سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
کلیپ «میان بقیع و کربلا» از نزار القطری +‌ دانلود
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۰
کلیپ زیبای «میان بقیع و کربلا» از آلبوم جدید «نزار القطری» مداح خوش‌الحان اهل‌بیت(ع) منتشر شد.
 
کلیپ «میان بقیع و کربلا» از نزار القطری +‌ دانلود
به گزارش سیبادو به نقل از فارس، «نزار القطری» مداح مشهور اهل بیت(ع) که تولید بیش از ۲۰ آلبوم مذهبی را در کارنامه هنری خود دارد، جدیدترین اثر موسیقایی خود به نام «قانون عشق» را به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم روانه بازار کرد.

«قانون عشق» شامل ۹ قطعه است که قطعه «ثارک یا غایب» به دو زبان فارسی و عربی اجرا شده است. «عمر فاروق البدراوی» با ۴ شعر، بیشترین سهم را در اشعار این آلبوم دارد.

به تازگی کلیپ قطعه «بین البقیع و کربلاء» که توسط شرکت «الغدیر» کویت (تهیه‌کننده آلبوم قانون عشق) تهیه شده، در فضای مجازی منتشر شده است.

نزار القطری سال گذشته مجموعه مداحی «رایات» را با اشعاری به زبان عربی، فارسی و ترکی به همراهی یک موزیک‌ویدئو منتشر کرد که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان روبه‌رو شد.

نزار القطری با نام اصلی «نزار فضل‌الله روانی» ۵ سال پیش با پخش نوحه عربی-فارسی «أنا مظلوم حسین» از شبکه سوم سیما به شهرت رسید. این مداح ۴۱ ساله اصالتاً اهل قطر است، مدتی را در لندن زندگی کرده و اکنون ساکن کویت است.

القطری که بیش از ۳ دهه است به مداحی می‌پردازد، به زبان‌های عربی، فارسی و انگلیسی مسلط بوده و نوحه‌هایی را به هر سه زبان خوانده است.

او اکنون دارای سه فرزند با نام‌های کوثر، حسین و علی است و به خواندن قصیده مشهور «خیرة الله من الخلق أبی» علاقه خاصی دارد و همواره آن را در پایان مجالس خود زمزمه می‌کند.

لینک دانلود

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو