ما را حمایت کنید
 
سیبادو

زنی که بعد از فوتش امام حسین ع سه بار به دیدنش رفت

همسر استاد اشرف آهنگر از دنيا رفت و وى را در قبرستان يزد دفن كردند. عالم صالح و فاضلى در همان شب , همسايه اش را كه يك ماه قبل از دنيا رفته بود, در عالم رويا ملاقات كرد. با اين كه همسايه وى مردى گناهكار بود, او را در وضع بسيار خوب و زيبايى يافت و به وى گفت :چگونه به اين بارگاه راه يافتى ؟ او گفت :ديروز همسر استاد اشرف آهنگر رحلت كرد. او را در اين قبرستان دفن كردند, پس از آن امام حسين (ع ) سه بار به ديدن وى آمدند و در سومين بار, دستور دادند كه عذاب از قبرستان برداشته شود. پس از آن , ما در نعمت واردشديم و عذاب از ما جدا شد.

عالم , متحيرانه از خواب برخاست . با جستجو خانه استاد اشرف را پيدا كرد و به وى گفت :آيا همسرت از دنيا رفته است ؟ بلى ! چه موقع ؟ ديروز ...

كار اين زن چه بود كه امام حسين (ع )سه مرتبه به ديدنش آمدند ؟ موضوع چيست ؟ عالم صالح و فاضل يزدى جريان خواب را براى استاد اشرف آهنگر شرح داد وپاسخ شنيد كه :همسرم ! زيارت عاشورايش ترك نمى شد.

برکات زیارت عاشورا+زیارت عاشورا+امام حسین ع+قبر+عذاب قبر+زنان نمونه+همسر استاد اشرف آهنگر

امام باقر عليه السلام فرمود: ((هر كس امام حسين عليه السلام را با اين زيارت (زيارت عاشورا) زيارت كند خداوند متعال صد هزار هزار درجه به او بدهد و مثل كسى باشد كه با امام حسين عليه السلام شهيد شده باشد و از آن روزى كه امام حسين عليه السلام شهيد شده و هر پيغمبر و رسولى و هر كس كه آن حضرت را زيارت كرده خداوند ثواب همه آنها را در نامه اعمال او بنويسد)).


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو