سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 زنده ماندن کوچک ترین نوزاد دنیا، در دنیای پزشکی معجزه بزرگی بود. این نوزاد در ۲۵ هفتگی و با وزن ۲۷۵ گرم به دنیا آمد که فقط کمی بیشتر از یک قوطی نوشابه است. با مراجعه مادر این نوزاد به بیمارستان و اعلام اینکه فرزندش در ریسک قرار دارد.

برترین‌ها نوشت: زنده ماندن کوچک ترین نوزاد دنیا، در دنیای پزشکی معجزه بزرگی بود. این نوزاد در 25 هفتگی و با وزن 275 گرم به دنیا آمد که فقط کمی بیشتر از یک قوطی نوشابه است. با مراجعه مادر این نوزاد به بیمارستان و اعلام اینکه فرزندش در ریسک قرار دارد، این نوزاد پسر در بیمارستان گاتینجن آلمان به دنیا آمد. معمولاً پزشکان اجازه می دهند که نوزادانی با قد 27 سانتیمتر مرخص شوند و به منزل برده شوند، زیرا معتقدند که آنها قدرت کافی برای زنده ماندن را دارند. پزشکان این بیمارستان می گویند که این نوزاد رشد نرمالی خواهد داشت و سالم خواهد بود.


 
این نوزاد که 15 هفته زودتر از موعد و به صورت سزارین به دنیا آمد، بعد از شش ماه درمان فشرده در دستگاه به وزن 3.7 کیلوگرم رسید. حالا پزشکان بیمارستان اجازه مرخصی او را داده اند و تأیید کرده اند که وضعیت او خوب است. در ضمن این نوزاد کوچکترین نوزاد دنیا لقب گرفته است.


 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو