ما را حمایت کنید
 
سیبادو

نتایج گرفته شده از تحقیق روی جوجه ها نشان میدهد که جوجه ها نسبت به کودک انسان باهوش تر هستند

 محققان به این نتیجه رسیده اند که جوجه های تازه به دنیا آمده از مهارت هایی برخوردارند که کودک انسان برای یادگیری آن باید ماه ها و یا سال ها زمان بگذارد.
محققان دراین تحقیقات به جوجه مرغها این امکان را دادند که به غذای بیشتر دسترسی داشته باشند، اما این غذای بیشتر در شرایطی امکان پذیر می شد که مرغها برای آغاز به خوردن زمانی بیشتر از همیشه در انتظار بمانند. 93 درصد از جوجه ها از توانایی درک این مهارت برخودار شدند. این درحالی است که بسیاری از انسانها نمی توانند تا سن 4 سالگی چنین مهارت خود داری را بدست آورند.
نتایج گرفته شده از این تحقیق:
جوجه ها با توانایی دنبال کردن رد اعداد تا 5 متولد می شوند، درحالی که این مهارت را باید به کودکان آموزش داد.
جوجه ها این توانایی را دارند که اشیاء سالم را از اجسام مشکوک تشخیص دهند.
جوجه ها نسبت به اجسامی که از مقابل دیده دور می شوند آگاهی دارند و رد آنها را در ذهن خود نگاه می دارند که  تا سن یک سالگی برای کودک انسان ممکن نیست.
با تمام این اوصاف براساس اظهارات کریستین نیکول که 20 سال در این عرصه در دانشگاه بریستول تحقیق کرده، تعداد افرادی که جوجه ها را باهوش بدانند بسیار معدود است.

 
ارسال در تاريخ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:جوجه کودک هوش جوجه جوجه کودک هوش کودک , توسط سیبادو

همیشه هنگام پرواز با هواپیما گوش درد می گیرد ما برای جلوگیری از درد گرفتن و آسیب رسیدن به پرده گوش و پیشگیری از آسیب های احتمالی روش های بسیار مناسبی را معرفی می کنیم.

  در حالت ایده ال هر فردی که دچار سرما خوردگی، عفونت تنفسی، عفونت گوش وغیره شود نباید پرواز کند ولی چون بسیاری از افراد نمی خواهند سفر خود را از دست دهند موارد زیر کمک می کنند تا افراد به درد گوش مبتلا نشوند:
بلع کردن هنگام فرود آمدن هواپیما یکی از عوامل می باشد. هوا در هنگام بلع، سخن گفتن هنگام خمیازه کشیدن و جویدن به میزان زیادی از طریق شیپور استاش جا به جا می شود. در رابطه با کودکان بلعیدن یا نوشیدن زمان خوبی می باشد تا شیپور استاش به راحتی کار خود را انجام دهد به همین دلیل خوب است کودکان را تشویق به جویدن کنیم.
  پیشگیری از درد گوش در هنگام پرواز با هواپیما
سعی کنید موارد زیر را انجام دهید:
نفس بکشید و سعی کنید نقس را وارد دهان کرده و دهان خود را ببندید و هوای محبوس شده را از راه بینی خارج کنید.این هوای دمیده شده سبب باز شدن مجرای شیپور استاش می شود و در نهایت فشار را بر روی پرده گوش خود احساس می کنید.این درمان اغلب مشکل می باشد ولی سعی کنید در هنگام فرود هواپیما ان را به طور مرتب تکرار کنید.
هنگام فرود هواپیما هرگز نخوابید (والا یک ماسک اکسیژن هنگام فرود هواپیما درخواست کنید) اگر بیدار هستید  ببلعید و بنوشید و هوا را برای ورود به گوش میانی تشویق کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, توسط سیبادو


گیگابایت اولین سری کارت‌های گرافیک سری GTX750 را معرفی کرد

 شرکت انویدیا در راستای افزایش گستره کارت های گرافیکی سری 700 خود، پردازنده گرافیکی میان رده GTX750 را عرضه کرد. این محصول مبتنی بر معماری جدیدی به نام Maxwell طراحی شده است که نسبت به معماری Kepler تفاوت های بسیاری دارد و از مزایای متعددی برخوردار است. این معماری جدید افزایش 25 درصدی کارایی و در عین حال کاهش 50 درصدی مصرف توان را نسبت به نسل قبل ارائه می دهد. همچنین شرکت گیگابایت تا کنون یک مدل از این کارت گرافیک را معرفی کرده است که از پردازنده های گرافیکی اورکلاک شده GTX750 و GTX750Ti بهره می برند.
 گیگابایت در کارت های گرافیکی خود از بهترین سیستم های خنک کننده استفاده می کند و طراحی های منحصر به فردی در این زمینه ارائه می دهد. در همین راستا این دو کارت نیز از سیستم ها خنک کننده قدرتمندی بهره می برند که یک فن بزرگ 100 میلیمتری برای مدل N750OC-1GI و دو فن ضد اختلال هوا WindForce 2X برای مدل N75TOC-2GI بکار گرفته شده است که به خوبی حرارت تولید شده در هسته مرکزی را دفع می کنند.

 از جمله قابلیت های این کارت گرافیک میان رده اما قدرتمند می توان به دو خروجی DVI و دو خروجی HDMI با روکش طلا اشاره کرد که به کمک این دو خروخی HDMI می تواند خروجی تصویر 4K را ارائه دهد که در حال حاضر باکیفیت ترین خروجی تصویر ممکن به شمار می رود. همچنین کارت N750OC-1GI مجهز به یک و کارت N75TOC-2GI مجهز به دو گیگابایت حافظه GDDR5 با رابط 128 بیتی می باشند.
هر دوی این کارت ها بر پایه فن آوری انحصاری Ultra Durable 2 گیگابایت طراحی شده اند که باعث افزایش طول عمر، پایداری و دوام محصول می شود. این دو کارت گرافیک به زودی با گارانتی آواژنگ در بازارهای داخلی کشور موجود خواهند شد.

 
ارسال در تاريخ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, توسط سیبادو

در متن پایین تعدادی از گیاهان دارویی مفید برای بهبود و رفع برخی عوارض پوستی را بیان می کنیم که تعدادی با هم و تعدادی به تنهایی استفاده می شوند.

 دکتر محمد حسین صالحی سورمقی، گیاهان دارویی مفید برای پوست را به شرح زیر نام می برد: واکادو ، آویشن ، اسیدهای گیاهی ، انگور ، بابونه ، بادام ، بادام زمینی ، پنیرک ، توت فرنگی ، جو دو سر، حنا ، خارمریم ، ختمی ، زیتون ، شنبلیله ، شیرین بیان ، شاهتره ، صبرزرد ، عسل ، گزنه ، ماست ، همیشه بهار و هویج.

این نکته ی خیلی مهم را باید متذکر شویم که بیان موارد استفاده ی این گیاهان دارویی، تنها بر اساس وظیفه اطلاع رسانی سایت می باشد و به هیچ عنوان به معنای تجویز یا تکذیب مورد درمانی ذکر شده نمی باشد.
1. خارش پوست
الف) عصاره گیاه شاهتره، اسانس برگ گیاه برگ بو، روغن اسطو خودوس و اسانس نعناع، هر کدام به تنهایی برای رفع خارش پوستی مفیدند که می توانید آن ها را به قسمت خارش دار بمالید.
ب) 4 تا 6 گرم مغز بادام شیرین و 4 تا 6 گرم مغز بادام تلخ را با 60 گرم قند بسایید و حاصل را با دو لیوان آب مخلوط کنید. در نتیجه نوعی شیر بادام به صورت امولسیون به دست می آید که باید آن را در مدت 24 ساعت به موضع خارش دار بمالید.
ج) یک قسمت گل حلوا را با یک قسمت ریشه انجبار و یک قسمت درمنه به مدت پنج دقیقه بجوشانید (منظور از قسمت، نسبت مواد به هم می باشد). سپس جوشانده را صاف کنید. حاصل صافی را پس از سرد شدن روزی دو تا سه بار به محل خارش دار بمالید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 23 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو

محققان می ‌گویند خوردن روزانه بستنی و سایر لبنیات پرچرب از نوعی ناباروری پیشگیری می ‌كند. اگر چنین ادعایی درست باشد، باید بستنی را هم به فهرست داروهایی كه در مراكز باروری برای زوجین تجویز می ‌شود، اضافه كنیم.

 این مطالعه در دانشگاه‌ هاروارد انجام شده است و نتایج آن در مجله اروپایی "زاد و ولد انسان" به چاپ رسیده است. این محققان مشاهده كردند، زنانی كه روزانه دو یا تعداد بیشتری لبنیات كم‌ چرب مصرف می ‌كنند تقریباً دو مرتبه بیش از بانوانی كه كمتر از یك وعده لبنیات كم‌ چرب در هفته مصرف می ‌كردند، دچار ناباروری می‌ شوند. به اعتقاد این دانشمندان، بانوانی كه لبنیات كم‌ چرب بیشتری مصرف می‌ كنند، امكان شكست تخمك‌ گذاری بیشتری دارند. از سوی دیگر نتایج این مطالعه نشان می ‌دهد در صورتی كه زنان حداقل یك وعده لبنیات پرچرب در طول روز مصرف كنند، 27 درصد كمتر از دیگران دچار ناباروری می ‌شوند.
ولی محققان به خانم ها توصیه می ‌كنند این اصلاً به معنای آن نیست كه برای درمان ناباروری به رژیم‌هایی پر از لبنیات پرچرب روی بیاورند یا روزانه چند عدد بستنی خامه‌ای میل كنند، ولی می ‌توانند در برنامه ‌غذایی روزانه‌شان بستنی و یك وعده لبنیات پرچرب را بگنجانند.
از بستنی تا تب مالت
این بار كه در هوای گرم، حسابی كلافه شده بودید و به فكر خریدن و نوش جان كردن یك بستنی خنك افتادید، كمی بیشتر دقت كنید كه بستنی را از چه مكانی تهیه می‌ كنید. چرا كه كارشناسان هشدار می ‌دهند بستنی تابستانی و شیر و خامه به كار رفته در آن، قابلیت انتقال تب مالت به انسان را دارند. این را دكتر "علیرضا زالی" رئیس دومین همایش تب مالت كشور، در حاشیه برگزاری این همایش به بستنی‌ خورهای حرفه‌ای می ‌گوید.
دكتر علیرضا زالی می ‌گوید: "با توجه به فصل گرما و استفاده زیاد از بستنی‌های تابستانی امكان ابتلای به تب مالت هم بیشتر می ‌شود." دلیل‌اش هم این است كه باكتری‌های تب مالت، در خامه و بستنی از ماندگاری طولانی برخوردارند. بنابراین می ‌توانند، به راحتی در توده‌های بستنی درون یخچال‌، باقی مانده و بستنی‌های خوشمزه را به عنوان یكی از منابع آلوده پنهان تب مالت تبدیل كنند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 23 اسفند 1392برچسب:بستنی ناباروری جلوگیری , توسط سیبادو

 در بسیاری از مواقع دستگاه های ما از طریق فلش های ویروسی آلوده می شوند، حالا اگر از کامپیوتر شما افراد زیادی استفاده می کند و می خواهید این مشکل برای شما پیش نیاید کافی است پورت USB خود را ببنید.

 گام اول : منوی ویندوز را باز کنید و در قسمت جستجو بنویسید "regedit" تا ریجستری ویندوز باز شود.
گام دوم : بعد به مسیر زیر بروید.
گام سوم : در اینجا برروی start دوبار کلیک کنید و Value data را از 3 به 4 تغییر دهید.
گام چهارم : برای بازکردن پورت USB همین مسیر را برعکس انجام دهید یعنی 4 را به 3 تبدیل کنید.

 

 
ارسال در تاريخ جمعه 23 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو

در اینجا چند راه حل عالی برای برخی از مشکلات کامپیوتری شما را در میان میگذاریم.

 روش پاک کردن ویروسهای مخفی رایانه

فعال کردن قابلیت نمایش فایلهای حفاظت شده سیستم عامل، این اجازه را به انتی ویروسها میدهد که به فایلهای سیستمی نیز دسترسی یابد و آنها را نیز اسکن کرده و ویروسهای پنهان را کشف و پاک کند.
ویروسهای جدید امروزه از هوش بالایی برخوردار هستند و مهمترین ویژگی آنها این است که به محض ورود به سیستم قربانی خود را به روشی جالب از دید او و آنتی ویروس او مخفی نگه میدارند به طوری که حتی با آنتی ویروس های قوی مانند Nod32 را و کسپرسکی نیز قابل رویت و حذف نیستند.

همچنین با تعویض ویندوز نیز دردی دوا نمی شود و ویروس ها همچنان به کار خود ادامه می دهند! دلیل این مشکل این است که آنتی ویروس ها اجازه دسترسی به فایل های حفاظت شده سیستمی را ندارند و هنگام جستجو به راحتی از کنار ویروس هایی با مشخصات فایل سیستمی عبور می کنند!

این ویروسها نیز بسیار هوشمندانه برنامهریزی شده اند به طوری که خود را به صورت فایلهای حفاظت شده سیستم عامل در میآورند و بدین صورت خود را مخفی میکنند تا از چنگ آنتی ویروسها در امان باشند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو

 در این مقاله ما قصد داریم برخی از مهمترین میانبر های صفحه کلید ارائه شده در ویندوز را خدمت شما خوانندگان گرامی معرفی نمائیم. برخی از این موارد را خیلی ها به خوبی شناخته و به طور منظم از آن استفاده می کنند اما برخی از آنها نیز ممکن است برای شما اولین بار باشد که معرفی می شود و قبلا آن را نمی دانستید

 معرفی میانبرهای صفحه کلید سیستم عامل ویندوز.

کلید عملکردی ۱ یا کلیدF1   : این کلید در واقع کلید دسترسی به کمک و راهنمایی در کامپیوتر شماست. هنگامی که این کلید را فشار می دهید یک پنجره HELP  بالا میآید که به شما اطلاعاتی بسته به محلی که در آن قرار دارید می دهد. به عنوان مثال اگر در موقع دانلود یک فایل با مشکل مواجه شوید و کلید F1  را فشار دهید یک پنجره راهنما ظاهر می شود که برایتان توضیح می دهد دلیل مشکل دانلود چیست و احتمالا راه حل رفع آن چیست.

 CTRL + ESC  : فشردن همزمان این دو کلید سبب باز شدن منوی استارت ویندوز می شود فرقی هم ندارد که در کدام برنامه مشغول کار باشید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو
 اول: مشروط شوید! مشروطی را برای دانشجو ساخته اند نه رئیس دانشگاه و اساتید. هیچکدام همه واحد های خود را پاس نکنید.

از حد مجاز مشروطی و ترم های مجاز حضور در دانشگاه نهایت استفاده را ببرید. مطمئن باشید بیرون از دانشگاه هیچ خبری جز رفتن به سربازی و بعد از آن بیکاری وجود ندارد. حداقل وقتی که در دانشگاه حضور دارید به عنوان یک دانشجو شناخته می شوید نه یک بیکار. تا دوران تحصیلتان تمام نشده در دانشگاه عاشق شوید و ازدواج کنید. چون اگر دانشگاهتان تمام شود هیچکس حاضر نیست با یک آدم آس و پاس بیکار ازدواج کند.جزوه های خود را مرتب و منظم بنویسید.

شاید فرجی شد و کسی برای گرفتن جزوه به شما مراجعه کرد و بختتان باز شد وگرنه بعد از تمام شدن دانشگاه بخت ازدواج را از دست خواهید داد.یکی از راه های گرفتن نمره درس خواندن است.

برای گرفتن نمره راه های دیگری هم وجود دارد. یکی از ساده ترین این راه ها پاچه خواری است. اکثر دانشجویان و به خصوص شاگرد اول ها نمره خود را از این طریق به دست می آورند. راه دیگر گرفتن نمره، جنس مخالف بودن است که در این روش نیازی نیست شما کار خاصی انجام دهید.

نمره خود به خود برای شما منظور می شود. تهدید استاد به پنچر کردن ماشینش، مظلوم نمایی و بهانه مریضی و فوت اقوام درجه یک و دو و پیدا کردن آشنا و استفاده از بند پ روش های دیگر گرفتن نمره است که در مواقع لزوم توصیه می شود.با گرفتن پایین ترین مدرک، دانشگاه را رها کنید.هرگز از یک سوراخ دوبار گزیده نشوید.

ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری یک اشتباه بزرگ است هر وقت تحصیل را رها کنید و به کار اصلی خانوادگیتان برگردید، سود کرده اید.

با ادامه تحصیل شما یک فوق لیسانس و یا دکتر بیکار خواهید شد که دیگر نمی توانید سرتان را پیش در و همسایه بلند کنید. پس تا دیر نشده به فکر یک کار نان و آب دار باشید.

این جوری میشه گفت که یک دانشجوی نمونه اید.

ارسال در تاريخ سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو

مصرف موادغذایی چرب با ترانس بالا، سرخ‌کردنی‌ها، شیرینی‌های صنعتی، روغن جامد و مایع تأثیرات منفی بر کبد و پوست دارد.

 

وی با بیان این که حجم پوست بدن 5/1 متر مربع را تشکیل می‌دهد، گفت: در مراقبت از سطحی‌ترین لایه بدن، باید نکات ظریفی را مدنظر قرار دهیم.

 
ویتامین ها، عامل شادابی پوست

وی قرار نگرفتن در نور مستقیم آفتاب، پرتو اشعه ماوراء بنفش لامپ‌های مهتابی و استفاده نکردن از حوله، دستمال، لیف و کیسه به روی پوست صورت را از این نکات عنوان کرد و گفت: به پنج ویتامینA، B،C ، D وE برای داشتن پوستی شاداب نیاز داریم.

ضیائی، با وضو بودن، خشک نکردن آب وضو، خواندن نماز شب، استفاده هر روز یک‌قاشق غذاخوری چلغوز خام، مخلوط ماست پرچرب به همراه روغن زیتون و آبلیمو تازه به صورت ماسک بر روی پوست، ماساژ روغن کنجد بر روی پوست، استفاده از ارده مخلوط با عسل گون و شیر تازه گاو به همراه عسل گون در وعده صبحانه، خوردن میوه طالبی، نمک با آویشن، مصرف زود وعده صبحانه و شام، مصرف یک پر سیر در هفته، مصرف کاهو و پرتقال در وعده ناهار و کاهو به همراه لیمو شیرین در وعده شام را از راه‌های تامین این ویتانین‌ها عنوان کرد و افزود: مصرف پرتقال به همراه لیمو شیرین باعث مسمومیت غذایی می‌شود.




ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:روغن جامد پوست سرکه , توسط سیبادو

گل قاصدك كه بنام هاي هند بابري ، خبر آرو و كاسني بري نيز معروف است گياهي است علفي و دائمي كه ساقه آن بارتفاع 40 سانتي مترمي رسد .

 
اين گياه داراي رشه اي است برنگ قهو ه اي مايل به زرد كه پر از شيرابه سفيد رنگي مي باشد . در انتهاي ساقه گل آن قرار درد . برگهاي گل قاصدك سبز رنگ و بريدگيهاي مثلث شكل و نوك تيزردد و بر روي سطح زمين مي باشد .

گل قاصدك در وسط چمن ، حاشيه شوره زار ، كنار جاده ها و اراضي باير و بطور كلي در همه جا مي رويد و شايد دليل آن اين است كه طبيعت مي خواهد به انسان بگويد كه درهر نقطه اي زندگي مي كند احتياح به اين گياه دريد و هنگاميكه آنرا با وسائل مكانيكي و شيميايي از بين مي بريد دوباره بعد از چندي سر از خاك بيرون مي آورد .

زنبور عسل اين گياه را بسيار دوست درد و شهد زيادي از آن بدست مي آرود . برگهاي جوان گل قاصدك را معمولا به سالاد مي خورند و چون خيلي تلخ است بايد آنرا با ترشي يا آبليمو مصرف كرد . از قسمت هاي مختلف گياه مانند ريشه ، برگ وشيرابه آن در طب استفاده مي شود.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو


 مقدمه:

از آمله با نام های آملج و آنوله که نام هندی آن است نیز یاد می شود. آمله میوه درختی است که این درخت در نواحی هندوستان می روید و به بزرگی درخت گردو بوده و برگ های سبز و ریز و انبوه دارد. میوه این درخت ترش مزه و بی ریشه و سنگین وزن و زرد رنگ و تازه باشد و اگر خشک است فاسد نشده باشد. طبیعت آن سرد و خشک است.

داروئی است قابض و سرد مزاج و مقوی ذهن و مقوی قلب است و ابوعلی سینا آمله را یکی از داروهای خوب قلبی معرفی نموده است. به گزارش مجله پزشکی دکتر سلام، این دارو مقاومت بدن را در برابر ویروس ها و باکتری ها و سایر میکروب ها زیاد کرده و مردم قدیم میکروب را نمی شناختند اما روی تجربه این دارو را حافظ الاعضاء نامیده اند.

 استفراغ را قطع می کند و اشتها آور نیز هست و قطع کننده اسهال های گرم مزاج و کهنه و تقویت کننده چشم است و جهت تقویت چشم آمله را خوب میسایند و هم وزن آن شکر اضافه نموده و با مقداری روغن بادام شیرین مخلوط می نمایند که قدری چرب شود و صبح ناشتا مقدار بیست گرم از مخلوط حاصل را میل می کنند. اضافه بر آنکه ضعف چشم را برطرف میکند اگر شکم پیچش داشته باشد آنرا نیز مرتفع میسازد.

برای مداوای اسهالهای کهنه، آمله را با گشنیز خشک بطور برابر مخلوط و پودر کرده و همراه با غذای نرمی میخورند. چنانچه روغن آمله را بر بن موها بمالند پیاز مو را بسیار قوی و تار مو را سالم و طویل می کند و از زود سفید شدن موها نیز جلوگیری می نماید و میتوان پودر آنرا با حنا مخلوط کرده و پس از خیسانیدن در حمام در موها بمالند.

 مردم قدیم در خون دماغ ها پودر آمله را در آب خنک ریخته و بر پیشانی ضماد مینومده و قدری نیز در جلو سر و صورت میریختند تا خون دماغ را بند آورد. افراد سرد مزاج می توانند آمله را با عسل یا با مصطلکی بخورند. مقدار خوراک آن در معاجبین طبق دستور ساختن معجون و به تنهایی حدود ۱۰ تا ۲۰ گرم است.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو

خواه شما در حال تایپ یک ایمیل در مرورگر باشید یا اینکه مشغول نوشتن پایان نامه تان در برنامه ورد مایکروسافت، تعدادی کلیدهای میانبر مناسب و کاربردی وجود دارند که تقریبا در هر محیطی به یاری شما می آیند.

 خواه شما در حال تایپ یک ایمیل در مرورگر باشید یا اینکه مشغول نوشتن پایان نامه تان در برنامه ورد مایکروسافت، تعدادی کلیدهای میانبر مناسب و کاربردی وجود دارند که تقریبا در هر محیطی به یاری شما می آیند. شما می توانید به کمک آنها، تنها با فشردن چند کلید، کل کلمات و پاراگراف ها را کپی کنید، انتخاب کنید، یا حتی پاک کنید. البته ممکن است برنامه هایی هم باشند که برخی از این میانبرها را پشتیبانی نکنند، اما اغلب اپلیکیشن ها به راحتی، بسیاری از این کلیدهای میانبر را می شناسند و کار شما را آسان می سازند. و این مورد در خصوص اغلب اپلیکیشن های دارای بخش ویرایش متن در ویندوز و دیگر سیستم عامل ها صدق می کند.

کار با کلماتما معمولا از کلید های جهت نما، Delete و Backspace تنها برای کار با یک کاراکتر در هر زمان بهره می بریم. اما خوب است که بدانید همراهی کلید کنترل (Ctrl) با هر یک از این کلیدها می تواند با هر بار فشرده شدن شان، اثر کلید را روی کل کلمه یا پاراگراف اعمال کند.

    Ctrl + جهت نمای چپ – انتقال مکان نما (کِرسِر) به آغاز کلمه قبلی.
    Ctrl + جهت نمای راست – انتقال مکان نما به آغاز کلمه بعدی.
    Ctrl + Backspace – پاک کردن کلمه قبلی.
    Ctrl+Delete – پاک کردن کلمه بعدی.
   


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو

در این قسمت قصد داریم یک سری از طراحی هایی را که رو کاغذ A4 انجام شده را برای شما به نمایش در بیاریم.

  

 

 

  



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 17 اسفند 1392برچسب:کارهای بسیار جالب دیدنی کاغذ A4،طراحی کاغذ a4،طراحی کاغذ , توسط سیبادو


شناخت ویروس ها و طرز کار هر یک از آنها برای کسانی که به علوم کامپیوتر علاقه دارند مفید و جالب است

  حجم عظیم ویروس ها، کرم ها، ایرادات نرم افزارها و تهدیدهای ناشی از آنها، نرم افزارهای ضدویروس را تبدیل به یکی از ابزارهای لازم برای همه کامپیوترها نموده است. در صورت آلوده شدن یک کامپیوتر به ویروس بسته به نوع آن ممکن است مصایب مختلفی برای سیستم کامپیوتری بوجود آید که در پاره ای موارد جبران آن ها هزینه های زیادی را تحمیل می کند. آسیب های بعضی از ویروس ها به گونه ای است که آثار سوء آن ها را به هیچ وجه نمی توان از بین برد. مستقل از نوع ویروسی که باید با آن مقابله شود نیاز به برنامه های ضد ویروس همواره وجود دارد و در شرایطی که محصولات ضد ویروس متنوعی تولید شده اند، انتخاب نرم افزار مناسب دغدغه کاربران می باشد.

این مقاله ضمن معرفی انواع ویروس ها، نحوه عمل کرد برنامه های ضدویروس و انواع ویروس هایی که ضدویروس ها شناسایی و پاکسازی می کنند را معرفی می کند. همچنین اطلاعاتی که برای انتخاب ابزار مناسب لازم است بیان شده و تعدادی از برنامه های ضد ویروس با هم مقایسه خواهند شد.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو