سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

نرم افزار پاورپوینت از مجموعه نرم افزاری آفیس برای بسیاری از کاربران شناخته شده و روش کار بسیار آسان آن موجب شده است تا بیشتر دانشجویان، شرکت ها و حتی کاربران مبتدی خانگی از این نرم افزار برای خلق اسلایدهای نمایشی خود کمک بگیرند.

همان طور که می دانید ساخت اسلایدهای آموزشی، تبلیغاتی، معرفی کالا و خدمات و حتی ایجاد اسلایدهای نمایش تصاویر و... از جمله کاربردهای این نرم افزار به شمار می رود. نرم افزار پاورپوینت امکانات بسیاری دارد و دارای مزایای بی شماری است؛ اما در کنار تمام این مزایا یک عیب کوچک دارد و آن چیزی نیست جز نمایش ندادن فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار در دستگاه های مختلف! برای نمایش فایل های ایجاد شده توسط این نرم افزار باید نسخه ای از آن را روی رایانه نصب کنید و در مواردی نیز در صورت استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه در نسخه های جدیدتر، این افکت ها فقط در همان نسخه از نرم افزار به نمایش در می آید و در صورت ذخیره فایل نهایی در نسخه های پایین تر، افکت های استفاده شده در آن غیرفعال می شود. دوست دارید با پاورپوینت، اسلایدهای نمایشی بسازید، اما هنگام نمایش آنها در هر دستگاهی که قابلیت پخش فایل های ویدئویی را دارد، اسلایدهایتان را به نمایش بگذارید؟

ویدئو به جای پاورپوینت
نرم افزار قدرتمند Leawo PowerPoint to Video ابزاری منحصر به فرد بوده و امکانات فراوان را در اختیارتان قرار می دهد تا فایل های پاورپوینت خود در نسخه های مختلف را به ویدئوهای قابل پخش در دستگاه های پخش ویدئویی تبدیل کنید. به کمک این نرم افزار همه فایل های پاورپوینت قابلیت تبدیل به فایل های ویدئویی خواهند داشت و شما می توانید از تمام افکت ها و امکانات موجود در این نرم افزار نیز در ساخت اسلایدهای خود کمک بگیرید.
۱ به ۲۳
رایانه، دستگاه های پخش خانگی، کنسول های بازی، تبلت، تلفن های همراه هوشمند و... از جمله دستگاه هایی است که براحتی می توانند ویدئوهای ایجاد شده توسط Leawo PowerPoint to Video را به نمایش درآورند. به کمک این نرم افزار می توانید فایل های موردنظر خود را به ۳۲ فرمت ویدئویی مختلف تبدیل کرده و آنها را در دستگاه های مختلف به نمایش درآورید. همچنین می توانید موزیک موجود روی این فایل ها را از آنها استخراج کرده و در فرمت های مختلفی همچون MP۳ AAC, AC۳, WAV, WMA, M۴A, MKA و... روی هارد دیسک رایانه ذخیره کنید.
یکی از ویژگی های قابل ذکر در این نرم افزار، پشتیبانی از فایل های پاورپوینت ایجاد شده توسط نسخه های مختلف مجموعه نرم افزاری آفیس است. پشتیبانی از نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیت پاورپوینت ۲۰۰۰، ۲۰۰۲، ۲۰۰۳، ۲۰۰۷، ۲۰۱۰، ۲۰۱۳ و سازگاری کامل با فرمت های مختلف فایل های پاورپوینت اعم از ppt,.pps,.pot,.pptx,.ppsx,.potx, .potm از جمله امکانات این نرم افزار به شمار می روند.

بدون کوچک ترین تغییر
اگر با نرم افزارهای مشابه دیگر نسبت به تبدیل فایل های پاورپوینت اقدام کرده اید و پس از عملیات تبدیل متوجه شده اید که کیفیت اسلایدهای نمایشی شما کاهش یافته یا افکت های زیبای آن از ویدئوی نهایی حذف شده است، پیشنهاد می کنیم یک بار هم نرم افزار فوق را امتحان کنید! این نرم افزار به شما اطمینان می دهد فایل ویدئویی هیچ تفاوتی با فایل پاورپوینت شما ندارد. حفظ کیفیت بالای تصاویر و پشتیبانی کامل از تمامی افکت ها از جمله ویژگی های منحصربه فرد این نرم افزار است.

استاندارد برای همه
از دیگر امکانات قابل ذکر در این نرم افزار، وجود فهرست کاملی از انواع وب سرویس ها و دستگاه های پخش فایل های ویدئویی است. اگر نمی دانید برای قرار دادن یک فایل ویدئویی در سایت YouTube از چه فرمتی و در چه کیفیتی استفاده شود بهتر است، آن را به نرم افزار محول کنید.
همچنین اگر با فرمت های قابل پخش در دستـــــگاه هایی هــــمچون iPod, iPad, iPhone, PSP, PS۳, XBOX آشنایی ندارید و می خواهید فایل ویدئویی خود را در این دستگاه ها پخش کنید، می توانید از فهرست دستگاه های موجود در نرم افزار استفاده کنید که در این شرایط به جای انتخاب فرمت فایل ویدئویی، دستگاه مورد نظر خود را از فهرست انتخاب کرده و بهترین فرمت قابل نمایش توسط آن دستگاه را نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد.

حفاظت دیجیتالی
اگر فراموش کرده اید روی اسلایدهای پاورپوینت خود لوگوی شرکت تان را قرار دهید یا قصد دارید فایل ویدئویی آن را در اختیار عموم کاربران قرار دهید و لوگو یا نامتان را نیز به آن اضافه کنید، نگران نباشید. نرم افزار Leawo PowerPoint to Video این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا براحتی لوگو یا متن موردنظرتان را نیز به صورت نشان های آبکی روی فریم های ویدئوی نهایی قرار داده و به این ترتیب از حقوق مالکیت اثر خود حفاظت کنید.
تبدیل همزمان فایل های پاورپوینت به یک فایل ویدئویی یا فایل های ویدئویی مجزا، بدون محدودیت در تعداد فایل فراخوانی شده در نرم افزار و پردازش سریع عملیات همراه با پخش پیش نمایشی از فایل پاورپوینت هنگام عملیات تبدیل، از جمله ویژگی های این نرم افزار به شمار می رود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, توسط سیبادو