ما را حمایت کنید
 
سیبادو

این روزها اینستاگرام خیلی خوب توانسته جای خود را در بین کاربران شبکه های اجتماعی باز کند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

 فیلترها، امکانات و ابزارهای هرچند مختصراین محیط مجازی، همه و همه باعث استوار ماندن آن برای به اشتراک گذاری عکس میان کاربران شده است. طی این مطلب قصد داریم با هم به بعضی از امکانات این شبکه و نحوه تعامل بهتر با دیگر کاربران بپردازیم. مسلما آشنایی دقیق و شناخت صحیح، توانایی ما را در موفقیت و ایجاد جایگاه مناسب در این شبکه اجتماعی تضمین می کند. راجع به اینستاگرام در ویکیپدیا می خوانیم:

 

اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود میدهد که عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه های اجنماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. یک ویژگی متمایز اینستاگرام محدود کردن عکسها به فرم مربع شبیه به عکس دوربینهای اینستماتیک کداک یا پولاروید (برخلاف نسبت تصویر ۳:۴ که عموما برای دوربین عکاسی موبایلها استفاده میشود) است. کاربران همچنین میتوانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند. حداکثر زمان برای ویدئوهای اینستاگرام ۱۵ ثانیه می باشد.”



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو

اپل خیلی دیر تصمیم گرفت صفحه نمایش آیفون‌ها را بزرگ کند اما ظاهرا آنقدر‌ها هم دیر نکرد که آیفون‌هایش در بین کاربران سیستم‌عامل‌های دیگر خواستار پیدا نکند. سایت تجاری Gazaelle گزارش جالبی از وسوسه‌انگیز بودن آیفون ۶ برای کاربران اندروید منتشر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این گزارش صحبت کنیم.

 این سایت آمارگیر تجاری می‌گوید در طول چند هفته‌ای که شرکت اپل، آیفون ۶ و ۶ پلاس را معرفی کرده است: «هر یک نفر از سه کاربر اندروید (کسانی که به فکر تعویض دستگاه خود هستند) اکنون دوست دارند به عنوان دستگاه بعدی آیفون ۶ را تهیه کنند.»

چرا طرفداران اندروید تصمیم گرفته اند به سمت آیفون ۶ بروند؟ Gazaella می‌گوید ۳۹ درصد از آن‌ها صفحه نمایش بزرگ شده آیفون را جذاب می‌دانند در حالی که ۴۰ درصد آن‌ها تحت تاثیر عمر باتری بهبود یافته این دستگاه‌های جدید اپل هستند. همچنین ویژگی‌های دیگر مثل توانایی استفاده از کیبورد‌های جانبی برای اولین بار در سیستم عامل iOS و قدرتمندی دستگاه‌ای که دائما با پرچم‌داران اندرویدی مقایسه می‌شود و نقاط قوت آن‌ها را در اختیار دارد، دلایل وسوسه انگیز بودن انتخاب آیفون ۶ برای کاربران اندروید است.

این موضوع اصلا به این معنی نیست که کاربران اندروید به این سیستم عامل پشت کرده‌اند یا اینکه ممکن است این اتفاق بیفتد، این رخداد برای پر استفاده‌ترین پلتفرم در جهان، بسیار دور از انتظار است، اما این معنی را می‌دهد که آیفون‌های جدید اپل قصد دارند مقداری از سهمی که گوگل در طول سال‌های گذشته از آن‌ها گرفته بوده را باز پس بگیرند.
 
ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:آیفون6 اندروید , توسط سیبادو

شارژ باتری موبایل مهمترین و حساس‌ترین قابلیت تلفن‌های هوشمند است. در این بین برخی از پر مصرف‌ ترین برنامه‌ها که اتفاقا همه آنها از بازی ها است را برایتان معرفی کنیم.

 به گزارش سرویس علمی سیبادو  به نقل از باشگاه خبرنگاران، به تازگی سایت ماشیل در تحقیقات خود اعلام کرد که برخی از بازی ها نه تنها در خالی شدن سریع شارژ باتری دخیل هستند، بلکه در دراز مدت هم باعث کاهش طول عمر باتری می‌شوند.

 این بازی ها عبارتند از:

1 . بازی محبوب  clash of clans با مصرف باتری در حد 2.9 مگاوات در صدر این لیست قرار دارد.

2 . بازی Hay day.

3 . angry birds ‌با مصرف 185 مگاوات.

4 . candy crush

5 .  fruit ninja

6 .  jewels star

7 . temple run 2

8 .  bejeweled blit 2

 
  
ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:قاتل مخفی باتری گوشی, توسط سیبادو

یک شرکت چینی موبایلی موسوم به meizu mx4 pro با شعار برتر فکر کن را رونمایی کرد

  کمپانی چینیmeizu  با ارسال اطلاعیه هایی همه را برای رونمایی از گوشی جدید هوشمند خود دعوت کرد. گوشی موسوم به meizu mx4 pro با شعار برتر فکر کن در  سالن تشریفات  استادیوم ملی پکن با حضور سازندگان برتر تلفن همراه در چین رونمایی خواهد شد.

 این کمگانی رقیب بزرگترین کمگانی سازنده تلفن در چین موسوم به -xaomi-است طراحی زیبا قیمت پایین  دوربین بسیار خوب و مختصات فنی بالادلیل اصلی روبه رشد بودن این کمپانی در چین عنوان شده است.

 پردازنده گوشی فوق از نوع سامسونگ 8 هسته ای با 3گیگ  رم و نمایشگر qhdدر سایز 5/5 اینچی است که در ردیف تبلت تعریف میشود. دوربین این گوشی سونی 20مگاپیکسلی  است.

 همچنین حسگرامنیتی اثر انگشت آن را به ای فون نزدیک میکند حافظه داخلی 12گیگ نیز از دیگز ویژگی های این گوشی میباشد

 
 

 

ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:موبایلی موسوم meizu , توسط سیبادو

مکن است در ویندوز هفت یا ویندوز ویستا چراغ چشمک زن فلش خاموش نشود. در صورتی که معمولا در ویندوز XP با Safe to Remove کردن، این چراغ خاموش می شود. یکی از ابزارهای حیاتی یک تکنوگیک فلش مموری است. فلشی که به راحتی ممکن است گم شود یا دو سوته بسوزد. درمورد گم کردن فلش مموری، ما نمی توانیم توصیه خاصی بکنیم به جز اینکه بچه ها مراقب باشید

 اما درمورد سوختن یا نسوختن و جلوگیری از مشکلات سخت افزاری احتمالی می توان به یکی دو نکته اشاره کرد؛ مثلا اینکه وقتی کارتان با فلش مموری تمام شده و می خواهید آن را از کامپیوتر جدا کنید، حتما آن را Safe to Remove کنید.

 وقتی یک فلش USB را به کامپیوتر متصل می کنید و روی آن چیزی کپی می کنید، درواقع ممکن است قسمتی از اطلاعات مربوط به این نقل و انتقال داده ها روی RAM کامپیوتر ذخیره شود که با Safe to Remove کردن، شما درواقع به سیستم می گویید دیگر نیازی به اطلاعات روی رم نیست و سیستم با پاک کردن این اطلاعات، اجازه می دهد تا فلش تان را از کامپیوتر جدا کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 16 آبان 1393برچسب:, توسط سیبادو

دوربین گوشی‌های هوشمند با گام‌هایی بلند رو به پیشرفت است و با وجود آنکه این زمینه، توسعه خود را مدیون شرکت‌های بزرگ زیادی است اما بیشترین پیشرفت‌ها به لطف نوکیا و اخیرا سونی رقم خورده است. هر ساله ما با سنسورهای بزرگ‌تر، پیکسل‌های بیشتر و بزرگ‌تر، دیافراگم‌های عریض‌تر، لرزش‌گیر اپتیکال و بسیاری ویژگی‌های دیگر مواجه می‌شویم که داشتن حساب هر کدام کار ساده‌ای نخواهد بود. یک خصوصیت که مدت زیادی است کمبود آن به خوبی حس می‌شود امکان زوم مناسب و بدون افت کیفیت در این دوربین‌ها بوده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح یکی از روش‌های مقابله با این مشکل بپردازیم.

 در بسیاری از موارد و سوژه‌های تصویربرداری، موقعیت سوژه به گونه‌ای است که یا شما مجبور خواهید بود از نمای نزدیک‌تری به تصویربرداری از سوژه بپردازید یا اصل و هدف تصویر را از دست خواهید داد. این در حالی است که در صورتی که تنها انتخاب شما تکیه بر زوم دیجیتال سنتی باشد در نهایت با نتیجه جالبی روبرو نخواهید بود. در این حالت بدلیل افزایش مقیاس تصویر برای رسیدن به رزولوشن مورد نظر، بدون توجه به رزولوشن اصلی تصویر با اینکه شیء مورد نظر به میزان دلخواه شما نزدیک به نظر خواهد رسید اما هزینه افت کیفیت آن به هیچ عنوان قابل چشم‌پوشی نیست.

 در زوم دیجیتال سنتی، تصویر توسط پردازش‌های نرم‌افزاری کشیده می‌شود و پس از آن تلاش می‌شود به بهترین شیوه ممکن فضاهای خالی پر گردد. اگرچه به لطف سنسورهای عظیم به کار رفته در برخی دستگاه‌ها نظیر لومیا 1020 نوکیا و سری اکسپریا زد سونی مساله زوم دیگر چندان مشکل ساز نیست اما همه این دستگاه‌ها به جای امید بستن به زوم‌لنزهای ضخیم نظیر آنچه در Galaxy S4 Zoom شاهد بوده‌ایم، بر رزولوشن عظیم خود برای دستیابی به آنچه آن را «بزرگنمایی بدون‌افت» یا  Lossless Zoom می‌خوانیم تکیه می‌کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:دوربین گوشیهای لومیبا اکسپریا , توسط سیبادو

 

ابزارهای سئو، ابزارهایی هستند که با استفاده از آنها می توانید سایت خود را به درستی و بطور موثر ایجاد و راه اندازی کنید. فکر نکنید بدون استفاده از آنها می توانید در گوگل به رنکهای بالاتر دست بیابید. برای این منظور باید استراژی سئو شما خوب و مناسب باشد.

 استفاده از ابزارهای سئو می تواند در وقت شما صرفه جویی کرده، برای شما موثر بوده و در دراز مدت نتایج قابل توجه مفیدی را برای شما به بار آورد. در زیر فهرست ۱۰ سایت رایگان سئو (SEO) را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آنها وب سایت خود و همچنین لینکها (Links) و بک لینکها (Backlinks) را کنترل کنید:

۱.سایت Google Webmaster Tools
 بعنوان یک وب مستر(کسی که مالک یک سایت اینترنتی می باشد) حتما باید از Google Webmaster Toolsاستفاده کنید.
 این ابزار رایگان سئو، این امکان را به شما می دهد تا به سرعت خطاهایی همانند صفحات ۴۰۴ و مشکلات redirection، مطالب کپی شده، بک لینکها و ایندکس گذاری سایتها را از جمله نقشه سایت و تکرار خطاهای crawl را کنترل و شناسایی کنید.

۲. سایت Pingdom Tools
سایت Pingdom یک ابزار رایگان سئو ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید سرور، شبکه و وب سایت خود را بررسی کنید.
بعنوان نمونه، ابزارهای Pingdom می توانند زمان بارگذاری یک وب سایت، سرورهای DNS و تنظیمات یک دامنه و اتصال شبکه به یک سرور را مورد آزمایش قرار دهند. هشدارهای لازم می توانند از طریق SMS و ایمیل فعال شده و ارسال شوند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

نخستین چشم مصنوعی جهان، 24 نابینا را بینا کرد!
نخستین چشم مصنوعی جهان، تاکنون امکان به دست‌آوردن دوباره بخشی از بینایی را برای بیش از 24 بیمار اروپایی فراهم کرده است.
سازمان غذا و داروی امریکا جدیداً این چشم مصنوعی را تایید کرده و کمپانی سازنده، Second Sight Medical Products، امکان فروش آن به بیماران امریکایی را دارد.
چشم جدید «سیستم پروتز شبکیه آرگوس 2» نام دارد.
نابینایان پس از دریافت پروتز بیونیکی، قادر شدند بدون استفاده از عصا، فردی را که از خیابان می‌گذشت، ببینند و همچنین انحنای خیابان را بدون استفاده از عصا تشخیص دهند.

«آرگوس 2» دارای سه بخش است: یک بخش شامل یک دوربین ویدئوی کوچک است که بر روی عینک‌های آفتابی قرار گرفته است.
بخش دوم یک رایانه قابل‌حمل است که می‌توان آن را بر روی کمربند نصب یا در کیف پول حمل کرد.
پیچیده‌ترین قسمت این سیستم، ایمپلنت ریز است که طی یک عمل جراحی دو ساعته، نزدیک شبکیه کاشته شده و این حامل 60 الکترود است.

رایانه سیگنال‌های دریافتی از دوربین ویدیوئی را پردازش و به طور بی‌سیم اطلاعات را به ایمپلنت‌ها بازچینش می‌کند.
چشم بیونیکی یک فرایند تولید غیرمعمول را می‌طلبد ؛ فرانیدی که در آن، مهندسان بسیار متبحر به منظور اتصال هر یک از آرایه 60 الکترود، به طور دستی با میکروسکوپ‌هایی کار می‌کنند.
تقریبا تمامی مراحل تولید این چشم، زیر میکروسکوپ انجام شده است
 

 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
 
 
 
سال 2011 میلادی یکی از بهترین سال ها برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود. از آنجا که سیستم عامل موفق گوگل مسیر پیشرفت را گرفته و تخته گاز می تازد، ما نیز برای کاربران و دوستداران اندروید چند قابلیت و خلاقیت جدید در زمینه امنیت بیشتر ذکر کرده ایم.
 

برترین ها: سال 2011 میلادی یکی از بهترین سال ها برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود. در این سال آمار تولیدات محصولاتی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کردند 250 درصد رشد داشته است. همین رشد بسیار بالا نیز منجر به دانلود بیش از 11 میلیارد اپلیکیشن از فروشگاه اینترنتی اندروید در آن زمان شدند. از آنجا که سیستم عامل موفق گوگل مسیر پیشرفت را گرفته و تخته گاز می تازد، ما نیز برای کاربران و دوستداران اندروید چند قابلیت و خلاقیت جدید در زمینه امنیت بیشتر ذکر کرده ایم.

اضافه کردن لایه ای جدید به سیستم امنیت اندروید

یکی از کارشناسان ارشد سیستم های اندرویدی موبایل به نام هیروشی لاخی‌میِر سال گذشته سرویسی به نام Bouncer در زمینه امنیت بیشتر سیستم عامل اندروید معرفی و عرضه کرد. سرویس بانسر به صورت خودکار همه اپلیکیشن های اندروید مارکت را به منظور یافتن بدافزارهای مخفی و غیرقابل تشخیص، اسکن می کند. روند اسکن خودکار این نرم افزار در گشت زنی کاربر در فروشگاه اینترنتی اندروید یا نیاز برنامه نویس ها برای ورود به پروسه تایید اپلیکیشن ها، هیچ گونه خللی ایجاد نمی کند.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
شما می‌توانید به وسیله یک وب سایت، خدمات خود را از کوچه و خیابان به محیط وسیع اینترنت منتقل کنید و با تغییر مکان کار خود از دنیای واقعی به مجازی نوع کاربران و حتی تعداد آن‌ها را تغییر دهید؛ به شیوه‌های بسیار مطلوبی می‌توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید...

شما می‌توانید به وسیله یک وب سایت، خدمات خود را از کوچه و خیابان به محیط وسیع اینترنت منتقل کنید و با تغییر مکان کار خود از دنیای واقعی به مجازی نوع کاربران و حتی تعداد آن‌ها را تغییر دهید؛ به شیوه‌های بسیار مطلوبی می‌توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. در محیط مجازی می‌توانید بهتر و بیشتر کاربران و مشتریان خود را بشناسید و درب خدمات خود را برخلاف دنیای واقعی 24 ساعت از روز و هفت روز از هفته برای کاربران خود گشوده نگه دارید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
 
با یاری گرفتن از چند پلاگین و دانستن برخی دستورات که معمولا دم دست و واضح نیستند، Google Maps می تواند به منبعی از اطلاعات قیمتی تبدیل شود.
 

 با یاری گرفتن از چند پلاگین و دانستن برخی دستورات که معمولا دم دست وواضح نیستند، Google Maps می تواند به منبعی از اطلاعات قیمتی تبدیل شود. شما ممکن ست از گوگل مپز برای یافتن مقصد استفاده کنید. یا اینکه تنها از آن بخواهید که مسیر رانندگی تان را مشخص کند. اما گوگل مپز فقط این چیزی نیست که شما از روی عادت استفاده می کنید و می تواند حتی بعد از سالها استفاده، همیشه نکته تازه ای را برای تان در آستین داشته باشد. علاوه بر این، گوگل به شکل مستمر در حال بهبود نقشه ها و اضافه کردن نکات و ابزارهای کاربردی به آن پرکاربرد خود است.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 DVD Writer یکی از معضلات سخت افزاری تاریخ بشریت به حساب میاد . امکان نداره DVD Writer داشته باشی و عیب و اشکالی نداشته باشه . یا درش باز نمیشه ، یا رایت نمی کنه ، یا سی دی می خونه دی وی دی نمی خونه . خلاصه که همه به نوعی یه مشکلی با DVD Writer دارن . امروز می خوام برخی از این مشکلات رایج در DVD Writer رو بررسی کنم و تا جایی که از دستم بر میاد ، روش های  رفع رو هم بگم . پس با من همراه باشید .

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 11 آبان 1392برچسب:, توسط mohammad

براساس مصوبه‌ی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورها می‌توانند در صورتی که کاربرانشان سیم‌کارتی را بیش از 90 روز بدون استفاده قرار دهند، آن شماره را به شبکه خود بازگردانند.

مدیر عامل ایرانسل - در پاسخ به این سوال که تاکنون چه تعداد از شماره‌های استفاده نشده به شبکه ایرانسل بازگشته است، توضیح داد: طبق مصوبه‌ی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اگر سیم‌کارتی به مدت 90 روز مورد استفاده‌ای قرار نگیرد، اپراتور مجاز می‌شود که آن شماره را به شبکه خود بازگرداند، اما ما هیچ‌گاه این سه ماه را ملاک قرار نداده‌ایم.

او در عین حال اظهار کرد: در ابتدا ما در دوره‌ای تنها سیم‌کارت‌هایی که حدود دو تا سه سال هیچ استفاده‌ای از آنها به عمل نیامده بود را به شبکه خود باز می‌گرداندیم که بعدها این عدد به یکسال رسید و به تازگی این عدد به 8 تا 9 ماه کاهش یافته و در پاره‌ای موارد شاید بتوان گفت که برخی سیم‌کارت‌هایی که شش ماه از آنها استفاده نشده نیز به شبکه بازگردانده شده‌اند اما هیچ‌گاه بازه زمانی در نظر گرفته شده کمتر از این مدت نبوده است.

مدیر عامل اپراتور دوم در پایان در پاسخ به این سوال که در مجموع تاکنون چه تعداد سیم‌کارت ایرانسلی به این دلیل سوخته شده و شماره آنها به اپراتور بازگشته است، گفت: شاید از ابتدا تاکنون در مجموع 10 میلیون شماره ما بازیافت شده باشد.

ارسال در تاريخ شنبه 11 آبان 1392برچسب:, توسط mohammad

 

 

یک شرکت خصوصی تولیدکننده وسایل پزشکی در کالیفرنیا موفق به کسب تاییدیه اداره مواد غذایی و دارویی آمریکا برای تولید روبات مرمت مو شد.

این روبات که «آرتاس» (ARTAS) نام دارد، برای برداشت فولیکول مو از سر افرادی که مبتلا به بیماری ریزش موی هورمونی هستند طراحی شده است.

این سیستم روباتیک که توسط شرکت «مرمت روباتیک» و با کمک چندین پزشک برجسته ترمیم مو ساخته شده به منظور تقویت کیفیت برداشت واحد فولیکولی طراحی شده ‌است. این سیستم توسط پزشک کنترل شده و کاملا تعاملی است.

این سیستم از چندین ویژگی مختلف از جمله یک بازوی روباتیک هدایت‌شونده توسط تصویر، چند فناوری منحصربه فرد عکاسی و یک سری سوراخ‌های کوچک پوستی و همچنین یک رابط رایانه به به پزشکان اجازه کنترل این اجزاء را می‌دهد، تشکیل شده ‌است.

سیستم آرتاس می‌تواند یک واحد فولیکولی را شناسایی کرده و برداشت کند. این کار برای روش پیاده‌سازی ترمیم موسوم به روش استخراج واحد فولیکولی لازم است.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

قیمت های نجومی تبلت ها باعث شده تا کمتر کسی باور کند Genesis Prime تنها 79 دلار قیمت دارد.

 

تبلت ها علاقه مندان بسیاری دارند اما قیمت بالای این محصولات باعث شده تا هر کسی نتواند برای خرید آن اقدام کند.البته این قیمت بالا شرکت های سازنده را نیز مجبور کرده تا محصولاتی با قیمت کمتر تولید کنند تا سود بیشتری برده و آمار فروش بالاتری داشته باشند.

 
 
شرکت Ematic در این زمینه پیشتاز بوده و تبلت جدید خود با نام Genesis Prime را تنها با قیمت 79 دلار به فروش می رساند.این قیمت کم که کمتر از یکصد دلار می باشد به عنوان یک رکورد در دنیای تبلت ها محسوب می شود.البته باید به این نکته نیز توجه داشت که سخت افزار های این تبلت نسبت به سایر مدل ها کمی ضعیف به نظر می رسند،اما این ضعف جدی نبوده و سخت افزار های نصب شده نیاز های کاربران را رفع می کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

شرکت اپل آماده ارائه نسل پنجم تبلت های iPad با ویژگی های جدید تر می شود.

همانطور که میدانید یکی ازموفق ترین شرکت های دنیا در زمینه تیلت شرکت اپل است.اینبار اپل سعی در ساختن محصول جدید خود دارد .این شرکت در حال کار روی نسل پنجم تبلت های آی پد می باشد و طبق گزارش های رسیده این محصول در تابستان پیش رو رسما معرفی خواهد شد.البته این شرکت هنوز ویژگی های محصول جدید خود را ارائه نکرده اما پیش بینی می شود تا این تبلت جدید با گرافیک بالاتر و سرعت بیشتر به بازار آید.

این محصول جدید با صفحه نمایش 9.7 اینچی به دست کاربران می رسد.البته این تنها ویژگی نسل پنجم تبلت های آی پد نیست و گزارش های رسیده حکایت از آن دارد که این محصول جدید سبک تر و باریک تر از مدل های گذشته می باشد.با توجه به رونمایی محصولاتی با حافظه های بالا،انتظار می رود تا ظرفیت حافظه این دستگاه جدید نیز باعث شگفتی شود.
پیش بینی شده تا در ماه جولای تا ژوئن اپل به طور رسمی نسل پنجم تبلت های iPad را رونمایی کند.
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 
شرکت فیلیپس به تازگی محصولی را اختراع کرده که جایگاه کم مصرف ترین LED را به خود اختصاص داده است.این محصول جدید می تواند تا 200 لومن بر وات نور تولید کند.لومن واحد اندازه گیری مقدار نور انتشار یافته از یک چشمه ی نور است.پیش از این کم مصرف ترین لامپ ها می توانستند تا 170 لومن بر وات نور تولید کنند.

در این لامپ از دو واحد نور آبی و یک واحد نور قرمز به همراه یک فیلتر فسفر استفاده شده که نور تولید شده توسط آن را به سمت سبز رنگ متمایل می کند.این ترکیب نور باعث می شود تا گرمای کمتری نسبت به مدل های قدیمی لامپ ها تولید شود و مصرف انرژی تا حد بالایی کاهش پیدا کند.

یک لامپ جدید از این نوع که تنها 120 سانتی متر طول دارد می تواند 2600 لومن نور تولید کند و این به معنای پایان دوران لامپ های مهتابی می باشد.این لامپ ها تا سال 2015 به طور گسترده وارد بازار خواهند شد.

 
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 

محققان لباس هوشمندی برای نوزادان طراحی كرده اند كه مجهز به حسگرهایی برای تشخیص علت گریه و بررسی وضعیت جسمانی كودك است.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسگرهای تعبیه شده در تار و پود لباس هوشمند نوزادان، دمای بدن، ضربان قلب و حركات كودك را بررسی و گزارشی از وضعیت كودك در اختیار والدین قرار می دهد.
لباس هوشمند با تشخیص رطوبت در لباس كودك، زمان مناسب تعویض پوشك را از طریق ارسال ایمیل یا پیام كوتاه به اطلاع والدین می رساند.
هر لباس مجهز به فرستنده هایی قابل اتصال به تلفن همراه هوشمند و رایانه است و والدین با نصب نرم افزارهای مخصوص می توانند داده های دریافتی درخصوص وضعیت سلامت نوزاد را مورد بررسی قرار دهند.
با نصب یك نرم افزار بر روی تلفن همراه هوشمند، والدین قادر خواهند بود از سطح فعالیت بدنی، ضربان قلب و وضعیت جسمی نوزاد آگاه شوند كه در این حالت احتمال بروز آپنه خواب و سایر خطرات مرتبط با سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) بطور چشمگیری كاهش می یابد.

