سعی کنید از شانه ای که دندانه های ریزی ندارد استفاده کنید تا از صدمه زدن به موهای خود جلوگیری کنید.

موهای خود را در برابر افتاب محافظت نمایید رعایت این مورد نه فقط برای موها بلکه برای صورت هم ضروری است. موهای خود را کوتاه کنید تا به رشد آنها کمک کنید اگر سه تا چهار بار در سال اینکار را انجام دهید نه تنها به روییدن موهای جدید تر کمک کرده اید بلکه موهای شما پر پشت تر به نظر می رسند. همچنین با این کار مو خوره ها را هم از بین می برید و موهای لخت و بهتری خواهید داشت.
 

 

 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:رشد سریع موی سر، رشد مو، موی , توسط سیبادو