سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
 

گاهی اوقات گزارش گرفتن از وضعیت خاموش و روشن شدن سیستم عامل هم مهم می شود. در این شرایط است که کاربران حرفه ای برگ برنده خود را رو می کنند، طوری که می شود زمان و تاریخ دقیق تعداد دفعاتی را که رایانه خود را خاموش و روشن کرده اید در اختیارتان قرار گیرد!
در چنین شرایطی باید بیش از پیش مراقب کارهایتان باشید، چرا که اگر رایانه ای را به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار می دهید و بدون هماهنگی از آن استفاده کرده و بخشی از آن را به هم ریخته اید، نمی توانید براحتی روشن کردن رایانه و کار کردن با آن را منکر بشوید، زیرا کمی زیرکی می تواند دست شما را رو کند! در این پست قصد داریم روشی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن می توانید براحتی از زمان و تاریخ خاموش شدن های رایانه در ویندوز ویستا، 7 و 8 گزارش تهیه کنید.

برای انجام این کار می باید به روش زیر عمل کنید:
1. روی گوی استارت کلیک و در کادر جستجو عبارت eventvwr.msc را وارد کنید.
2. چنانچه با پیغام امنیتی UAC مواجه شدید، گزینه Yes را انتخاب کنید.
3.در پنجره Event Viewer، از ستون سمت چپ با 2 بار کلیک کردن روی گزینه Windows Logs، از گزینه های موجود در آن، روی گزینه System یک بار کلیک کنید سپس روی همین گزینه کلیک راست کرده و گزینه Filter Current Log را برگزینید.
4. در پنجره به نمایش درآمده از گزینه های موجود در فهرست مقابل Event sources، گزینه USER32 را انتخاب کنید و در کادر زیرین آن که عبارت «All Event IDs» نوشته شده است، عدد 1074 را بنویسید.
5. با تایید تغییرات، مشاهده می کنید که گزارش کاملی از تاریخ و زمان خاموش شدن های رایانه شما ایجاد شده است.

توجه: چنانچه بخواهید تاریخ و زمان خاموش شدن های اتفاقی رایانه بدون فرمان کاربر را مشاهده کنید، می توانید به جای کد 1074 از کد 6008 استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو