سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

همان‌طور که می‌دانید، پس از مدتی با ریختن و پاک‌کردن مداوم اطلاعات روی حافظه‌ها، نظم قرارگیری آن‌ها در بخش‌های مختلف حافظه از بین می‌رود و فایل‌ها به‌صورت تکه‌تکه روی حافظه قرار می‌گیرند و دسترسی به آن‌ها مشکل می‌شود. این مشکل با انجام عملی به‌نام Disk Defragment حل می‌شود.

ما از همین روش برای مرتب‌کردن و افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات تلفن‌همراه استفاده می‌کنیم. 

کافی است که کارت حافظه گوشی را از آن خارج کرده و در یک کارت‌خوان RAM reader قرار دهید. به این ترتیب می‌توانید با دسترسی به این حافظه به‌عنوان یک حافظه جانبی رایانه، عمل Defragment را انجام دهید.
 
\"\"
 

در مورد گوشی‌های تلفن‌همراهی که از حافظه داخلی به‌جای کارت حافظه خارجی استفاده می‌کنند مانند Nokia N95 8G، می‌توان با استفاده از کابل و قرار دادن MOOD ارتباطی در حالت Mass Storage مشابه این عمل را انجام داد. 

پس از انجام این عمل، درایو در پنجره My Computer نمایش داده خواهد شد. کافی است روی آیکون این درایو راست‌کلیک کرده و از منوی باز شده گزینه Properties را انتخاب کنید. از میان زبانه‌های بالای Properties زبانه Tools را انتخاب کنید. در این پنجره روی Defragment Now کلیک کنید. برنامه‌ای باز می‌شود که بالای آن عنوان Disk Defragmenter به چشم می‌خورد. در همین پنجره درایو مربوطه را از میان کلیه درایوها انتخاب کنید و دکمه Defragment را بفشارید. بسته به حجم حافظه کارت شما ممکن است این فرآیند کمی طول بکشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو