سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

 

بسیاری از مردم، از رفتن به جنگل و کندن قارچ برای خوردن لذت می برند، اما شناخت نوع قارچ می تواند مسئله مهمی باشد. بیش از 38 هزار نوع قارچ وجود دارد که بعضی از آنها سمی اند و بعضی از آنها قابل خوردن می باشند. رنگ، شکل و اندازه ی قارچ ها می تواند خیلی متنوع و مختلف باشد.خلاصه اینکه خواص زیادی دارند میخواهیم با این ماده غذایی یک غذای لذیذ درست کنیم.

  مواد لازم:
گوشت گوساله ریز قیمه شده =۲۵۰ گرم
قارچ= ۵۰۰ گرم
فلفل سبز= ۲ عدد
پیاز =۱ عدد متوسط
گوجه فرنگی= ۲ عدد
نمک - فلفل- روغن مایع= ۴ ق غ

طرز تهيه:
چون مدت زمان پخت گوشت نسبت به سبزیجات بیشتره پس اونارو ریز خرد می کنیم و با ۲ لیوان آب میگزاریم تا بپزد. قارچ و پیاز و فلفل سبزرا ریز خرد می کنیم وروغن مایع رو اضافه کرده و سرخ می کنیم .
این سبزیجات را رو شعله بزرگ اجاق و با حرارت زیاد با هم زدن سوته می کنیم و به این علت روی حرارت زیاد چون قارچ در حرارت کم زیاد آب می ندازد وقتی آب سبزیجات کشیده شد گوشتها رو علاوه می کنیم و به هم زدن ادامه می دیم و سرخ می کنیم
گوجه فرنگی ها رو اضافه می کنیم و ۵ دقیقه دیگر به سرخ کردن ادامه می دیم و بعد نمک و فلفل را علاوه کرده و از روی حرارت برمی داریم .
و اما سوته قارچ و مرغ :
به این مواد فقط فلفل قرمز را خرد کرده اضافه می کنیم و تنها فرق در روش پخت اینه که ابتدا گوشت مرغ را سوته کرده و بعد سبزیجات رو به آن اضافه می کنیم .
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو