سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو


کاهش ابتلا به دیابت نوع 2:
نوشیدن قهوه خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش میدهد. طبق تحقیقات هرچه قهوه بیشتری بنوشید خطر ابتلا به دیابت در شما کاهش بیشتری پیدا میکند.

محافظت در مقابل پارکینسون:
استفاده مرتب از قهوه خطر ابتلا به پارکینسون را کاهش میدهد. گزارشات نشان میدهد استفاده از 2 تا 3 فنجان قهوه در روز خطر ابتلا به این بیماری را تا 25 درصد کاهش میدهد.

کاهش خطر ابتلا به آلزایمر:
پژوهشها نشان میدهد که آنتی اکسیدانهای موجود در قهوه زمانیکه با کافئین همراه میشود از بروز آلزایمر جلوگیری میکند. بنابراین توصیه میشود افراد مسن روزانه حداقل 3 فنجان کوچک قهوه میل کنند.

بهبود مهارتهای شناختی:
قهوه میتواند مهارتهای شناختی را افزایش دهد. منظور از مهارتهای شناختی یاد آوری گذشته نزدیک است . به عبارت دیگر نوشیدنی قهوه میتواند حافظه کوتاه مدت شما را تقویت کند.

کاهش مشکلات قلبی:
مصرف روزانه 2 فنجان قهوه خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را کاهش میدهد. قهوه باعث جلوگیری از سکته مغزی و اختلالات ریتمیک قلب میشود.

کاهش خطر ابتلا به سرطان:
شانس ابتلا به سرطان در افرادی که قهوه مصرف میکنند به مراتب کمتر از دیگران است. قهوه خطر ابتلا به سرطان دهان، مری و حلق را کاهش داده و در بعضی موارد حتی میتواند در ابتلا به سرطان پروستات نیز تاثیر گذار باشد.

جلوگیری از یبوست:
قهوه از بروز یبوست جلوگیری میکند. این نوشیدنی باعث تحریک روده بزرگ شده و سبب حرکات ملایم و آرام آن میگردد. این عمل باعث راحتی اجابت مزاج و در نهایت جلوگیری از یبوست شود.

کاهش ابتلا به افسردگی:
کافئین موجود در قهوه در خلق و خو تاثیر گذار است. قهوه مستقیما روی مغز تاثیر میگذارد و همچنین خطر ابتلا به افسردگی را در زنان کاهش میدهد.

کاهش دردهای عضلانی:
بهترین راه رسیدن به آرامش نوشیدن قهوه است. این نوشیدنی میتواند دردهای عضلانی را تا حد چشمگیری کاهش دهد و خستگی را رفع کند. اگر میخواهید هنگام ورزش دچار درد و گرفتگی ماهیچه نشوید قبل از شروع حتما یک فنجان قهوه بنوشید.

 
 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, توسط سیبادو