ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

روشی بسیار آسان در اجرای اندروید روی ویندوز 8 و استفاده از محیطی مانند وین استور و دانلود از گوگل پلی

 
 
Windows Store شاید یکی از منابع مهم برای دانلود برنامه های بزرگ باشد اما باید اقرار کنیم که BlueStacks به شما این امکان را میدهد تا به بیش از ۷۵۰ هزار برنامه روی یک سیستم کامپیوتری که از ویندوز ۸ برخوردار است دسترسی پیدا کنید.از مهمترین عناوین این منبع بزرگ دانلود میتوان به بازی های لمسی اشاره کرد.
تا به حال شبیه سازهای مختلفی برای اجرای برنامه های اندرویدی تحت پلتفرم ویندوز منتشر شده است اما آنها واقعا تا به حال هدف خاصی را دنبال نکرده اند.اکنون با وجود تبلت ها و سیستم های کامپیوتری شخصی که از فناوری لمسی برخوردار هستند
میتوان امیداوار شد که ما بتوانیم از حداکثر قابلیت برنامه های اندرویدی تحت پلتفرم ویندوز ۸ استفاده کنیم. BlueStacksکامل نیست و هنوز در مرحله تست بتا به سر میبرد اما شرکت Lenovo قصد دارد به زودی آنرا وارد عرصه کامپیوترهای شخصی کند.لازم به ذکر است در حال حاضر هر شخصی میتواند به صورت رایگان برنامه BlueStacks را دانلود کند و از آن استفاده کند.
محدودیت ها:
BlueStacks هنوز مبتنی بر نسخه اندروید ۲٫۳ کار میکند بنابراین ممکن است یک سری از برنامه های جدید کار به درستی کار نکنند.
نصب:
شما میتوانید نرم افزار BlueStacks را از سایتش دانلود کنید. در حال حاضر این نرم افزار برای ویندوز ۸ و ورژنهای قدیمی ویندوز و سیستم عامل مک موجود است.
استفاده از برنامه های اندرویدی روی ویندوز ۸ :
بعد از اینکه نرم افزار BlueStacks را نصب کردید آنرا اجرا کنید و به جست وجوی برنامه های مورد علاقه خود بپردازید.
این نرم افزار لازم است که به حساب گوگل شما متصل شود تا قادر باشد برنامه ها را از گوگل پلی دانلود کند.ناگفته نماند اگر دوست داشته باشید شما همچنین میتوانید در داخل این نرم افزار یک حساب کاربری گوگل ایجاد کنید.شما همچنین نیز میتوانید برنامه ها را از طریق سایت آمازون با استفاده از این برنامه دانلود و سپس نصب کنید.
قطعا برنامه BlueStacks کامل نیست و خیلی ها به استفاده از برنامه های کامل تر خود ویندوز 8 ، تمایل بیشتری دارند اما به هر حال شما میتوانید با استفاده از این برنامه دنیایی از بازی های اندروید تحت فناوری لمسی را روی ویندوز۸ خود اجرا کنید البته برنامه هایی هستند که شما میتوانید با استفاده از فناوری لمسی روی دسکتاپ خود از آنها استفاده کنید.
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 6 دی 1392برچسب:, توسط سیبادو