سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

با ویتامین C آشنا شوید

بسیاری از میوه های که این روزها در میوه فروشی ها وجود دارد سرشار از ویتامین C هستند

 

به گزارش زلال نیوز ، انواع میوه های مختلف مانند: پرتقال و نارنگی و همچنین سبزی هایی به مانند اسفناج از جمله مهمترین میوه و سبزی هایی هستند که هر کدام آن ها سرشار از ویتامین C‌ بوده و می توانند بسیاری از بیماری های این فصل را نابود کنند. ویتامین C‌ دارای فواید بسیار زیادی است که بهتر است با هرکدام آن ها آشنا شوید:

** یکی از فواید بسیار عالی این ویتامین نقش آن در ساخت هورمون های مختلف است که کمک به رشد و تقویت بدن می کند. این هورمون ها هر کدام برای بدن بسیار لازم و حیاتی هستند.

** ویتامین C می تواند به متابولیسم بدن کمک به سزایی کند و همچنین باعث لاغری و کاهش وزن نیز می شود. این ویتامین پروتئین های لازم برای بدن را تامین می کند.

** برای ورزشکاران ویتامین C می تواند بسیار مفید باشد چرا که عملکرد ماهیچه ها و سلول های عصبی را تقویت کره و باعث عضله سازی در بدن می شود.

** بسیاری ار پزکان به افرادی که مشکلات استخوانی دارند پیشنهاد می کنند از ویتامین C‌استفاده کنند چرا که این ویتامین می تواند بهترین گزینه برای استخوان سازی باشد.

** این ویتامین همچنین می تواند به جذب دیگر ویتامین های بدن نیز کمک به سزایی کند برای مثال این ویتامین در جذب آهن مواد غذایی مختلف بسیار کمک می کند.

** یکی از مواردی که شما را مجبور به استفاده از ویتامین C می کند سلامت دهان و دندان است. این ویتامین می تواند کمک به سزایی در داشتن یک لثه کاملا سالم می کند.

** ویتامین C برای افرادی که در حال ترک سیگار هستند نیز بسیار عالی است. این افراد معمولا از قوای بدنی کمی برخوردار هستند و این ویتامین می تواند به آن ها کمک کند تا به بیماری های مختلفی دچار نشوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو