سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

حتماشنیده اید که خوردن روزانه یک سیب انسان را از پزشک بی نیاز می کند .

 1. سیب
حتما شنیده اید که خوردن روزانه یک سیب انسان را از پزشک بی نیاز می کند و اکنون می توانید این جمله را نیز اضافه کنید که سیب شما را از چاقی نیز دور نگاه می دارد. سیب منبع غنی آب و همچنین فیبر است که شخص بعد از خوردن آن فورا احساس سیری می کند. علاوه بر این سیب یک کاهش دهنده طبیعی اشتها است . بنابراین در اواسط بعد از ظهر یا در فاصله بین صبحانه تا ناهار گزینه خوبی است و شما را از پرخوری در بین وعده های غذایی باز می دارد.
2. تخم مرغ
تخم مرغ پخته، عسلی یا املت شروع خوبی برای روز است و تا مدت طولانی احساس سیری می کنید. تخم مرغ منبع غنی پروتئین است و به سرعت اشتها را کم می کند. در اوخرعصر می توانید تخم مرغ پخته و سالاد سیب زمینی بخورید
این ماده غذایی یکی از بهترین گزینه ها برای صبحانه است. می توانید آن را با شیر کم چرب بخورید و تا ناهار احساس سیری کنید. برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند جو دوسر یک مورد سالم بوده و برای تناسب اندام موثر است.
4. ماهی
ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که میزان متابولیسم را ارتقاء داده و کلسترول را نیز کاهش می دهد.
5. سوپ
آیا شنیده اید که اکثر سلبریتی ها برای شام سوپ را ترجیح می دهند؟ به این دلیل است که سوپ چاق نمی کند، هضم آن آسان بوده و شکم را پر می کند. سوپ مرغ یا سبزیجات با آب گوشت گزینه ای بسیار ایده آل محسوب می شود. در صورت دلخواه یک کاسه سالاد نیز در کنار آن قرار دهید تا فورا وزن کم کنید.
6. خشکبار
یک مشت خشکبار بدون نمک و خام، روشی عالی برای از بین بردن گرسنگی است. به گزارش نیک صالحی می توانید یک پاکت کوچک از آنها را در کیف خود داشته باشید تا در زمان احساس گرسنگی از آن بخورید. بهترین گزینه بادام و گردو است، چرا که موجب چاقی نیز نمی شود. اگر برای شما مهم نباشد که کمی انرژی و کالری نیز دریافت کنید می توانید به آنها بادام زمینی نیز بیافزایید.
7. میوه های مرکبات
پرتغال، انبه، گریپ فروت و آناناس و... منبع غنی ویتامین C هستند. آنها مواد غذایی بسیار مفید برای بدن بوده و در کنار آن مدت طولانی تری شما را سیر نگاه می دارند.
8. پاپ کورن
در مقایسه با اسنک های دیگر از جمله چیپس های سیب زمینی پاپ کورن زیاد بدن را چاق نمی کند و در کنار آن احساس سیری می دهد. اگرچه باید از خواباندن آن در نمک یا کره بیش از حد اجتناب کرد (وگرنه نخوردن آن بسیار بهتر از خوردن آن است.)
9. سبزیجات برگ سبز
دلیل آنکه اکثر سالاد ها حاوی سبزیجات سبز است آن است که در طولانی مدت احساس سیری میدهند.به گزارش نیک صالحی یک کاسه بزرگ مملو از کاهو، اسفناج و دیگر سبزیجات بهترین راه مقابله با گرسنگی در هر زمان در روز است به خصوص بعد از شام وقتی که مدت زیادی بیدار می مانید، لازم نیست که به چربی بدن نیز اضافه کنید!
10. ماست
ماست نه تنها در روز می تواند بخشی از نیاز کلسیوم شما را تامین کند بلکه شکم را نیز سیر نگاه می دارد . در صورت تمایل می توانید به آن میوه نیز اضافه کنید.
11. غذاهای حاوی پروتئین و فیبر بالا
به طور کلی بیشتر بر غذاهایی باید تمرکز کنید که حاوی پروتئین و فیبر بالا بوده و در کنار آن چربی کمتری دارند. مواد غذایی با کربوهیدرات مرکب نیز خوب هستند. از آنجا که برای هضم شدن در بدن، کمی زمان می برند به طور تدریجی گلوکز آزاد کرده و احساس سیری می دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو