سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو


ابتدا فیلم های شکست خورده که تعدادشون هم زیاد است و تعدادی از آن ها به شرح زیر است.

 
برت باور نکردی : این فیلم در هفته ی قبل اکران شد و تا به حال فروش جهانی 19 میلیون در طول ده روز داشته است و با توجه به بودجه ی 30 میلیونی فروش خوبی به حساب نمی آید.با وجود ستارگانی همچون استیو کارل ،جیم کری ،اولیا وایلد و آلن آرکین کمپانی برادران وارنر انتظار فروش بالا تری داشت.

 
سقوط مرد مرده : پروژه ی 30 میلیون فیلم دیسترکیت که با هنرنمایی کالین فارل همراه بود در طول 17 روز فروش نتوانست بیش از 11 میلیون فروش داشته باشد که یک شکست محسوب می شود.

 
پارکر : فیلم اکشن دیگری با بازی جیسون استاتهام و با همراهی جنیفر لوپز .فروش این فیلم در طول دو ماه نسبت به فیلم هایی بالایی بهتر بود و توانست 40 میلیون بفروشد ولی با توجه به بودجه ی 35 میلیونی باز هم یک شکست دیگر در کارنامه فیلم های هالیوود محسوب می شود.

 
شلیک به سر : یکی از بزرگترین شکست های امسال فیلم جدید سیلوستر استالونه بود که با وجود بودجه ی بالای 55 میلیون دلار در طول 40 روز اکران فقط توانست 17 میلیون در سراسر جهان بفروشد که با این شکست اسالونه باید به فکر بازنشتگی خود باشد.

 
آخرین مقاومت : این فیلم جدید آرنولد هم وضعیت فیلم بالایی را دارد ولی این فیلم 45 میلیونی توانست 35 میلیون بفروشد که به هر حال باز هم شکست محسوب می شود!!

 
فانتوم : فیلم جدید و جنجالی اد هریس که با بودجه ی 18 میلیونی ساخته شده بود مدت ها در سایت ها و شبکه های مختلف تبلیغ میشد اما فروش تنها 1 میلیونی آن در طول 17 روز بسیار بحث برانگیز است و من هم تا به حال موفق به فهمیدن علت آن نشدم .

 
موجودات زیبا : فیلمی دیگر در ژانر خون آشام .این فیلم 60 میلیونی که توسط کمپانی وارنر ساخته شده است توانست در طول یک ماه اکران خود 55 میلیون بفروشد که خوب نبود!

 
شهر شکسته : این فیلم بازیکنان بزرگی همچون راشل کرو ،مارک والبرگ و کریستینا زتا جونز داشت و با بودجه ی 35 میلیونی ساخته شده بود و نوید یک اکشن عالی بود ولی نتوانست در فروش موفق باشد و در طول 2 ماه اکران 30 میلیون توانست در سینما های جهان بفروشد.

 
عوارض جانبی : پروژه ی عظیم استیون سادنبرگ که مدعی اسکار محسوب می شود با بازیکنان برزگی نظیر :رونی مارا ،جودی لاو ،کریستینا زتا جونز و چانینگ تاتوم در حدود 45 روز پیش به پرده رفت و عملکرد خوبی نداشت.فروش 37 میلیونی برای فیلمی با بودجه ی 30 میلیون شکست محسوب میشود.

 
بلندشد دوستان : بازگشت آل پاچینو ،آلن آرکین و کریستوفر والکان با شکوه نبود و این فیلم 15 میلیونی در طول 1 ماه فقط توانست 4 میلیون از سرمایه را پس دهد.

 
جک غول کش : برزگترین شکست امسال فیلم پر هزینه ی جک غول کش (برگرفته از جک و لوبیای سحر آمیز بود) که با در نظر گرفتن تبلیغات بودجه ای در حدود 250 میلیون دلار داشت ولی با فروش 120 میلیون در طول 24 روز همه را ناامید کرد و یاد جان کارتر را در دل ها زنده !!!
 
 
فیلم هایی که نمیتوان گفت شکست کامل تجاری بودند

 
فیلم 43 : هر ساله بسیاری از بازیکنان معروف هالیوود در کنار هم جمع می شوند و در فیلمی کمدی بازی میکنند مانند روز ولنتاین در 2 سال پیش .این فیلم که بیش از 15 بازیگر معروف داشت با بودجه ی 6 میلیونی ساخته شده بود و توانست 23 میلیون دلار فروش کند که علارغم اینکه اصلا انتظار از این رقم پایین نمیرفت ولی شکست کامل تجاری محسوب نمی شود.

 
21 و تمام : بودجه ی فیلم 13 میلیون و فروش فیلم 30 میلیون .این فیلم که با بازی بازیگران جوان و حتی کارگردان تازه وارد ساخته شده بود فروش متوسطی داشت.

 
لیست گنگستر ها : فیلمی با بازیگران بزرگی همچون شان پین ،اما استون ،جاش برلین و رایان گوسلینگ.این پروژه 60 میلیونی قرار بود پارسال اکران شود ولی بنا به مسائلی که به فروش فیلم بسیار لطمه زد زمان اکران فیلم به امسال تغییر کرد (تیر اندازی در اکران شوالیه سیاه بر میخزد و سانسور صورت گرفته در این فیلم به احترام حادثه دیدگان آن حادثه ....) فروش این فیلم در حدود 100 میلیون دلار بود.

 
آخرین جن گیر 2: این فیلم 5 میلیونی نوانست موفقیت فیلم اول خود را تکرار کند و فروشی در حدود 16 میلیون دلار داشت.

 
آسمان تاریک: این فیلم ترسناک که مانند اکثر فیلم های ترسناک با بودجه ی پایین و در حدود 3 میلیون دلار ساخته شده بود توانست 18 میلیون دلار بفروشد.

 
شکستن بهار : این فیلم کمدی که توسط کمپانی جدید آ 24 و با بودجه ی 2 میلیون ساخته شده بود فروشی در حدود 8 میلیون دلار داشت.

 
اعتراف : این فیلم 13 میلیونی با بازی تینا فی تنها سه روز که اکران شده و فروش خوب 6 میلیونی داشت ولی با وجود فیلم های جدیدی که اکران شده است شانس زیادی برای فروش ندارد.

 
اره برقی تگزاس : فیلم ترسناکی که به خاطر سه بعدی بودن بودجه ی 20 میلیونی داشت توانست فروش در حدود 42 میلیون دلار داشته باشد که با اینکه در حد فیلم اول نبود ولی شکست تجاری محسوب نمیشود.
 
 
فیلم هایی با فروش خیلی خوب

 
تماس : فیلم جدید 13 میلیونی هال بری تا به حال فروش 31 میلیون دلار داشته و با توجه به اینکه تنها 10 روز از اکران فیلم میگذرد فروش خیلی خوبی محسوب می شود.

 
خبرکش : در مواقعی که اکثر فیلم ها شکست میخورد فیلم 15 میلیونی راک توانست 42 میلیون بفروشد و نمره ی قابل قبول را کسب کند.

 
فرار از سیاره زمین : انیمیشن جدید کمپانی وینستون که با بودجه ی 40 میلیونی ساخته شده بود بعد 2 هفته هنوز اکران جهانی خود را شروع نکرده است اما فروش 56 میلیونی در آمریکا برای این انیمیشن فروش خوبی محسوب می شود.

 
جسد های گرم : فیلمی در ژانر زامبی که با بودجه ی 35 میلیونی تهیه شده بود در زمانی که همه انتظار شکست این فیلم را داشتند انتظار ها را بر آورده نکرد!! و تواسنت 100 میلیون دلار در جهان بفروشد که فروش خیلی خوبی در این ژانر محسوب می شود.

 
بهشت امن : فیلم رومانس جدید کمپانی ریآلیتی که با بودجه ی 28 میلیونی ساخته شده بود و فروش خیلی خوب 82 میلیون دلار داشت اما نتوانست موفقیت فیلم های مشابه مانند فیلم بسیاز زیبای سوگند(the vow) که پارسال اکران شد و 200 میلیون فروخت را تکرار کند.
 
 
فیلم های موفق امسال
 
 
http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0712/11.1/mama_poster.jpg
 
 
مامان : هیچ کسی فکر نمی کرد اولین فیلم موفق سال فیلمی ترسناک باشد. فیلم مامان که به بودجه ی 15 میلیون ساخته شده بود توانست 123 میلیون دلار فروش کند و به یکی از پرفروشترین فیلم های ترسناک تاریخ تبدیل بشود.
 



















 

 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0712/11.1/1362516401.jpg

 

 

هویت دزد : فیلم جدید جیسون بتمن و ملیسا مک کارتی که در سبک اکشن کمدی با بودجه ی 135 میلیون ساخته شده است توانست 135 میلیون دلار در جهان بفروشد.البته این فیلم هنوز بعد 40 روز اکران جهانی خود را شروع نکرده است و شاید هم کمپانی آنیورسال قصد آنرا نداشته باشد.

 

 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0712/11.1/images.jpg
 

 

خانه خالی شده : این فیلم هم که در سبک اکشن کمدی ساخته شده بود و بودجه ی پایین 2 میلیون دلار داشت توانست 56 میلیونی داشته باشد که فروش بسیار خوبی محسوب می شود.

 

 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0712/11.1/999pqu2ok6kvxmyq9pc.jpg

 

 

هانسل و گرتل شکارچیان جادوگر : فیلم دیگری با برداشت از داستان قدیمی . این فیلم که با بودجه ی 50 میلیونی ساخته شده بود و جرمی رنه و جما آرتتون در آن بازی میکردند فروش خیلی خوب 212 میلیون دلار داشت و نوید یک مجموعه فیلم جدید را می دهد.

 

 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0712/11.1/y4ywnlynduwq51hosug0.jpg

 

 

یک روز خوب برای جان سخت : سری جدید جان سخت که با بودجه ی بالای 90 میلیونی ساخته شده بود فروش خوب 285 میلیونی داشته است اما نتوانست موفقیت فیلم قبلی را تکرار کند .اما در این سال فروش بسیار عالی ای محسوب می شود.

 

 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0712/11.1/Olympus-Has-Fallen-poster1.jpg

 

 

الیمپوس سقوط کرده : فیلم جدید جرارد بوچر ،مورگان فریمن و آرون اچکارت که با بودجه ی بالای 70 میلیون دلار ساخته شده بود و 3 روز پیش اکران شد.این فیلم توانست رتبه ی 2 فرو این هفته را با فروش 30 میلیونی در آمریکا بدست آورد که فروش عالی برای این فیلم محسوب می شود.

 

 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0712/11.1/20121222124104_1c.jpg

 

 

کرودز : انیمیشن 160 میلیونی جدید کمپانی فاکس که یکی از مدعیان اسکار محسوب می شود اکران بسیار عالی ای داشت و توانست 110 میلیون دلار در سه روز اول بفروشد و رتبه ی یک در آمریکا را هم با 44 میلیون دلار بدست آورد.کریس سندرز خالق چگونه اژدهای خود را آموزش دهید این انیمیشن را کارگردانی کرده است.

 

و پرفروشترین فیلم سال

 

 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0712/11.1/oz-the-great-and-powerful-420x500.jpg
 

 

اوز قوی و قدرتمند: روایتی جدید اینبار از داستان جادوگز شهر اوز .این فیلم که با افکت هایی همانند آلیس در سرزمین عجایب 2010 ساخته شده بود بودجه ی بالای 220 میلیون دلار را دارا بود و در طول 17 روز اکران توانست 356 میلیون دلار بفروشد که علارغم اینکه پایین تر از حد انتظار و در حدود 70 درصد فروش فیلم آلیس در سرزمین عجایب است ولی یک یک موفقیت تجاری محسوب میشود.سم ریمی حالق سه گانه اسپایدر من کارگردان این پروژه ی عظیم تاریخی بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو