سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

نشاندن دانیال داوری روی نیمکت و استفاده از رحمان احمدی درون دروازه کاری بود که کارلوس کی روش در کویت انجام داد تا غیبت سری قبل داوری در اردوی تیم ملی را جبران کرده باشد.
وقتی داوری با اصرار فراوان کی روش به تیم ملی آمد، خیلی ها توقع داشتند کی روش او را به جای رحمان احمدی به میدان بفرستد اما سرمربی تیم ملی دیشب در مصاف کویت از رحمان بهره گرفت و داوری را روی نیمکت نشاند.


می گویند کی روش می خواست با این کار به داوری بگوید حق ندارد خود را دروازه بان اول تیم ملی بنامد و از طرفی هم می خواست کار قبلی دانیال که برای بازی با لبنان به تهران نیامد را با روی نیمکت نشاندن این دروازه بان تلافی کرده باشد اما عده ای معتقدند کی روش فقط به این دلیل از داوری در مصاف کویت استفاده نکرد که رحمتی حرف خود را به کرسی ننشاند.

این عده می گویند اگر داوری در بدو ورود دروازه بان اصلی تیم ملی می شد، هیچ تردیدی باقی نمی ماند که کی روش او را آورده بود تا رحمتی را نیمکت نشین کند اما کی روش دیشب در کویت، با وجود داوری، از احمدی استفاده کرد تا به اهالی فوتبال بگوید هیچ مشکلی با رحمتی نداشته وسیدمهدی خودش نمی خواست در تیم ملی بماند.

به هرحال کاری که کی روش با داوری انجام داد، چه تحت تاثیر رحمتی و چه به هر دلیل دیگر، شبیه شوخی بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو