سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

به کمک این ترفند قادر خواهید بود روی فلش خود ویندوز 7 قابل حمل نصب کنید و بر روی هر سیستمی اجرا کنید!

 چگونه ویندوز ۷ را نصب و از روی فلش درایو اجرا کنیم سیستم عامل ویندوز ۷ تا امروز یکی از بهترین سیستم عامل‌هایی بوده است که توسط مایکروسافت انتشار داده شده است.
چگونه ویندوز ۷ را نصب و از روی فلش درایو اجرا کنیم
سیستم عامل ویندوز ۷ تا امروز یکی از بهترین سیستم عامل‌هایی بوده است که توسط مایکروسافت انتشار داده شده است.اگر شما از ویندوز ۷ روی سیستمتان استفاده می‌کنید و می‌خواهید که ویندوز ۷ را با خود حمل کنید تا بتوانید از آن بر روی لپ‌تاپ دوستتان و یا کامپیوتر شخصی که بر روی آن ویندوز ۷ نصب نشده است استفاده نمایید، در این مقاله و آموزش قصد داریم تا یک نسخه قابل حمل از ویندوز سون مایکروسافت که قابلیت جابجایی توسط فلش درایوهای USB را داشته باشد ایجاد کنیم.
مواد لازم برای ایجاد ویندوز ۷ پرتابل
۱٫فلش درایو با فضای خالی بیش از ۶ گیگابایت
۲٫دی وی دی یا فایل نصبی ویندوز ۷ مایکروسافت (هر نسخه ای به دلخواه شما)
۳٫ VirtualBox پرتابل یا قابل حمل ( اگر به اینترنت دسترسی دارید می‌توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دریافت نمایید.)
مراحل ایجاد ویندوز ۷ پرتابل بر روی فلش درایو USB
1.نسخه پرتابل VirtualBox را از اینجا دریافت و نصب نمایید. برای نصب شما نیاز دارید تا فایل زیپ دانلود شده را در داخل درایو USB قرار داده و در همانجا از حالت فشرده خارج نمایید وسپس بر روی فایل نصبی (EXE) کلیک کنید تا VirtualBox پرتابل نصب شود.
۲٫حال شما VirtualBox را به صورت نصب شده دارید، در ادامه یک ماشین مجازی جدید با راه اندازی VirtualBox ایجاد کنید.
۳٫در ماشین مجازی جدید شما نیاز دارید تا ماشین را به عنوان ویندوز۷ انتخاب یا نام‌گذاری کنید. سپس رم را ۱۰۲۴MB و فضای ذخیره سازی راحدود ۲۰GB انتخاب کنید.
۴٫حال شما باید مکان فایل نصبی ویندوز سون (دی وی دی یا فایل ست آپ(setup) را که بر روی کامپیوتر ذخیره کرده اید) را آدرس دهی کنید. VirtualBox شروع به نصب ویندوز ۷ بر روی USB درایو می‌کند.
۵٫زمانی که عملیات نصب ویندوز ۷ کامل شد، شما می‌توانید USB درایو را به صورت امن از کامپیوتر جدا کنید. اکنون تنها کافی است تا USB فلش درایوتان را به هر کامپیوتری که دوست دارید متصل کنید و ویندوز ۷ را بر روی آن اجرا کنید.
برای استفاده ساده پیشنهاد می‌کنم تا از Windows 7،نسخه Home Basic یا Home Premium edition استفاده کنید.
از قابلیت حمل و پرتابل بودن سیستم عامل ویندوز ۷ لذت ببرید و با استفاده از آن بر روی سیستم‌های قدیمی xp و یا لپ‌تاپ‌های ویستا دوستانتان را شگفت زده کنید.
به هر حال قابلیت حمل ویندوز سون به شما کمک میکندد تا به برنامه های مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید البته در صورتی که قبلا آن‌ها را بر روی فلش درایو USBتان نصب کرده باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو