سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

تلنا: در فعالیت های علمی و تحقیقاتی، دسترسی به منابع معتبر دانشگاهی برای دانلود مقاله، همواره یکی از دغدغه های اصلی پژوهشگران، اساتید و دانشجویان بوده است.

تلنا: با توجه به محدودیت های مختلفی که برای دریافت مقالات پایگاه های اطلاعاتی معتبر وجود دارد، معمولا دسترسی به این مقالات دانشجویان را با مشکلاتی مواجه می کند.

 
پایگاه اینترنتی «مرجع مقالات تخصصی ایران» با تلاش جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های کشور با جمع آوری و دسته بندی موضوعی مقالات علمی نشریات معتبر بین المللی راه اندازی شده است.
 
سایت www.ISIArchive.com با هدف تسهیل دسترسی پژوهشگران به مقالات ژورنال های معتبر بین المللی و مقالات ISI راه اندازی شده و تا کنون حدود 5000 مقاله در 90 موضوع تحقیقاتی در این سایت دسته بندی شده و روزانه صدها مقاله نیز به این مجموعه اضافه می شود.
 
مطالعات اسلامی، مدیریت، حسابداری، گردشگری، بازاریابی، خلاقیت، نوآوری، تجارت الکترونیک، کارآفرینی و فناوری اطلاعات برخی از موضوعات فعلی این پایگاه را تشکیل می دهد که به زودی موضوعات و رشته های جدیدی نیز از حوزه های علوم انسانی و فنی مهندسی به این سایت افزوده خواهد شد.
در برخی موارد ترجمه مقالاتی را که پیش از این به زبان فارسی برگردانده شده اند، به صورت آماده در اختیار محققان قرار می دهد تا باعث افزایش سرعت و کاهش هزینه فعالیت های تحقیقاتی پژوهشگران شده و از تکرار بیهوده ترجمه یک مقاله مشابه جلوگیری شود.
 
یکی از مهمترین خدمات این سایت، این است که از انبوه ژورنال های خارجی و هزاران مقاله ای که تا به حال در این مجله ها منتشر شده، جدیدترین و برترین مقالات را گزینش کرده و به صورت موضوعی دسته بندی نموده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, توسط سیبادو