سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

 

آیا شما هم از سرویس های ADSL ویا وایمکس استفاده می کنید؟ سرعت و یا نرخ انتقال داده شما چقدر می باشد؟ سرعت دانلود اینترنت معمولا بر مبنا Kbps بیان می شود ماننده ۱۲۸Kbps ویا ۲۵۶Kbps. در واقع سرعت ۱۲۸Kbps به این معنی می باشد که شما می توانید حداکثر ۱۲۸۰۰۰ بیت در ثانیه از اینترنت دانلود کنید که این می تواند شامل دانلود کردن یک فایل ویا مشاهده کردن یک وب سایت باشد. طبیعی است که هرچه این نرخ بیشتر باشد سرعت دانلو ...ا

 
 

آیا شما هم از سرویس های ADSL ویا وایمکس استفاده می کنید؟ سرعت و یا نرخ انتقال داده شما چقدر می باشد؟ سرعت دانلود اینترنت معمولا بر مبنا Kbps بیان می شود ماننده ۱۲۸Kbps ویا ۲۵۶Kbps. در واقع سرعت ۱۲۸Kbps به این معنی می باشد که شما می توانید حداکثر ۱۲۸۰۰۰ بیت در ثانیه از اینترنت دانلود کنید که این می تواند شامل دانلود کردن یک فایل ویا مشاهده کردن یک وب سایت باشد. طبیعی است که هرچه این نرخ بیشتر باشد سرعت دانلود کردن شما هم بیشتر خواهد بود.
شما می توانید با استفاده از برنامه زیر سرعت واقعی اینترنت خود را محاسبه کنید. این برنامه با انجام یک سری تست سرعت متوسط دانلود شما را محاسبه می کند:

لینک وب سایت: http://www.iranww.com/?page_id=291

این برنامه پس از بررسی سرعت اینترنت شما مدت زمان مورد نیاز برای دانلود یک فایل ۱۰مگابایتی را نیز به شما نشان می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو