سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو


ما قصد داریم از این به بعد به شما پیشنهاد خرید چند گوشی تلفن همراه که نسبت به قیمتشان ارزش دارند (با توجه به لیست قیمت) را بدهیم و چند مدلی که زیادی گران هستند را هم معرفی کنیم تا فعلا از آن‌ها دوری کنید! البته به خاطر نوسانات زیاد، ممکن است جابه‌جایی‌هایی در این لیست و با گذشت زمان رخ دهد، پس اگر قصد خرید دارید، حتما به تاریخ آخرین پیشنهاد ما (تاریخ به روز رسانی مطلب) توجه کنید! هر سئوالی هم در این باره دارید، برای گرفتن جواب دقیق در انجمن مطرح کنید تا بسته به علاقه و شرایط مدنظرتان، بهترین گزینه‌ها را برایتان معرفی کنیم.

تحلیل روز: خوشبختانه بازار مدت‌هاست که بر روی یک ثبات گام می‌گذارد و دیگر از هیجانات گدشته خبری نیست! حتی به دلیل کاهش قیمت ارز در چند روز اخیر، بسیاری در انتظار کاهش قیمت هستند تا با شرایط بهتری به استقبال عید بروند!

مدل‌هایی که بایستی الان خرید!


Sony Xperia L

میان رده‌های سونی در بازار حکمرانی می‌کنند! این کمپانی مطرح که در بسیاری از محصولات خود به داشتن قیمت‌های بالا (در کنار کیفیت) مشهور است، روند متفاوتی را در بازار موبایل اتخاذ کرده و قیمت کاملا رقابتی را برای محصولاتش برگزیده است. گوشی اسکپریا L حاصل همین تفکرات است که با حدود قیمتی 590 هزار تومان به شما یک گوشی دو هسته‌ای (آن هم اسنپدراگون) با نمایشگر 4.3 اینچ و دوربین 8 مگاپیکسل می‌دهد.

 


sony-xperia-l
Nokia Lumia 520

وقتی یک گوشی عنوان پر فروش‌ترین محصول ویندوزفونی سال گذشته میلادی را از آن خود می‌کند، حتما نکته با ارزشی دارد که توانسته به چنین مهمی دست یابد. لومیا 520 یک ویندوزفونی خوش رنگ و لعاب است که تنها 400 هزار تومان قیمت دارد و به لطف نمایشگر 4 اینچی و پردازنده دو هسته‌ای خود، تجربه روانی را به کاربر عرضه می‌کند.

 


Nokia-Lumia-520
LG Optimus L4 II

اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی با استایل خوب و قیمت مناسب هستید، نسخه دوم از رده اپتیموس L4 ال‌جی، تنها کمی بیشتر از 300 هزار تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت و در عوض یک گوشی با نمایشگر 3.8 اینچی با پردازنده ۱ گیگاهرتزی را نصیب شما می‌کند. شاید مشخصات سخت‌افزاری این مدل چنگی به دل نزند، اما به طور حتم قیمت بسیار خوب آن (به همراه گارانتی دو سالانه ال‌جی)، دل‌های بسیاری را فریفته خویش می‌کند!

 


 LG-Optimus-L4-II
Huawei G700

به تازگی هواوی گوشی‌های خوب و خوش قیمتی را روانه بازار کرده است که یکی از این مدل‌های با ارزش، G700 نام دارد، یک گوشی با نمایشگر ۵ اینچ و وضوح تصویر اچ‌دی که از چیپست ۴ هسته‌ای ساخت این کمپانی هم بهره می‌گیرد و به کمک دوربین ۸ مگاپیکسلی خود، قادر است تا به صورت فول اچ‌دی هم فیلم‌برداری کند.
تمام این موارد را می‌توان با قیمتی کمتر از ۸۰۰ هزار تومان و با گارانتی اصلی تهیه نمود و به همین خاطر اگر به دنبال یک گوشی ۵ اینچی با مشخصاتی قابل قبول هستید، این گوشی گزینه‌ای عالی و ایده‌آل برای شماست.


مدل‌هایی که نبایستی الان خرید!


Nokia 515

برخی از کارهای نوکیا واقعا عجیب است! این کمپانی گوشی هوشمند خودش را ۴۰۰ هزار تومان می‌دهد اما مدل ساده‌ای همچون نوکیا 515 را بیشتر از ۴۰۰ هزار تومان قیمت گذاری می‌کند که تنها خاصیت مثبتش، دو سیم کارته بودن است! آیا پرداخت چنین مبلغی برای یک گوشی با نمایشگر 2.4 اینچی منطقی است؟!

nokia-515
HTC One Max Dual Sim

فبلت اچ‌تی‌سی مدل زیبایی است که بررسی تخصصی آن را هم احتمالا در آی‌تی‌رسان خوانده‌اید. اما ظاهرا قیمت آن هیچ سر سازگاری با مشتری ندارد و با آنکه رقبای قدرتمندی چون نوت 3 و سونی زد اولترا بسیار ارزان‌تر هستند، مدل دو سیم کارته وان مکس با ثبت رقمی در حدود 2.300.000 تومان رسما نشان داده که یکی از کاندیداهای مهم برای خرید نشدن است!

 


one-max-9
Apple iPhone 5c

قبل از معرفی رسمی آی‌فون 5c در بازار، بسیاری گمان می‌کرد که حرف c ابتدای کلمه cheap به معنای ارزان است. هیبت این گوشی و ساختار پلاستیکی آن، چنین چیزی را هم در ذهن هر کسی متبادر می‌کرد. اما وقتی سری به بازار بزنید و ببینید این گوشی نه تنها ارزان نیست، بلکه از اکثر پرچمدارهای سایر کمپانی‌ها نیز گران‌تر است، متوجه تناقض شدید در قیمت بالای آن خواهید شد. جالب اینجاست که قیمت نزدیک به 1.700.000 تومانی این گوشی، مشابه با آی‌فون 5 است، مدلی که ساختار و ظاهر شکیل‌تری داشته و هیچ کمبودی در مقابل 5c ندارد (اگرچه آن مدل هم خیلی گران است!). حتی با کمتر از این رقم شما می‌توانید پرچمدارانی چون ال‌جی G2، سونی اکسپریا Z1 و سامسونگ گلکسی S4 را بخرید!

apple-iphone-5c


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو