سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

افشای یک راز فوتبالی؛ گفتند به ما ببازید تا به شما پژو پارس بدهیم!

imageاصغر اکبری در فوتبال نام ناشناخته ای نیست

آن فرد که ظاهرا می خواست مرا از صحت حرفهایش مطمئن کند حتی گفت که پژوپارس شما آماده است و اگر اراده کنید همین امشب تقدیمتان می کنیم

بحث دلالی و تبانی در فوتبال کشورمان بحث جدیدی نیست و بارها به این موضوع پرداخته شده است. بارزترین نمونه را می توان به برنامه نود اشاره کرد. همان برنامه ای که حاشیه های زیادی داشت و البته نتوانست تمام و کمال به این موضوع مهم بپردازد.

اصغر اکبری در فوتبال ایران نام ناشناخته ای نیست. او زمانی به همراه بوناجیچ مربی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان بود.

اکبری البته سرمربی تیم هایی چون مرصاد و پیام مخابرات شیراز نیز بوده است. بازی خاطره انگیز تیم مرصاد شیراز با استقلال تهران در جام خذفی چند سال پیش را حتما به یاد دارید. همان بازی که مرصاد با هدایت اکبری تنوانست با یک بازی خوب و تماشاگرپسند استقلال را از گردونه رقابتهای جام حذفی،حذف کند.

این کارشناس و مربی فوتبال در گفت و گو با تماشاگر به ماجرایی جالب از 6 سال پیش اشاره می کند.

اکبری می گوید:"سال 85 که سرمربی تیم مرصاد بودم درهفته پایانی لیگ یک در شیراز با تیم صنعت نفت آبادان بازی داشتیم. شرایط جدول رقابتها به گونه ای بود که وضعیت ما در رتبه پنجم جدول تثبیت شده بود و برد یا باخت برای ما تاثیر زیادی نداشت."

مربی سابق تیم ملی فوتبال جوانان در ادامه می افزاید:"وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اما با ما کاملا تفاوت داشت. آنها اگر بر تیم ما پیروز می شدند به پلی آف راه پیدا می کردند."

این کارشناس فوتبال می گوید:"شب قبل از بازی از طرف تیم نفت-تاکید می کند که مسوولان نفت نبوده اند-با من تماس گرفتند و گفتند که به ما راه بدهید تا بر شما پیروز شویم. برای شما که برد و باخت تاثیری ندارد. ما هم به شما قول می دهیم در صورت باختن تیم شما ، به شخص شما یک دستگاه خودرو پژوپارس و به سایر بازیکنانتان یک دستگاه خودرو پراید هدیه می دهیم."

اصغر اکبری می گوید:"آن فرد که ظاهرا می خواست مرا از صحت حرفهایش مطمئن کند حتی گفت که پژوپارس شما آماده است و اگر اراده کنید همین امشب تقدیمتان می کنیم".

مربی سابق تیم مرصاد در پایان می افزاید:" من اما این پیشنهاد را رد کردم. اتفاقا ما در آن بازی با تمام وجود بازی کردیم و توانستیم نفت را یک بر صفر شکست دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو