سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

گراني باز هم به بازار کامپيوتر سر مي‌زند؟
جدول قيمت انواع لپ تاپ
جام جم آنلاين: با انتشار خبر ممنوعیت ثبت سفارش کالاهای کامپیوتری، نظیر لپ‌تاپ، تبلت و.... این پیش‌بینی که در آینده نزدیک بازار با کاهش بیشتر موجودی مواجه می‌شود و بالطبع روند صعودی قیمت‌ها سرعت می‌گیرد قوت گرفته است.
به گزارش سايت خبري تحليلي نامه نيوز، اگر چه این روزها در بازار خرید و فروش کامپیوتر و تجهیزات دیجیتالی شاهد کاهش شدید میزان عرضه و همچنین تقاضا هستیم و کمتر فردی با توجه به رشد قیمت‌ها به قصد خرید عازم بازار کامپیوتر می‌شود، اما به هر حال هستند افرادی که بنا به دلایلی چون نیاز مبرم و فوری به کالاهای کامپیوتری، برای خرید ولو با قیمتی به مراتب بالاتر از آنچه باید، به بازار مراجعه می‌کنند.

همچنین با انتشار خبر ممنوعیت ثبت سفارش کالاهای کامپیوتری، نظیر لپ‌تاپ، تبلت و.... این پیش‌بینی که در آینده نزدیک بازار با کاهش بیشتر موجودی مواجه می‌شود و بالطبع روند صعودی قیمت‌ها سرعت می‌گیرد قوت گرفته است.

به همین دلیل برخی از افرادی که به این کالاها نیاز دارند یا قصد ارتقا یا تعویض سیستم خود را دارند برای خرید دستگاه و قطعات جدید راهی بازار می‌شوند. اما اکثر این افراد دست خالی به خانه بازگشته و موفق به خرید نمی‌شوند.

با توجه به این شرایط، این سوال نزد اکثر افرادی که قصد خرید دارند پیش می‌آید که واقعا بهترین تصمیمی که می‌توان در رابطه با خرید کالا از بازار کامپیوتر گرفت چیست و چه کالاهایی را می‌توان در این بازار فقیر از لحاظ موجودی خریداری کرد.

در جدول زیر قیمت برخی از لپ تاپ ها در بازار آمده است:

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو