سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

ورزش ایرانی: سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران معتقد است تیمش محکوم به سقوط به لیگ دسته اول است. او می‌گوید در بازی با پرسپولیس، این پیکان بوده که با نتیجه 2 بر یک برنده شده است نه پرسپولیس!


به گزارش مهر، فیروز کریمی پس از شکست پیکان برابر پرسپولیس در نشست خبری و در جمع خبرنگاران درباره بازی اظهار داشت: به نظرم بازی زیبایی بود و هر دو تیم خوب کار کردند. در این مسابقه کمترین زمان تلف شده لیگ امسال را شاهد بودیم.
 
وی با طعنه ادامه داد: پیروزی مهمی بود که مقابل پرسپولیس به دست آوردیم. ما به سه امتیاز مسابقه نیاز داشتیم و خودمان را با این پیروزی برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنیم!
 
خبرنگاران که از این صحبت‌های سرمربی پیکان متعجب بودند، به او یادآوری کردند که تیمش در این مسابقه شکست خورده است. کریمی با شوخی خطاب به خبرنگاران تاکید کرد: ما با سازمان لیگ صحبت کردیم تا گل‌هایی که بازیکنانمان به خودمان می‌زنند به نفع ما اعلام کنند! از آنجا که جلال کاملی مفرد مدافع پیکان نخستین گل پرسپولیس را به ثمر رساند، این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ما تمام شده است نه پرسپولیس!
 
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا با تغییر سرمربی پیکان، این تیم هنوز نتیجه نمی‌گیرد، یادآور شد: اعتقاد دارم وقتی یک مربی جایگزین یک مربی دیگر می‌شود باید گذشته را فراموش کرد. من هفته بیست و چهارم به پیکان اضافه شدم و این زمانی بود که حتی نیم فصل هم تمام شده بود و امکان خرید یا جابجایی بازیکنان وجود نداشت.
 
کریمی افزود: در کل باید تا آخر با همین بضاعت ادامه می‌دادیم. ما سعی کردیم در قالب کار بدنسازی، کار تاکتیکی را هم انجام بدهیم. فکر می‌کنم کادر فنی قبلی پیکان بر اساس تفکرات خودش یکسری بازیکن انتخاب کرده بود که متاسفانه با شکلی که مد نظرش بود، منطبق نشد. من وارث این تیم بودم و تلاش کردم حداقل تیمی را روانه میدان کنم که اگر نتیجه نمی‌گیرد، حداقل بازی زیبایی ارائه دهد.
 
سرمربی پیکان تصریح کرد: شما دیدید در بازی مقابل پرسپولیس حتی وقتی از حریف جلو افتادیم، یک ثانیه هم وقت تلف نکردیم. ما می‌توانستیم بعد از گل اول، گل‌های دیگری را هم به ثمر برسانیم و همچنین این فرصت را داشتیم که مدافع پرسپولیس را از زمین اخراج کنیم چون دفاع حریف در سه مورد از بازیکنان ما عقب‌تر بود.
 
کریمی با اشاره به فرصت‌های خوبی که بازیکنان تیمش در این بازی از دست دادند، گفت: یک زمانی تیمی بسته بازی می‌کند و شما گاهی مجبورید از عصای حضرت موسی استفاده کنید، این عصا را به دفاع حریف بزنید تا دفاع را باز کند و مهاجمتان برود گل بزند! ولی بازیکنان پیکان چهار بار در فضای مناسب دفاع پرسپولیس صاحب توپ شدند که از آنها استفاده نکردند.
 
وی یکی از مشکلات اصلی تیمش را بدنسازی دانست و تاکید کرد: البته این مشکل را تا حد زیادی برطرف کردیم. سعی ما این بود نتایج تیم آبرومندانه باشد. با این شرایط و با توجه به 16 تیمی شدن لیگ برای فصل آینده، پیکان محکوم به سقوط است ولی دلمان می‌خواهد بازی شرافتمندانه انجام بدهیم تا اگر سال بعد در لیگ نبودیم، یاد و خاطره ما باشد!
 
سرمربی پیکان در خصوص اینکه چرا از سهمیه امیدهای این باشگاه برای برطرف کردن مشکل خط دفاع استفاده نکرده است، یادآور شد: ما حتی یک نفر هم جا نداشتیم تا به تیم اضافه کنیم. سهمیه بزرگسالان، کوچکسالان، نونهالان و حتی نطفه به دنیا نیامده تیم ما پُر بود! ما ناچار بودیم با این شرایط بسازیم.
 
کریمی به اشتباه جلال کاملی مفرد مدافع تیمش در به ثمر رساندن گل به خودی، با طعنه گفت: جلال تلاشش را کرد تا توپ به گل تبدیل شود. این کار هر کسی نیست و جلال را باید به این خاطر تشویق کرد!
 
سرمربی پیکان در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا از قبول هدایت پیکان پشیمان نیستید، تصریح کرد: اصلا دلم نمی‌خواست بعد از دو سال و نیم، با این شرایط و با این تیم به لیگ برتر برگردم، ولی به من تکلیف شده بود! حالا هر کسی که با من کُری دارد می‌تواند در این وضعیت برایم کُری بخواند.
 
کریمی در پایان در خصوص دلیل انصرافش از تعویض" دباغ" بازیکن تیمش اظهار داشت: مهدی‌زاده مدافع راست ما آسیب دیده بود و ما قصد داشتیم دباغ را به جای او به زمین بفرستیم. ابتدا تصور کردم دست مهدی‌زاده شکسته است ولی او گفت که دستش خونریزی دارد. از او خواستم دستش را نشان بدهد ولی او کنار زمین چند دقیقه‌ای دستش را فشار داد و آنرا گاز گرفت تا به زور یک قطره خون از آن خارج شد! من هم که این وضعیت را دیدم نیروی امداد و هلال احمر را فراخواندم تا این بازیکنم تلف نشود! بعد از این داستان دباغ را سر جایش نشاندم و به جای او زنیدپور وارد زمین شد.
 
تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال عصر روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به اتمام رسید.


بیشتر: ورزش ایرانی: فیروز کریمی:ما پرسپولیس را شکست دادیم/ پیکان محکوم به سقوط است!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو