سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

هاشمی رفسنجانی به توجیه نامه فتنه انگیزانه خود در سال ۸۸ پرداخت. وی به بهانه عملکرد حلقه انحرافی، اقدام جفاکارانه خود در سال ۱۳۸۸ را توجیه کرد.
وی که با دست اندرکاران سایت شخصی خود سخن می گفت، ضمن مشابه دانستن دو نامه خود در سال های ۵۹ و ۸۸ به امام و رهبری گفت: مهم ترین انگیزه ام در نگارش این دو نامه، اطمینانم از میزان اعتماد امام و رهبری به خودم بود و امروز مشابه فحوای نامه سال ۵۹ شاهد آن هستیم که پیش بینی های نامه سال ۸۸ نیز قدم به قدم از سوی جریان انحرافی فعلی در حال وقوع است.
وی خطاب به دست اندرکاران سایت خود، گفت: توفیق روشی که شما در تبیین زوایای تاریخی نامه ۸۸ در مقابل حجم وسیعی از تخریبها بدست آورد، نشان از آن دارد که در سخت ترین شرایط نیز می شود با روشنگری دقیق در مقابل غبار شانتاژها ایستاد.
به گزارش وب سایت هاشمی، وی همچنین در دیدار شماری از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب گفته است: همواره گفته ام راهکار عبور از وضع کنونی دو اقدام اساسی همدلی داخلی و همزیستی جهانی است و راهکارم برای خروج کشور از وضعیت کنونی، همان راه سازندگی است.
هاشمی در اظهارات خود هیچ توضیحی درباره گستاخ شدن گروهک های ضد انقلاب از نامه سال ۸۸ وی که منجر به آشوبگری خیابانی، ساختارشکنی و هتاکی اوباش علیه امام حسین(ع)، جمهوری اسلامی، امام و رهبری شد نداده است. جالب اینکه حلقه انحرافی نیز چند ماه پیش مانند هاشمی به القای فقدان آزادی انتخابات پرداخت و در حوزه سیاست خارجی نیز خواستار سازش و مذاکرات یکسویه شده ای که اجرای آن در دهه ۷۰ منجر به صدور حکم بازداشت هاشمی از سوی دادگاه آلمانی و خروج متکبرانه سفرای اروپایی از ایران شده بود.
با این اوصاف آنچه هاشمی باید توضیح داده و عذر بیاورد زمینه چینی مواضع وی در سال ۸۸ از جمله نامه بدون سلام کذایی – برای گروهک های ضد انقلاب و تکرار هتاکی های گروهک های حامی بنی صدر در سال ۵۹ و ۶۰ است.
اغلب گروهک هایی که آن روز مقابل نظام بودند این بار هم جبهه هاشمی شده بودند و با عنایت به خروجی این همراهی که هجمه به ارکان انقلاب و اسلام بود، معلوم می شود که آقای هاشمی به سوی آنها غلتیده و نه برعکس. بنابراین خیانت های حلقه انحرافی که مشابه خیانت های برخی حامیان هاشمی (کارگزاران و اصلاح طلبان تندرو) می باشد، نمی تواند توجیهی برای نگارش آن نامه مسموم تلقی شود.
اما درباره تکرار سیاست های دوره سازندگی نیز هاشمی اذعان می کند حرف تازه ای برای گفتن ندارد و از مواضعی حمایت می کند که در سال های ۸۴ و ۸۸ پاسخ خود را از مردم گرفت.

منبع:کیهان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو