سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

قانون- محمدرضا معتمد، معاون تولید تندر90 ایران خودرو با بیان مطلب فوق گفت: این قرارداد در یک زمان بندی 20 ماهه به اجرا در می‌آید و سهم 60 درصدی ساخت داخل آن نشان دهنده جدی بودن ایران خودرو در بهره‌گیری از توان سازندگان داخلی است.

به گزارش ایسنا، وی همچنین تولید تندر90 را نتیجه درک ضرورت تولید محصولی با پلتفرم و فناوری جدید در ایران خودرو ذکر کرد که در سال 84 اتفاق افتاد و گفت: تولید تندر در این سال ها با فراز و نشیب بسیار توام بوده است.

معتمد 50 درصد ساخت داخل در شروع تولید تندر90 را که در قرارداد شرط شده بود، مهم‌ترین چالش تولید این محصول دانست و گفت: در آن زمان کمتر کسی باور می‌کرد که چنین چیزی امکان‌پذیر باشد.

وی با اشاره به تاخیر یک ساله تندر در ورود به بازار ایران در اثر تلاش برای ارتقای کیفیت قطعات ساخت داخل، گفت: قطعه‌سازان ایرانی در پروژه تندر نشان دادند که می‌توانند قطعاتی در سطح جهانی تولید کنند و تاییدیه‌های لازم را بگیرند.

او افزود: تجربه تندر باعث شد بسیاری از قطعاتی که در این قرارداد به تولید داخل رسید، به سایر

سایت‌های تولید تندر در جهان از جمله هند، روسیه و رومانی که زادگاه تندراست، صادر شود.

معاون تولید تندر90 ایران خودرو آدیت‌های کیفیتی رنو را بسیار سخت گیرانه توصیف کرد و مجوز انجام این آدیت‌ها در ایران خودرو توسط ایران خودرو را یک موفقیت بزرگ برشمرد و گفت: این کار تنها در سه سایت تولیدی تندر در دنیا انجام می شود که ایران خودرو یکی از آنها است.

وی ارتقای روزافزون کیفیت تندر را از دیگر دستاوردهای ایران خودرو دانست و با اشاره به لزوم ایجاد تنوع در محصول، اظهار کرد: ایران خودرو سه سال پیش در همین راستا، اسپورت کیت را تولید کرد که مشتریان از آن بسیار راضی بودند.

او با اشاره به مطالعات بازار که دو سال پیش انجام گرفت، تولید تندر اتوماتیک را که برای اولین بار در جهان در ایران تولید شده، دستاورد دیگر ایران خودرو در این خصوص عنوان کرد و گفت: تا کنون شش دستگاه تندر اتوماتیک تولید شده که در دست آزمون‌های لازم است.

وی از جای خالی وانت زیر 1500 کیلوگرم در بازار ایران سخن گفت و اقدام ایران خودرو برای تولید وانت یو90 بر پایه پلتفرم تندر را اقدام این گروه صنعتی در راه تامین نیاز بازار به وانت زیر 1500 کیلوگرم توصیف و اظهار کرد: تعدادی از این وانت تولید شده که تحت آزمون‌های لازم قرار دارد. معتمد از تولید آزمایشی وانت یو90 در اوایل آذر ماه امسال و تولید انبوه آن در اواخر سال جاری خبر داد.

6-231.jpeg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو