سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

تیم فوتوالی پرسپولیس در صورت توافق به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های جهان شرکت می کند.


 
به گزارش مهر، رقابتهای فوتوالی باشگاه‌های جهان قرار است شهریورماه آینده به میزبانی برزیل برگزار شود که ایران هم یک نماینده در این مسابقات خواهد داشت. بر این اساس قرار است منتخبی از بازیکنان کشورمان با حمایت باشگاه پرسپولیس و با اسم همین تیم در رقابتهای یاد شده حضور یابند. پژمان جمشیدی، بازیکن سابق تیم پرسپولیس که در رشته فوتوالی فعال است تنها نماینده این باشگاه در مسابقات یاد شده خواهد بود. توافق‌های قبلی در این زمینه بین انجمن فوتوالی ایران و باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است.

 
قرار بود رقابتهای یاد شده اواخر اسفندماه گذشته برگزار شود که به شهریورماه آینده موکول شده است. تیم‌های رئال مادرید، المپیک مارسی، آ اس رم ، بوکاجونیورز، پنارول اروگوئه، سانتوس، واسکودوگوما و فلومیننزه، پورتو و امریکن مکزیک از جمله تیم‌های مطرح حاضر در جام جهانی فوتوالی هستند. از آسیا به غیر از پرسپولیس به احتمال فراوان باشگاه الاهلی امارات و یکی دو تیم دیگر نیز در این رقابتها شرکت خواهند کرد.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:ورزش ایرانی: پرسپولیس, رئال مادرید, مارسی, رم و بوکاجونیورز در باشگاه‌های جهان , توسط سیبادو