سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
محققان ادعا می‌کنند که یک صفحه کلید جدید را برای صفحات لمسی طراحی کرده‌اند که به انگشت شست شما اجازه می‌دهد تایپ سریعتری را انجام دهید. این محققان ادعا کرده‌اند که تایپ توسط این صفحه کلید جدید 34 درصد سریعتر خواهد بود.

امروزه تایپ توسط صفحه کلید QWERTY بسیار سخت است زیرا این نوع صفحه کلید برای صفحات نمایش لمسی ساخته نشده است و همجنین طرز حرکت انگشت شست بر روی صفحه کلیدهای فیزیکی بسیار با حرکت این انگشت بر روی صفحات لمسی متفاوت است.

محققان می‌گویند که برای تایپ با صفحه کلید QWERTY بر روی صفحات لمسی تنها به 20 کلمه در دقیقه محدود خواهید شد که در مقایسه با تایپ بر روی صفجه کلیدهای فیزیکی بسیار سرعت کمتری است.

برای توسعه این صفحه کلید محققانی از انستیتو Max Planck و همکاران آن‌ها از دانشگاه St Andrews و Montana Tech در حال تحقیق هستند تا با استفاده از دو انگشت شست با سرعت بسیار بیشتری بتوانید تایپ کنید.

برای اینکه سرعت تایپ بالاتر برود محققان می‌خواهند علاوه بر کارهای تکنیکی فاصله حروف را بر روی این صفحه کلید جدید کم کنند تا زمان حرکت انگشت شست کمتر شود.
 

 

 

 

 

در این صفحه کلید جدید که KALQ نام دارد تمام حروف صدا دار به جز "y " در جایی قرار خواهند گرفت که زیر انگشت شست راست باشند، در حالی که برای انگشت شست چپ کلیدهای بیشتری قرار خواهند گرفت.

با ورود این صفحه کلید به دنیای صفحات لمسی سرعت تایپ کاربر 37 کلمه در دقیقه خواهد شد که بهترین رکورد برای تایپ با دو انگشت شصت است.

این صفحه کلید در اوایل ماه مه (اوایل اردیبهشت ماه) به صورت یک اپلیکیشن مجانی برای اندروید ارائه خواهد شد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو