سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 مهم نیست که تغییر تنظیمات، ویروسها و یا بدافزارها ویندوز شما را آلوده کرده باشند، فقط کافی است رایانه خود را Restart کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.

سیبادو: DeepFreeze نرم افزاری است که تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از Restart کردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گرداند و باعث افزایش طول عمر سیستم عامل می شود.

برای استفاده از این نرم افزار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است. حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها، ویروس ها، جاسوس ها، کرم ها، اشکالات نرم افزاری، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها، دستکاری تنظیمات سیستم، تنظیمات نرم افزاری، تنظیمات شبکه، تنظیمات سخت افزاری و ... این نرم افزار را مناسب جهت استفاده در آموزشگاه ها، مدارس، کافی نت ها، دانشگاه ها، استفاده شخصی و ... ساخته است. در حال حاضر بیش از پنج میلیون کامپیوتر در جهان مجهز به دیپ فریز می باشند.

راهنما:

به منظور Unistall نمودن نرم افزار، با استفاده از کلیدهای ترکیبی CTRL+ALT+SHIFT+F6 وارد برنامه شده واز Option ها Boot Thawed را انتخاب نموده ودکمه Apply and Reboot را بزنید . سیستم را Restart نموده و Setup را دوباره اجرا نموده تا بتوانید نرم افزار را Unistall کنید.

 

برای دانلود برنامه Deep Freeze Standard 7.22.020 اینجا را کلیک کنید.

حجم فایل: 3.6 مگابایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, توسط سیبادو