سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

حتی با داشتن آشنایی مختصر، می توان از دستگاههای تلفن همراه نیز به این منظور استفاده کرد، از آنجایی که برخی هنوز با این نوع مشکلات مواجه هستند، در این یادداشت می خواهیم به مسئله ارسال ایمیل از طریق برنامه Outlook Express ویندوز و تنظیمات کلی و عمومی مورد نیاز در سایر برنامه های مشابه بپردازیم.

قبل از اینکه بتوانید ایمیلی ارسال یا دریافت کنید، ابتدا باید آن را در کنترل پنل سایت خود ایجاد نمائید، برای این منظور در بیشتر سرورها امکانات ساخت ایمیل وجود دارد که کار با آن چندان سخت نیست، به طور کلی بخش های قسمت ساخت ایمیل به قرار زیر است:
Mail Accounts: در این قسمت می توانید کاربر و کلمه عبور برای ایمیل های خود ایجاد کنید (از نام کاربری و کلمه عبور برای اتصال به سرور استفاده می شود).
Catch-All Mail: قسمت مربوط به Catch-All به معنی تنظیم آدرسی است که تمام ایمیل های دیگر را دریافت می کند (البته در بعضی سرورها تنها ایمیل هایی که به آدرس های نامعتبر فرستاده می شوند، به این آدرس ارسال می شود).
Forwarder: این قسمت برای تنظیم آدرسی جهت دریافت ایمیل فرستاده شده به یک کاربر، علاوه بر خود اوست، به فرض اگر می خواهید نامه های ارسال شده به قسمت تبلیغات سایت شما، توسط مدیر نیز دیده شود، ایمیل Forwarder را بر روی آدرس مدیر سایت تنظیم کنید.
Autoresponder: با انجام تنظیمات این گزینه، می توانید پاسخی به صورت خودکار به نامه های ارسال شده به آدرستان ایجاد کنید.

علاوه بر گزینه های فوق ممکن است مواردی مثل چک ضد اسپم، لیست ایمیل ها، برنامه های ارسال و دریافت ایمیل و... نیز بر روی سرور شما در دسترس باشند.
پس از اینکه ایمیل خود را ساختید، به اطلاعات زیر جهت اتصال صحیح به سرور نیاز خواهید داشت:
Mail Server: میل سرور معمولا آدرس سرویس دهنده ایمیل شماست، به فرض: mail.webgoo.ir
Incoming Server: سرور ورودی، معمولا همان آدرس میل سرور است.
Outgoing Server: سرور خروجی، معمولا همان آدرس میل سرور است.
Account Name: این قسمت را با آدرس ایمیل خود (یا نام کاربری خود) تکمیل کنید.
Password: کلمه عبور خود را وارد کنید (این کلمه عبور ممکن است بر اساس تنظیمات شما با کلمه عبور اصلی که به کنترل پنل وارد می شوید، متفاوت باشد).
اگر سایت شما نیاز به بررسی تصديق یا authentication داشت (که در بییشتر سرورها، این گزینه فعال است)، این قسمت را نیز تیک بزنید (در غیر اینصورت ایمیل های شما ارسال نخواهد شد).

اکنون در قسمت حساب کاربری برنامه Outlook Express، پنجره ای برای جلوگیری از ارسال اسپم یا هرزنامه به آدرس شما، هیچ گاه ایمیل خود را به طور مستقیم در وب منتشر نکنید و در صورت نیاز از علائم خاص (مانند [[@]]) یا تصاویر جایگزین استفاده کنید، یا تنها در فیلدهایی آن را درج نمائید که مطمئن باشید محتوای آن منتشر نمی شود و یا با تکنیک هایی خاص، مثل استفاده از جاوا اسکریپت، ایمیل شما در برابر ربات های ارسال اسپم محافظت می شود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:ایمیل Outlook Express ارسال دریافت , توسط سیبادو