سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

به گزارش خبرنگار شبکه ایران، رهبر، در یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه اول سیما، در واکنش به رسانه ای شدن دستور رییس جمهور، ادعا کرد که هنوز رییس دانشگاه تهران است و با لحنی غیرمودبانه و استهزاء آمیز به مجری گفت: "این اخبار را زیاد توجه نکنید بهتر است."
دلیل دعوت از این مقام دولتی، که به دلیل امنیتی کردن فضای دانشگاه تهران، دستور عزلش توسط رییس جمهور صادر شده، هنوز مشخص نیست. اما این نخستین بار نیست که در صدا و سیما بر خلاف وظایف ذاتی اش، نسبت به دولت و شخص رییس جمهور اقداماتی شائبه برانگیز صورت می گیرد. طی چند ماه گذشته این رسانه که از بودجه بیت المال ارتزاق می کند، با میدان دادن به مخالفان رییس جمهور و دولت، علیه قوه مجریه تبلیغات می کند. این روزها استهزاء دولتمردان در بسته خبری صرفا جهت اطلاع و برگزاری مناظره علیه دولت بدون حضور نماینده دولت در برنامه دیروز امروز فردا به روندی عادی تبدیل شده است. قطع مصاحبه زنده تلویزیونی احمدی نژاد نقطه عطفی در بداخلاقی های صداو سیما بود که به یک افتضاح رسانه ای بزرگ پیش چشم ملت تبدیل شد. سیاست زدگی صداوسیما تابدانجا پیش رفت که این رسانه همگام با احزاب و گروه های سیاسی با پخش مستندی رئیس جمهور را به ابولحسن بنی صدر تشبیه کرد.
صدا و سیما، همزمان به تریبون بی مزد تبلیغات انتخاباتی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری از جمله محمد باقر قالیباف تبدیل شده است؛ کاندیدایی که چندین پرونده در دادگاه دارد و به نتیجه رسیدن تنها یکی از این پرونده ها مثلا پرونده مربوط به شکایت دولت از او به دلیل ایراد توهین و اتهامات قبیح به اعضای هیات دولت، قطعا شورای نگهبان را به رد صلاحیت وی ناچار می کند.
به نظر می رسد پشت پرده این وقایع، کسی جز علی دارابی معاون سیما نباشد؛ شخصی که گویا تنها ماموریتش بسیج آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی علیه دولت است. این شخص در واپسین روزهای اسفندماه با انتشار مقاله ای، مانیفست ضددولتی صدا و سیما را علنی کرده بود.
اقدامات مخرب رسانه ملی علیه دولت، بارها واکنش مقامات ارشد دولتی را برانگیخته است. یک ماه قبل رییس جمهور بر این نکته تاکید کرد که «صدا و سیما با ارگان یک "حزب"، یک "سایت" و یک "وبلاگ" متفاوت است و جایگاه صدا و سیما فراتر از این موضوعات است.» چندی پیش نیز اسفندیار رحیم مشایی، مشاور رییس جمهور و رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد، به مسئولان این صدا و سیما تذکر داد که "رسانه ملی در آستانه انتخابات خوب عمل نکرده است".


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو