ما را حمایت کنید
 
سیبادو


در اينترنت وب سايت هاي مختلفي خدمات پست الكترونيك (يا همان ايميل) را ارائه مي نمايند. ولي در ايران هموطنان ما علاقه خاصي به استفاده از سرويس هاي مختلف و پست الكترونيك يا ايميل ياهو دارند. كه البته يك سرويس تمام عيار و بي عيب نيست. بلكه معايبي هم دارد مثلاٌ كند است و گاه پيش مي آيد كه پيغام شما با تاخير به مقصد مي رسد. در ضمن ايميل ياهو از نظر امنيتي هم در سطح پاييني است علت آن هم ساده است چون اين سرويس كاربران زيادي دارد طبيعي است كه خرابكاران اينترنتي بيشتر روي آن سرمايه گذاري مي كنند و نرم افزار هاي فراواني براي هك كردن ايميل ياهو يافت مي شود. حال اگر شما فردي هستيد كه از ايميل خود استفاده زيادي مي كنيد و براي شما مهم است كه اطلاعات ايميل شما به دست افراد نا محرم نيفتد بهتر است سرويس هاي ديگر را امتحان كنيد، كه كمتر شناخته شده است. در همين راستا تعدادي از سرويس هاي معتبر پست الكترونيك را به شما معرفي مي نماييم.

1. GMail سرويس جي ميل را همه مي شناسيم كه متعلق به گوگل است و فضاي زيادي هم در اختيار كاربران قرار مي دهد ولي به همان اندازه ياهو از نظر امنيتي در خطر است.

2. Inbox.com اين سرويس هم يكي از بزرگترين خدمات دهندگان پست الكترونيك مي باشد ولي از نظر امنيتي در وضعيت بهتري قرار دارد و در زمان نگارش اين مقاله 5 گيگا بايت فضا در اختيار كاربر قرار مي دهد و بايد گفت فضاي قابل توجهي است.

3. Yahoo Mail در مورد سرويس ياهو هم كه بهتر از من مي دانيد يكي از نقاط قوت بزرگ آن را مي توان در آنتي ويروس هاي قدرتمند آن دانست كه فايل هاي دريافتي شما را از نظر وجود ويروس چك مي كند.

4. AIM Mail يك سرويس رايگان ايميل كه 2 گيگا بايت فضاي در اختيار شما قرار مي دهد و داراي سيستم چك ويروس و ضد اسپم است.

5. Goowy

6. MSN Hotmail اين سرويس هم خدمات قابل توجهي از جمله 2 گيگا بايت فضا و امضاي الكترونيكي و سازگاري با HTML را ارائه مي دهد

7. BigString همه مزاياي يك سرويس ايميل و بيشتر از آن را در اختيار دارد.

8. My Way يك سرويس پست الكترونيك قوي كه 125 مگابايت فضا در اختيار شما قرار مي دهد سرعت خوبي دارد و يك پورتال (مانند ياهو) هم هست. قبلا در باره اين سرويس و نحوه ساخت ايميل در ياد بگير دات كام مقاله اي ارائه شده است.

9. Care2 يكي از بزرگترين ارائه دهندگان خدمات پست الكترنيك در تمام دنيا كه سرويسي متفاوت است.

10. HotPop يك سرويس ايميل كه به صورت رايگان خدمات پست الكترونيك POP3 را ارائه مي دهد و شما با نرم افزار هايي مانند Outlook يا Thunderbird مي توانيد ايميل خود را چك كنيد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, توسط سیبادو