ما را حمایت کنید
 
سیبادو

معرفی وبسایت ایران تایپیست: ارائه دهنده خدمات آنلاین دانشجویی در تمامی رشته ها و گرایش ها به چندین زبان

با به کار گیری بیش از 25000 مترجم، تایپیست و محقق متخصص در تمامی رشته ها(مهر 1394)

پشتیبانی 24 ساعته و گارانتی برگشت وجه تا 5 روز- دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد، ثبت اسناد و املاک (قوه قضاییه)، وزرات صنایع و معادن، ستاد ساماندهی پایاگاه های اینترنتی

سفارش آنلاین ترجمه تخصصی

سفارش آنلاین  تایپ فوری

سفارش آنلاین تحقیق در تمامی رشته ها

 سفارش آنلاین چاپ و نشر کتاب

 کارگاه مقاله نویسی، پروپوزال نویسی، جزوات مکاتبه ایی تمامی رشته ها

 

برای ثبت نام و سفارش آنلاین بر روی لینک زیر کلیک نمایید و هنگام ثبت نام برای اینکه تخفیف بگیرید در قسمت کد معرف می توانید کد معرف 5614  را وارد نمایید

http://irantypist.com/register

 

ارسال در تاريخ شنبه 23 آبان 1394برچسب:, توسط سیبادو

       هوش مصنوعی موضوعی بسیار جذاب و اما پیچیده است. علمی جدید که زندگی بشر را متحول کرده است. کارکردهای این فناوری از معایب آن بسیار بیشتر است که نشان از سودمندی آن دارد. علم روباتیک به عنوان هسته مرکزی هوش مصنوعی شناخته می‌شود. اما آینده هوش مصنوعی به کدام جهت حرکت خواهد کرد؟

  • هوش مصنوعی

 الگوریتم‌های به کار گرفته شده در هوش مصنوعی از نحوه فعالیت «یاخته‌های‌ عصبى» ‌یا نورون الهام گرفته شده‌اند. اما هوش مصنوعی و یکی از شاخه‌های آن «یادگیری عمیق» در چند سال اخیر چنان پیشرفت کرده است که استیون هاوکینگ در این باره می‌گوید: «توسعه کامل هوش مصنوعی می‌تواند پایان بشریت را رقم بزند.»
ایلان ماسک از سرمایه‌گذاران فناوری دنیا معتقد است که هوش مصنوعی «اهریمنی» است که تمام جهان در حال پرورش آن است. او می‌گوید: «با هوش مصنوعی ما داریم اهریمن را احضار می‌کنیم.» هوش مصنوعی البته برای هالیوود نیز درآمد خوبی کسب کرده است.

 در واقع هدف از مطالعهٔ هوش مصنوعی، یافتن رابطهٔ میان ربات‌ها و تفکر، همچنین یافتن پاسخی برای چنین سوالاتی است: آیا یک ربات توانایی عملکردی هوشمندانه را دارد؟ آیا او نیز، همانند انسان می‌تواند مشکلات را با اندیشیدن برطرف کند؟آیا ربات می‌تواند فکر داشته باشد؟ آیا می‌تواند همان هوشیاری و حالت ذهنی ای که انسان داراست را داشته باشد؟ آیا می‌تواند حس کند؟ آیا هوش انسان و هوش ربات یکسانند؟ آیا در اصل، ذهن انسان یک کامپیوتر است؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 16 آبان 1394برچسب:, توسط سیبادو

چند سالی است که رقابتی بین خودروهای خورشیدی مختلف در استرالیا برگزار می‌شود. در این رقابت، این خودروها باید مسیر دشوار ۳ هزار کیلومتری که از شمال این کشور آغاز و به جنوب آن ختم می‌شود را طی کنند.

 

رانندگان در این رقابت با عوامل خطرساز زیادی نظیر خودروهای سنگین باری رفت و آمد کننده در مسیر، انواع جانوران نظیر گاو، گوسفند و کانگرو و نیز دمای طاقت فرسای بالاتر از 45 درجه سانتی‌گراد روبرو هستند.

 

این درحالیست که این خودروها باید انرژی مورد نیاز خود را فقط از طریق صفحات خورشیدی متصل بر روی سقف خود تامین کنند. از ایران نیز تیمی از دانشگاه تهران با خودروی «غزال ایرانی ۳» در این مسابقه شرکت کرده است.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 16 آبان 1394برچسب:, توسط سیبادو

در یک رقابت تبلیغاتی جدید، فضانوردان لومیایی در فرودگاهی که سامسونگ به تازگی آنرا s5 نامید حاضر شدند

 مدتی پیش شرکت سامسونگ در یک حرکت تبلیغاتی بزرگ و پرهزینه به تغییر نام ترمینال شماره ۵ فرودگاه معروف و پر تردد هیثرو لندن به نام "GAlaxy S5"ً اقدام کرد و با این کار تعجب مسافران را برانگیخت!

اما چندی نگذشت که شرکت مایروسافت در یک اقدام تبلیغاتی جالب تعدادی از فضانوردان خود را با نام "لومیا" به این فرودگاه فرستاد تا محصولات خود را به رخ مسافران و البته سامسونگ بکشاند. فضا نوردان لومیایی اظهار امیدواری کردند که محصولات جدید مایکروسافت با نام تجاری "لومیا"  lumia  از محصولات گلکسی اس ۵ Galaxy S5 سامسونگ گوی سبقت را بروباید!

در ادامه تصاویر این حرکت فضا نوردان را خواهید دید.فضانوردان لومیا

 

 

 

 

 
 
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو

این روزها اینستاگرام خیلی خوب توانسته جای خود را در بین کاربران شبکه های اجتماعی باز کند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

 فیلترها، امکانات و ابزارهای هرچند مختصراین محیط مجازی، همه و همه باعث استوار ماندن آن برای به اشتراک گذاری عکس میان کاربران شده است. طی این مطلب قصد داریم با هم به بعضی از امکانات این شبکه و نحوه تعامل بهتر با دیگر کاربران بپردازیم. مسلما آشنایی دقیق و شناخت صحیح، توانایی ما را در موفقیت و ایجاد جایگاه مناسب در این شبکه اجتماعی تضمین می کند. راجع به اینستاگرام در ویکیپدیا می خوانیم:

 

اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود میدهد که عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه های اجنماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. یک ویژگی متمایز اینستاگرام محدود کردن عکسها به فرم مربع شبیه به عکس دوربینهای اینستماتیک کداک یا پولاروید (برخلاف نسبت تصویر ۳:۴ که عموما برای دوربین عکاسی موبایلها استفاده میشود) است. کاربران همچنین میتوانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند. حداکثر زمان برای ویدئوهای اینستاگرام ۱۵ ثانیه می باشد.”



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو

گیاه تاج‌خروس عضو خانواده گیاهان گل‌دار تاج‌خروسیان است که شامل چغندر، اسفناج و کینوا می‌شود. وجه مشخصه این خانواده سرعت‌بالای رشد و طبیعت رقابتی آن‌ها است.

 تکمیل منبع پروتئین:

 متناسب باکیفیت این گیاه متشکل از 13 تا 19 درصد پروتئین است که از پروتئین‌های موجود در غلات ماند برنج، ذرت و گندم‌سیاه بیشتر است. این پروتئین همچنین حاوی تمامی هشت آمینواسید ضروری است که این گیاه را به منبع خوبی برای تأمین پروتئین برای گیاهخواران بدل کرده است.

 بدون گلوتن:

 تاج‌خروس نیز مانند کینوآ و گندم سیاه به طور طبیعی بدون گلوتن است. گلوتن نه‌تنها برای کسانی که از بیماری سلیاک رنج می‌برند مضر است برای هر کسی بدون هیچ حساسیتی نیز بد است زیرا پروتئینی را به نام زنولین فعال می‌سازد. همچنین حاوی فیتیک اسید است، ترکیبی شیمیایی که بسیاری از مواد معدنی مهم نظیر منیزیم را از فراهمی زیستی خارج می‌کند.

 فایده برای قلب و عروق:

 روغن تاج‌خروس برای مریضان مبتلابه بیماری شریان‌های کرونری مفید است. همچنین در درمان تصلب شرایین یا باریک شدن شریان‌ها نیز مؤثر است.

سرشار از فیبر غذایی:

 یک فنجان گیاه تاج خروس پخته شده 5 گرم فیبر غذایی دارد یا 21 درصد نیاز روزانه ما را تأمین می‌کند. بخش اعظم این فیبر غیر قابل حل هستند که سالم و دست نخورده از روده‌ها عبور کرده و تأثیری ضد یبوستی دارد. همچنین حاوی فیبر حلال نیز می‌باشد که علاوه بر جذب آب و کاهش هضم از مزایای کاهش کلسترول نیز برخوردار است. بنابراین منبع مناسبی برای رژیم غذایی کاهش وزن است.

 انبوهی از مواد معدنی:

 یک فنجان گیاه تاج خروس پخته شده 29 درصد آهن، 40 درصد منیزیم، 36 درصد فسفر و 105 درصد منیزیم بدن را تأمین می‌کند. همچنین حاوی مقدار بسیاری کلسیم، پتاسیم، روی، مس و سلنیوم است. در عوض فاقد بخش اعظم ویتامین‌ها به استثنای ویتامین B6 و فولیک اسید است.

 
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو


دانشمندان استرالیایی پرده از راز تمیزی پوست مارمولک­‌ها برداشتند. آنها دریافته‌اند که پوست این جانور ..

 به گزارش sebado به نقل ازScienceNews، مارمولک­‌های خانگی پوستی دارند که خود به خود تمیز می­‌شود و این خاصیت باعث خشک و تمیز بودن پوست‌شان می­‌شود.دانشمند استرالیایی جولانتا واتسن یک مارمولک گکو (نوعی مارمولک که سر بزرگ و پوست نرم دارد و حشره‌خوار است) را از فریزر آزمایشگاهش برداشت تا برای آزمایش آماده کند. در همین حین وی متوجه قطرات کوچک آب در سراسر پوست مارمولک شد. این قطرات به سرعت بزرگ و سپس ناپدید شدند.جولانتا و همسرش، گرگوری واتسن که در دانشگاه استرالیا کار می­‌کنند در چند زمینه علمی مطالعاتی را پیش می‌‌برند. در طی این سال­‌ها این دو پژوهش­‌هایی در باب ویژگی­‌های نادر گیاهان و حشرات نیز انجام داده‌­اند.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو

کارشناسان فضایی به دنبال ساخت راکت جدیدی هستند که مدت زمان سفر انسان به مریخ ...

 سفر به مریخ و کشف عجایب سیاره سرخ همواره یکی از آرزوهای انسان ها بوده است. ارسال ماهواره های فضایی یا کاوشگرهای مختلف به این سیاره راهگشای کارشناسان ناسا بوده که از میان آنها می توان کاوشگر کنجکاوی را نام برد.این کاوشگر از زمان فرود بر سیاره مریخ و ارسال اطلاعات مختلف توانست بخش جدیدی از این سیاره را به کارشناسان نشان دهد. در حال حاضر، سفر به سایر اجرام بیش از چندین ماه به طول می انجامد و در نهایت مشخص نیست که آیا فضانورد قادر به بازگشت به زمین خواهد بود یا خیر.

 به همین دلیل سفرهای فضایی را «سفرهای بی بازگشت» نیز نامیده اند.اما اکنون کارشناسان ناسا اعلام کرده اند که به دنبال راه حل جدیدی هستند تا سفر به مریخ را از چند ماه به ۳۹ روز کاهش دهند. این پروژه جدید راکت VASIMR نام دارد که انرژی الکتریکی برای تبدیل سوخت هایی مانند هیدروژن، هلیوم یا دیوتریوم را به گازهای پلاسمایی که حرارت آنها تا ۱۹.۸ میلیون درجه فارنهایت افزایش پیدا می کند، مورد استفاده قرار می دهد. این گاز پلاسمایی با استفاده از میدان مغناطیسی برای انرژی دادن به فضا پیما به لوله های موتوری آن انتقال داده می شود.

این فناوری جدید می تواند یک فضاپیما یا شاتل را با سرعتی در حدود ۵۵ کیلومتر بر ثانیه به مریخ بفرستد تا دور جدیدی از سفر به مریخ و تنها در مدت ۳۹ روز آغاز شود.این کاوشگر از زمان فرود بر سیاره مریخ و ارسال اطلاعات مختلف توانست بخش جدیدی از این سیاره را به کارشناسان نشان دهد. در حال حاضر، سفر به سایر اجرام بیش از چندین ماه به طول می انجامد و در نهایت مشخص نیست که آیا فضانورد قادر به بازگشت به زمین خواهد بود یا خیر. به همین دلیل سفرهای فضایی را «سفرهای بی بازگشت» نیز نامیده اند.کارشناسان فضایی به دنبال ساخت راکت جدیدی هستند که مدت زمان سفر انسان به مریخ را از ۶ ماه به ۳۹ روز تغییر خواهد داد.

 
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو

کرت استرتون، برنامه‌نویس استودیو ناتی‌داگ و عضو گروه تکنولوژی و ارتقا سخت‌افزاری ICE Team شرکت سونی، در مورد عمر مفید کنسول پلی‌استیشن ۴ صحبت‌هایی کرد و اظهار داشت در حال حاضر سخت‌افزار پلی‌استیشن ۴ تاریخ گذشته است اما جادوی برنامه‌نویسی و مهندسی اختصاصی که در کنسول‌ها به کار می‌رود، عمر مفید آن‌ها را نسبت به رایانه‌های شخصی افزایش می‌دهد.

 کرت در جواب سوالی مبنی بر این‌که «مردم می‌گویند‌ آیا (سخت‌افزار) پلی‌استیشن ۴ تاریخ گذشته است؟» جواب داد این طبیعت کنسول‌ها است که به خاطر سخت‌افزار ثابت خیلی زود در ظاهر تاریخ گذشته می‌شوند. اما این مسئله تاثیر بسیار کمی بر روی کیفیت بازی‌ها می‌گذارد.

وی برای واضح کردن پاسخ خود، مثال جالبی را بیان کرد. کرت به مقایسه بازی The Last of Us‌، محصول سال ۲۰۱۳ سونی و استودیو ناتی داگ برای کنسول پلی‌استیشن ۳ با بازی‌های شاخص سال ۲۰۰۵‌ یعنی همان سالی که پلی‌استیشن ۳ رونمایی و عرضه شد پرداخت. وی گفت کنسول پلی‌استیشن ۳ در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و از آن زمان تا به حال هیچ ارتقا سخت‌افزاری برای آن صورت نگرفت، اما شاهد این بودیم که نزدیک به ۱۰ سال این کنسول توانست برترین گرافیک‌ها را به تصویر بکشد و در نقطه‌ی مقابل، رایانه‌های شخصی سال به سال ارتقا پیدا می‌کردند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:عمر مفید استیشن سونی , توسط سیبادو

اپل خیلی دیر تصمیم گرفت صفحه نمایش آیفون‌ها را بزرگ کند اما ظاهرا آنقدر‌ها هم دیر نکرد که آیفون‌هایش در بین کاربران سیستم‌عامل‌های دیگر خواستار پیدا نکند. سایت تجاری Gazaelle گزارش جالبی از وسوسه‌انگیز بودن آیفون ۶ برای کاربران اندروید منتشر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این گزارش صحبت کنیم.

 این سایت آمارگیر تجاری می‌گوید در طول چند هفته‌ای که شرکت اپل، آیفون ۶ و ۶ پلاس را معرفی کرده است: «هر یک نفر از سه کاربر اندروید (کسانی که به فکر تعویض دستگاه خود هستند) اکنون دوست دارند به عنوان دستگاه بعدی آیفون ۶ را تهیه کنند.»

چرا طرفداران اندروید تصمیم گرفته اند به سمت آیفون ۶ بروند؟ Gazaella می‌گوید ۳۹ درصد از آن‌ها صفحه نمایش بزرگ شده آیفون را جذاب می‌دانند در حالی که ۴۰ درصد آن‌ها تحت تاثیر عمر باتری بهبود یافته این دستگاه‌های جدید اپل هستند. همچنین ویژگی‌های دیگر مثل توانایی استفاده از کیبورد‌های جانبی برای اولین بار در سیستم عامل iOS و قدرتمندی دستگاه‌ای که دائما با پرچم‌داران اندرویدی مقایسه می‌شود و نقاط قوت آن‌ها را در اختیار دارد، دلایل وسوسه انگیز بودن انتخاب آیفون ۶ برای کاربران اندروید است.

این موضوع اصلا به این معنی نیست که کاربران اندروید به این سیستم عامل پشت کرده‌اند یا اینکه ممکن است این اتفاق بیفتد، این رخداد برای پر استفاده‌ترین پلتفرم در جهان، بسیار دور از انتظار است، اما این معنی را می‌دهد که آیفون‌های جدید اپل قصد دارند مقداری از سهمی که گوگل در طول سال‌های گذشته از آن‌ها گرفته بوده را باز پس بگیرند.
 
ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:آیفون6 اندروید , توسط سیبادو

رسانه های غرب اعلام کردند که شرکت آمریکایی اپل درحال انجام گفت و گوهای مقدماتی برای فروش تلفن های همراه آی فون در ایران در صورت کاهش تحریم ها علیه این کشور است.

 به گزارش ایرنا، این رسانه ها به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال افزودند: اپل به خاطر تصمیم ماه مه دولت آمریکا برای برداشتن مقرراتی که مانع فروش فناوری های ارتباطی برای مصرف کنندگان عادی در ایران می شد، قادر به صدور آی فون به ایران خواهد بود. 
این روزنامه به نقل از منابعی که از آنها نام نبرد، نوشته است که اپل گفت و گو با توزیع کنندگان محصولاتش برای گشایش مسیرهای رسمی در صورت صدور مجوز از سوی ایران را آغاز کرده است. 
محصولات اپل در حال حاضر از طریق فروشندگان غیررسمی در ایران عرضه می شود. براساس این گزارش، اپل قصد ندارد در ایران فروشگاه خود را باز کند بلکه محصولاتش از طریق فروشندگان معتبر عرضه خواهد شد. 
بازار ایران به خاطر تحریم های آمریکا عمدتا از دسترس شرکت های آمریکایی خارج بوده است. شرکت بوئینگ هم هفته پیش اعلام کرد که برای اولین بار از زمان قطع روابط ایران و آمریکا برای فروش محصولاتی با شرکت ایران ایر قرارداد بسته است، هرچند ظاهرا شامل قطعات نمی شد؛ شرکت جنرال الکتریک هم تجارت مشابهی را اعلام کرد. 
دولت آمریکا در ماه آوریل به این دو شرکت مجوز فروش قطعات یدکی برای مقاصد ایمنی به ایران را داده بود. شورای ملی ایرانیان آمریکا در بیانیه ای نوشت که از این گزارش به شدت دلگرم شده است چون می تواند به ایجاد پل هایی میان دو کشور کمک کند. 
در بیانیه این گروه آمده است این واقعیت که اپل اکنون فروش مستقیم محصولاتش در ایران را مد نظر قرار داده نشانگر پیشرفت مذاکرات آمریکا و ایران است. 
آمریکا هم اکنون در قالب گروه 1+5 مشغول مذاکره با ایران برای رسیدن به یک توافق جامع برای رفع نگرانی در مورد برنامه اتمی این کشور است.
 
ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:فروش فون ایران , توسط سیبادو

شارژ باتری موبایل مهمترین و حساس‌ترین قابلیت تلفن‌های هوشمند است. در این بین برخی از پر مصرف‌ ترین برنامه‌ها که اتفاقا همه آنها از بازی ها است را برایتان معرفی کنیم.

 به گزارش سرویس علمی سیبادو  به نقل از باشگاه خبرنگاران، به تازگی سایت ماشیل در تحقیقات خود اعلام کرد که برخی از بازی ها نه تنها در خالی شدن سریع شارژ باتری دخیل هستند، بلکه در دراز مدت هم باعث کاهش طول عمر باتری می‌شوند.

 این بازی ها عبارتند از:

1 . بازی محبوب  clash of clans با مصرف باتری در حد 2.9 مگاوات در صدر این لیست قرار دارد.

2 . بازی Hay day.

3 . angry birds ‌با مصرف 185 مگاوات.

4 . candy crush

5 .  fruit ninja

6 .  jewels star

7 . temple run 2

8 .  bejeweled blit 2

 
  
ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:قاتل مخفی باتری گوشی, توسط سیبادو

یک شرکت چینی موبایلی موسوم به meizu mx4 pro با شعار برتر فکر کن را رونمایی کرد

  کمپانی چینیmeizu  با ارسال اطلاعیه هایی همه را برای رونمایی از گوشی جدید هوشمند خود دعوت کرد. گوشی موسوم به meizu mx4 pro با شعار برتر فکر کن در  سالن تشریفات  استادیوم ملی پکن با حضور سازندگان برتر تلفن همراه در چین رونمایی خواهد شد.

 این کمگانی رقیب بزرگترین کمگانی سازنده تلفن در چین موسوم به -xaomi-است طراحی زیبا قیمت پایین  دوربین بسیار خوب و مختصات فنی بالادلیل اصلی روبه رشد بودن این کمپانی در چین عنوان شده است.

 پردازنده گوشی فوق از نوع سامسونگ 8 هسته ای با 3گیگ  رم و نمایشگر qhdدر سایز 5/5 اینچی است که در ردیف تبلت تعریف میشود. دوربین این گوشی سونی 20مگاپیکسلی  است.

 همچنین حسگرامنیتی اثر انگشت آن را به ای فون نزدیک میکند حافظه داخلی 12گیگ نیز از دیگز ویژگی های این گوشی میباشد

 
 

 

ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:موبایلی موسوم meizu , توسط سیبادو

کارشناسان امنیتی هشدار می دهند: افراد سودجود می توانند از برنامه چراغ قوه موجود در تلفن های همراه برای ثبت موقعیت مکانی تلفن و محتوای متن پیامک ها استفاده کنند.

 به گزارش سرویس علمی sebado به نقل از ایرنا، کارشناسان هشدار می دهند: میلیون ها نفر در سراسر جهان از طریق اپلیکیشن های رایگانی که بر روی تلفن همراه خود نصب می کنند، هدف جاسوسی قرار می گیرند.

 بر اساس این گزارش، بسیاری از اپلیکیشن های چراغ قوه که به کاربر امکان می دهد از تلفن همراه خود به صورت یک چراغ قوه استفاده کند، می تواند حساس ترین اطلاعات شخصی کاربر را بطور مخفیانه ثبت کند.

 این جاسوسی شامل کشف موقعیت مکانی تلفن همراه، جزئیات مالک آن، تماس های تلفنی وی و حتی متن پیامک ها می شود.

 طبق ادعای کارشناسان، این اطلاعات سپس برای ردیابی عادات خرید کاربر به شرکت های تحقیقات بازار و سازمان های تبلیغاتی منتقل می شوند.

 این احتمال نیز وجود دارد که باندهای تبهکار، هکرها و سارقان هویت، اپلیکیشن های چراغ قوه خاص خود را درست کرده اند تا بتوانند با دستیابی به اطلاعات مصرف کننده ها به حساب های بانکی آنها دسترسی یابند.

 بیشترین اپلیکیشن های چراغ قوه برای تلفن های هوشمند آندرویدی که ده ها میلیون بار دانلود شده اند شامل: Super-Bright LED Flashlight، Brightest Flashlight و Tiny Flashlight+LED می شود.

 
ارسال در تاريخ یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:جاسوسی تلفن همراه لامپ ساده , توسط سیبادو

توضیحاتی درمورد عروسک زنده که با مهندسی ژنتیک در استرالیا تولید میشود..........

  در استرالیا مؤسسه بیو جنریکا به تولید عروسک‌های جاندار موسوم به genpet(جتپت) اقدام کرده که این عروسک ، یک پستاندار عقیم‌ شده می‌باشد و به کمک علم مهندسی ژنتیک ساخته شده است.

به این ترتیب که ترکیبی از ژن‌های خرگوش، شامپانزه و خوک با استفاده از القای خواب زمستانی، در جعبه نگهداری می‌شود و این جعبه، ضربان قلب و میزان تازگی آن را نشان می‌دهد. این محصول در دو مدل، یکی با طول‌ عمر یک‌ سال و دیگری باطول ‌عمر سه‌ سال و در هفت مدل پهلوان (قرمز)، ماجراجو (نارنجی)، شاد (زرد)، آرام (سبز)، متین (آبی)، روحانی و رویایی (بنفش) ساخته شده‌ است.......

این موجود زنده طوری ساخته شده که حرکات محدودی مانند یک نوزاد داشته باشد به گونه‌ای که مدفوع بسیار مختصری داشته و به غذای کمی هم احتیاج دارد. قد آن حدود بیست سانتی متر و قطرش هفت سانتی متر است و جثه آن از این بزرگ‌تر نمی‌شود، کاملاً درد را حس می‌کند ولی نمی‌تواند اصوات بلند تولید کند. دارای خون ، عضله و استخوان است و پس از خروج از جعبه ، ظرف بیست دقیقه بیدار شده و چشم‌ هایش را باز می‌کند. 
 

 

ارسال در تاريخ یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:عروسک زنده مهندسی ژنتیک عروسک ژنتیکی , توسط سیبادو

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 143 صفحه بعد