سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
 

 

چرا حامیان رئیس جمهور از حضور او در مجلس وحشت دارند

مهاجری، محمد - واکنشها به سوال از رئیس جمهور و احضار او به صحن علنی مجلس، از یک نگرانی عادی به ترس و حتی وحشت تبدیل شده است. موضعگیریهای جناح اقلیت مجلس را ببینید. هرجا تریبونی پیدا می شود، این جمله تکراری را می گویند که:' ممکن است رئیس جمهور حرفهایی بزند که به نفع مملکت نباشد و اوضاع را به هم بریزد'!

این پیش بینی البته بجاست و سابقه 7 سال گذشته موید وقوع این رفتار احتمالی از آقای احمدی نژاد است اما بر فرض که چنین باشد، نه حامیان او که منتقدانش باید نگران چنین رفتاری باشند. مگر نه اینکه او در آخرین مصاحبه مطبوعاتی اش، هیچ منتقدی را باقی نگذاشت مگر آنکه او را از دم تیغ گذراند؟! در همان مصاحبه و نمونه های مشابهش، آقای احمدی نژاد، هیچگاه به اعضای فراکسیون اقلیت مجلس حمله نکرده و حرمتشان را نگاه داشته است.
پس دلیل این نگرانی های شدید که آخرین نمونه اش را در مناظره پنجشنبه شب علی اصغر زارعی و علی مطهری به وضوح مشاهده شد، چیست؟
اخیرا از سوی این افراد ، شبه دلیلی بیان می شود و می گویند طبق استنباط شان، سوال از رئیس جمهور، خلاف بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب است. حافظه یک ساله اخیر نشان می دهد که همین افراد، در جریان عزل وزیر اطلاعات از سوی رئیس جمهور، اصلا استنباط! نکردند که رفتاری مخالف نظر مقام معظم رهبری صورت گرفته است.بنابراین ناگزیر باید چنین استنباط کرد که ادعای این آقایان در این زمینه را باید به سینه دیوار کوبید.
به این ترتیب مدافعان دولت باید جواب دهند چرا اینقدر از حضور رئیس جمهور در مجلس وحشت دارند. اگر آنها نقش وکیل مدافع را بازی می کنند، چرا باید بترسند از اینکه آقای احمدی نژاد، آنها را هم از دم تیغ انتقاداتش بگذراند؟ مگر قولی درباره منتفی شدن سوال داده اند که حالا موفق نشده اند به وعده شان عمل کنند؟

اگر چنین نیست - که امیدوارم نباشد- مخالفان حضور رئیس جمهور در مجلس باید صداقت به خرج دهند و دلیلی بیان کنند که اگر آن را به نظرسنجی گذاشتند ، نتیجه اش خلاف آن چیزی باشد که پنجشنبه شب در شبکه سیما دیدیم. آن شب 79درصد بینندگان با حضور رئیس جمهور در مجلس موافق بودند. این 79 درصد قطعا مخالف نظر ولی فقیه نبودند اما قطعا با نظر "وحشت کنندگان از حضور رئیس جمهور در مجلس" مخالف بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 20 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو