سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

بازی دیشب رئال و دورتموند در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا در حالی برگزار شد و رئال به رغم پیروزی نتوانست فینالیست شود. اما در این میان گزارش بازی از سوی جواد خیابانی به همراه گاف‌ها و سوتی‌‌های وی صد البته بر جذابیت و حساسیت بازی افزوده بود.

جواد خیابانی باز هم در دیدار طبق معمول به گزارشگری به شیوه خود پرداخت. اصولا بعد از ظهور پدیده‌ای به نام جواد خیابانی در عرصه گزارشگری تماشاگران در تلویزیون به دو دسته تقسسیم شده‌اند: گروهی که با دیدن این گزارش‌ها صدای تلویزیون را می‌بندند و به تماشای بازی بدون گزارش می‌پردازند. گروه دیگری نیز به گزارش جواد خیابانی گوش می‌سپارند و هر از گاهی با تیکه‌ها و کلمات بی‌ربطی که وی می‌گوید از خنده روده بر می‌شوند.

در گزارش دیشب جواد خیابانی باز هم مثل همیشه صحبت‌هایی بود که نامی جز «گاف» نمی‌توان بر روی آنها نهاد. در ادامه بخش‌هایی از گاف‌های خیابانی در بازی دیشب آورده می‌شود:

· دقیقه 45 بازی زمانی که کریس رونالدو پشت توپ قرار گرفته بود خیابانی این جمله را بر زبان آورد: الان هر چی چشم تو جهانه به این توپ خیره شده. آیا این توپ گل میشه؟

· دقیقه 51 بازی وقتی لواندوفسکی مهاجم دورتموند توپ خود را در یک موقعیت عالی به تیر دروازه کوبید، جواد خیابانی گفت: لوادندوفسکی با نزدن این گل حرمت مادریدی‌ها در مادرید نگه داشت.

· چند دقیقه بعد که تلویزیون صحنه آهسته به ثمر نرسیدن گل لواندوفسکی را نشان می‌داد، خیابانی گفت: تیر دروازه آواز دورتموندی‌ها را نشنید و با رئالی‌ها هم آواز شد.

· وقتی بازیکنان دورتمند توانستند بار دیگر توپ را در وسط میدان از آن خود کنند، خیابانی گفت: دورتموندی‌ها دوباره موفقند و چندباره موفقند.

· در توصیف و تحسین لواندوفسکی گفت: لوادندوفسکی بازیکنی که 4 تیر زهردار او بر پیکر رئال نشسته است.

· در توصیف بلاژوفسکی: بازیکن خوش‌نفس دورتموندی‌ها.

· در یکی از حمله‌های رئالی‌ها زمانی که رونالدو نمی‌تواند توپی را که برای وی فرستاده شده را با سر وارد دروازه کند، خیابانی گفت: رونالدو 70- 75 سانتی‌متر به بالا پرید اما نمی‌تونه کاری بکنه.

· در دقیقه 75 خیابانی که سخت هیجان زده شده درباره رئال مادرید می‌گوید: آیا شما فکر می‌کنید مادرید می‌تونه در 15 دقیقه آخر گل بزند. شما حدس بزنید؟

· دوباره در حسرت فرصتی که لواندوفسکی از دست داد، خیابانی می گوید: هر چه قدر تو اون بازی هر چی توپ گیرش اومد وارد دروازه کرد، تو این بازی هر چی توپ گیرش اومد نزد.

· زمانی که دورازه‌بان رئال این تیم را از یک گل مسلم نجات داد، خیابانی گفت: اگر این ضربه گل می‌شد، مادریدی‌ها می‌تونستند همگی برن خونه‌هاشون.

· زمانی که یکی از بازیکنان رئال بر روی زمین افتاد: همه اعتقاد به هند داشتند بجز داور مسابقه.

· در دفاع از تیم دورتموند خیابانی گفت: باور کنید که در آلمان پر طرفدارترین تیم دورتموند است نه بایرن.

· در دقیقه 82 که رئال گل زد: اونایی که تو این وقت شب داشت خوابشون می‌گرفت، خواب از سرشون می‌پره.

· در توصیف حال تماشاگران رئال پس از به ثمر رسیدن گل اول، خیابانی گفت: شاید اونهایی که جلوی درهای خروجی بودند باز هم برگردند و بشینند.

· حمله تمام و کمال رئالی‌ها در واپسین لحظات، خیابانی گفت: بازی یک دروازه بیشتر نداره و اون هم دروازه دورتمونده.

· بعد از اعلام دقیقه 90 بازی خیابانی می‌گوید: 90 دقیقه تمام شده اما بازی هنوز تمام نشده.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو