سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

هر چه قدر که بازی را پیش می روید در بازی موانع جدیدی در سر راه شما قرار می گیرد و شما ناچارا باید خود را با آنها وفق دهید. یکی از موانع جالب این بازی یک سری پایگاه های نارنجی هسنتد که وقتی یکی از پودینگ ها را به سوی آن سر دهید، از آن پودینگ چندین پودینگ مشابه ایجاد می کند.
به جز پودینگ های قرمز رنگ دوست داشتنی، چند نوع پودینگ دیگر در بازی حظور پیدا می کنند و هر کدام خاصیتی دارند. اولین پودینگ جدیدی که وارد بازی می شود، یک پودینگ خواب‌آلود است که با فرستادن پودینگ های قرمز به طرفشان، بیدار می شوند.
یکی دیگر از این پودینگ ها، پودینگ هایی هستند که به صورت گروهی هیپنوتیزم شدند و با هم حرکت می کنند و برای خارج شدن از این حالت باید با پودینگ های عادی برخورد داشته باشند. نوع دیگری هم وجود دارد که آهنربایی هستند. البته درست تر این است که بگوییم پودینگ ربا هستند و در جایی که ایستاده اند وقتی یک پودینگ را به طرفشان بفرستید آن را به خود جذب می کنند.
پودینگ های سبز رنگی هم در بازی هستند که زمین را به چسب آغشته می کنند و هنگامی که پودینگ های عادی را به طرف جایی که چسب ایجاد شده می فرستیم دیگر از روی صفحه سقوط نمی کنند و در همان محل می ایستند.
از لحاظ گرافیکی، زپتولب روند پیشین خود را پیش گرفته و از همان موتور گرافیکی طناب را ببر استفاده کرده است. این بازی گرافیک چشم نواز و رنگارنگی دارد و جزییات به خوبی در بازی به نمایش در آمده است.
فیزیک بازی بسیار هوشمند است و در آن طبق قوانین بازی نمی توان نقصی پیدا کرد. برای مثال، تمام پودینگ ها بر اساس فیزیکی که برایشان تعریف شده عمل می کنند.
تا به امروز سه قسمت از این بازی که به صورت پک، روی نسخه قبلی ارائه می شوند که در گوگل پلی و فروشگاه آی تیونز انتشار یافته اند. این سه قسمت جدید اشغال گران اتاق (Room Invaders)، همسایگان (The Neighborhood) و گشت شهری (City Tour) نام دارند که با قسمت اول که فرار از یخچال (Fridge Escape) نام دارد جمعا چهار قسمت را تشکیل می دهند.
زپتولب اعلام کرده که مراحل بیشتری از این بازی انتشار خواهد کرد. تا به امروز بازی پودینگ های هیولایی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS (آی فون، آی پد و ای پاد) انتشار یافته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, توسط سیبادو