سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
قرار داده یک کامپیوتر در آشپزخانه ایده خیلی خوبی است. شما می توانید نکات پخت یک غذا یا دستور پخت یک غذا را داشته باشید. همچنین می توانید ارتباط خود را با دنیای دیجیتال را حفظ کنید. تصور کنید کنید در حالی که مشغول گوش دادن به موزیک یا دیدن فیلم مورد علاقتون هستید، غدای خودان را آماده کنید یا ظرف ها رو بشورید. ما در اینجا یک سری راه کار به شما ارائه می کنیم تا بتوانید بدون هزینه اضافی، کامپیوتر خود را در آشپزخانه داشته باشید.

موبایل یا تبلت خود را چسب نواری وصل کنید
اجازه بدید با آسانترین راه شروع کنیم. این راه به طور موقت برای نصب دستگاه های سبک وزن مناسب استو تنها چیزی که شما احتیاج دارید کمی چسب نواری است.
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، یک تبلت با چسب نواری به در کابینت وصل شده است. فقط اطمینان حاصل کنید که به اندازه ای چسب بزنید که تحمل وزن تبلت شما را داشته باشد. همچنین در مکان مطمئنی قرار دهیدش که احتمال خوردن ضربه و … نباشد.

نصب نمایشگر در قسمت فوقانی آشپزخانه
اگر شما یک آشپرخونه کوچیک دارید، این مهم هست که از فضای موجود نهایت استفاده رو ببرید و انعطاف پذیری لازم را داشته باشد. شما می توانید لپ تاپ خود را به در یک محیط مناسب که فضای نگیرد، نصب کنید.
ما یک روش برای این کار ابداع کردیم. ما لپ تاپ را به صورت برعکس به قسمت زیری کابینت وصل کردیم. فقط دقت کنید که وسایلی که برای نصب آن استفاده می کنید از استحام کافی برخوردار باشند.
حال به موس و کیبورد بی سیم نیاز داریم که ما آن رو به صورت زیر وصل کردیم.
تمام شد، اکنون شما می توانید از آن استفاده کنید.

کامپیوتر آشپزخونه شیک
اگر شما یک آشپزخونه بزرگ دارید، می توانید یک قسمت برای کامپیوتر خودتون درست کنید. 

 

 



 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 18 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو