سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

البته بايد گفت فعلا مسئولان پرسپوليس هر توافقي را تكذيب مي‌كنند اما فصل نقل و انتقالات مي تواند مهر تاييدي بزند به اين گزارش.

اين روزها كه به پايان ليگ دوازدهم نزديك مي شويم خيلي از باشگاه هاي ليگ برتري عزم خود را براي بستن تيمي قدرتمند آغاز كرده اند. از جمله استقلال، پرسپوليس و سپاهان.

از باشگاه پرسپوليس خبر مي رسد مسئولان اين تيم مذاكره براي جذب بازيكنان جديد را آغاز كرده اند. نمونه اش يونس شاكري، مهاجم ابومسلم است كه با اتمام بازي هاي ليگ يك و با عنوان بازيكن آزاد راهي پرسپوليس شده تا اولين خريد اين تيم لقب بگيرد. البته شنيده مي شود پرسپوليسي ها علاقه‌مندند تا اين فصل جمعي از بازيكنان جوان و آماده ليگ را جذب كنند. نمونه‌اش مهاجم جوان يك تيم ليگ برتري در خطر سقوط كه چند روز پيش براي حضور در پرسپوليس يك ميليارد طلب كرد اما گويا مسئولان باشگاه با درخواست او مخالفت كردند تا حضور اين جوان آينده دار در پرسپوليس تا حدودي منتفي شود.

از سويي ديگر خبر توافق يك هافبك كناري ملي پوش هم با پرسپوليس به گوش مي رسد. با توجه به اينكه قرارداد ماركو پرويچ و ولاتكو به دلار است به نظر مي رسد باشگاه پرسپوليس علاقه اي به تمديد قرارداد با آنها ندارد. به همين دليل گفته مي شود مسئولان اين باشگاه با يك هافبك كناري و ملي پوش توافق كرده اند تا او را براي فصل آينده جذب كنند.

جالب اينكه شنيده مي شود اين هافبك كناري آينده دار و ملي پوش كه در تيمي موفق اما بي سر و صدا توپ مي زند بعد از توافق با پرسپوليس با انگشتي جوهري به تمرين تيم باشگاهي اش رفت و مورد تعجب بازيكنان هم تيمي اش قرار گرفت.

اين اتفاق ها در حالي افتاده كه شايد با مذاكره با چند بازيكن جوان و جوياي نام بتوان انتظار تيمي قوي را براي فصل آينده پرسپوليس كشيد. به هر حال مسئولان پرسپوليس دنبال جذب بازيكناني هستند كه بهترين عملكرد را در تيم‌هاي باشگاهي خود داشته اند و با توجه به سن و سال مناسب مي توانند تا چند سال زمينه موفقيت اين تيم پرطرفدار را رقم بزنند.

با اين شرايط بايد منتظر توافقات بعدي مسئولان پرسپوليس بود، توافقاتي كه مخفيانه است. البته بايد گفت فعلا مسئولان پرسپوليس هر توافقي را تكذيب مي‌كنند اما فصل نقل و انتقالات مي تواند مهر تاييدي بزند به اين گزارش.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو