سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
 

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند

بعد از اعلام اسامی افراد دارای صلاحیت برای انتخابات مطلبی از قول آقای علی مطهری در سایتها منتشر شد و ایشان پیشنهاد دادند که برای سنجش توان جسمی آقای هاشمی مسابقه دو بین ایشان و آقای جلیلی برگزار شود.

این بیان ایشان متاسفانه به نوعی تحقیر سعید جلیلی محسوب می شود. ممکن آقای جلیلی اشکالاتی داشته باشند . مثلاً عده ای معتقدند ایشان تجربه کافی را برای ریاست جمهوری ندارند. اما اینکه بخواهیم جلیلی را دقیقا با جانبازی ایشان که قطعاً از نکات قابل افتخار در کارنامه اوست تحقیر کنیم اوج بی انصافی است.

بی حرمتی به کسانی که برای کشورشان جانفشانی کرده اند در هیچ کجای جهان توسعه یافته اتفاق نمی افتد.مثلاً نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با افتخار از حضور در جنگ ویتنام صحبت می کنند، جنگی که یک نوع تجاوز بوده است، ولی نماینده مجلس ما که یادگار شهید مطهری است این چنین کسی را که پایش را در راه دفاع از کشور از دست داده است تحقیر می کند.

آقای مطهری همیشه می گویند هدف وسیله را توجیه نمی کند ولی در این مورد خودشان از این روش برای دفاع از آقای هاشمی استفاده کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, توسط سیبادو