سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

وی با بیان این که حجم پوست بدن 5/1 متر مربع را تشکیل می‌دهد، گفت: در مراقبت از سطحی‌ترین لایه بدن، باید نکات ظریفی را مدنظر قرار دهیم.
 

ویتامین ها، عامل شادابی پوست

وی قرار نگرفتن در نور مستقیم آفتاب، پرتو اشعه ماوراء بنفش لامپ‌های مهتابی و استفاده نکردن از حوله، دستمال، لیف و کیسه به روی پوست صورت را از این نکات عنوان کرد و گفت: به پنج ویتامینA، B،C ، D وE برای داشتن پوستی شاداب نیاز داریم.

ضیائی، با وضو بودن، خشک نکردن آب وضو، خواندن نماز شب، استفاده هر روز یک‌قاشق غذاخوری چلغوز خام، مخلوط ماست پرچرب به همراه روغن زیتون و آبلیمو تازه به صورت ماسک بر روی پوست، ماساژ روغن کنجد بر روی پوست، استفاده از ارده مخلوط با عسل گون و شیر تازه گاو به همراه عسل گون در وعده صبحانه، خوردن میوه طالبی، نمک با آویشن، مصرف زود وعده صبحانه و شام، مصرف یک پر سیر در هفته، مصرف کاهو و پرتقال در وعده ناهار و کاهو به همراه لیمو شیرین در وعده شام را از راه‌های تامین این ویتانین‌ها عنوان کرد و افزود: مصرف پرتقال به همراه لیمو شیرین باعث مسمومیت غذایی می‌شود.


موارد استفاده از گل نسترن

این استاد حوزه، استفاده از ماسک گل نسترن را راهی در لطیف‌کردن پوست عنوان کرد و گفت: استفاده از گل نسترن با نیشکر برای جلوگیری از سفیدی مو و پودر گل نسترن به همراه حنا در جهت تقویت مو و استفاده از عصاره گل نسترن بر پوست، بعد از حمام، برای خوشبو شدن بدن بسیار مفید است.


درمان تیر‌گی پوست با سرکه طبیعی

وی ماساژ پوست با سرکه طبیعی و خوردن آن را از راه‌های درمان تیر‌گی عنوان کرد و مصرف میوه انگور، تره فرنگی، جوشانده پنیرک، پیاز، انواع ترب که خاصیت ضدشن و سنگ کلیه نیز دارد را از دیگر راه‌های درمان این عارضه دانست.

ضیائی، ماساژ پوست با سرکه طبیعی دو مرتبه در روز را درمان خارش بدن و تیر‌گی‌های زانو عنوان کرد و افزود: بعد از خشک‌شدن سرکه روی پوست موضع مورد نظر با جوشانده آویشن ماساژ داده شود.

وی همچنین استفاده از سرکه طبیعی به صورت ماساژ پوستی و مصرف ویتامین 6B تا 40 روز را برای برطرف شدن لک‌های بزرگ و سیاه روی پوست و ماه گرفتگی، مناسب عنوان کرد.
 

 

 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:روغن جامد پوست سرکه , توسط سیبادو