این لباس به طور آزمایشی در بیمارستان كودكان مورد آزمایش قرار گرفته است و محصول نهایی پس از تكمیل شدن به قیمت ۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
 

 
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

SmartWallit یک کیف پول هوشمند است که از گم شدن تلفن همراه جلوگیری می کند.

 
کیف پول و تلفن همراه دو وسیله ای هستند که همواره همراه افراد هستند و هر دو از لوازم با ارزش و مهم به حساب می آیند.گم شدن این دو می تواند باعث ایجاد مشکلات بسیاری شده که در مواقعی جبران ناپذیر می باشد و باعث وارد شدن خسارت مالی شود.
 
به تازگی یک کیف پول هوشمند به نام SmartWallit ساخته شده که از گم شدن کیف پول و تلفن همراه جلوگیری می کند.این کیف پول توسط بلوتوث نسخه چهار به تلفن همراه متصل می شود و با یک نرم افزار واسط کار می کند که باعث می شود تلفن همراه و کیف پول با یکدیگر مرتبط شوند و در صورت جدا شدن از یکدیگر صدایی برای یادآوری به کاربر توسط هریک از آن ها پخش شود.
به این صورت نه کیف پول و نه تلفن همراه در یک محل خاص جا نخواهند ماند چراکه هرگاه هر کدام از دیگری فاصله بگیرد کاربر با شنیدن صدای پخش شده متوجه وسیله ی جا مانده خواهد شد.

 
این کیف پول می تواند تا شعاع 30 متر امواج بلوتوث را پخش کند و باتری به کار رفته در آن تا 25 روز کار می کند. SmartWallit قیمتی حدود 40 دلار دارد.

ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 

اولین پرینتر دستی در جهان ساخته شد.

 

  به نقل از ساینس دیلی این پرینتر که به طول یک خودکار عادی و عرض آن در حد یک تلفن همراه است را می توان در جیب جا داد.

گفتنی است؛ اطلاعات مورد نیاز برای پرینت متن ها را می توان به کمک رایانه جیبی تلفن همراه، فلش و لپ تاپ‌ها از طریق فناوری بلوتوث و یا به صورت بی‌سیم به دستگاه منتقل کرد.

طریقه کار با این دستگاه بدین صورت است که پرینتر بر روی کاغذ قرار گرفته و در راستای مورد نظر به آرامی حرکت داده می شود.

این دستگاه لرزش‌های اضافی دست را در زمان چاپ لحاظ نمی کند. دانشمندان امیدوارند که در آینده این فناوری را در سطوح بالاتری بکار ببرند

ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

با تایپ گوشی خود مشکل دارید؟ دیگر نگران نباشید از این پس تایپ شما سریعتر خواهد شد.

 

   محققان ادعا می‌کنند که یک صفحه کلید جدید را برای صفحات لمسی طراحی کرده‌اند که به انگشت شست شما اجازه می‌دهد تایپ سریعتری را انجام دهید. این محققان ادعا کرده‌اند که تایپ توسط این صفحه کلید جدید 34 درصد سریعتر خواهد بود.

امروزه تایپ توسط صفحه کلید QWERTY بسیار سخت است زیرا این نوع صفحه کلید برای صفحات نمایش لمسی ساخته نشده است و همجنین طرز حرکت انگشت شست بر روی صفحه کلیدهای فیزیکی بسیار با حرکت این انگشت بر روی صفحات لمسی متفاوت است.

محققان می‌گویند که برای تایپ با صفحه کلید QWERTY بر روی صفحات لمسی تنها به 20 کلمه در دقیقه محدود خواهید شد که در مقایسه با تایپ بر روی صفجه کلیدهای فیزیکی بسیار سرعت کمتری است.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو


 

داستان موفقیت افراد معمولا برای اغلب ما جذاب و شنیدنی است. درست به همین دلیل هم هست که این داستان‌های موفقیت وقتی درباره افرادی محبوب و شناخته شده‌اي مثل استیو جابز نابغه دوست داشتنی دنیای تکنولوژی باشد، طبیعتا جذابیت بیشتری داشته و باورپذیر هم هستند.

 
 


 

با این حال اما واقعیت همیشه راه خودش را می‌رود و هیچ کاری به قهرمان‌سازی‌های ما ندارد. با این اوصاف بهتر است در میان داستان خلاقیت افرادی مانند مارک زوکربرگ، جک دورسی یا حتی استیو جابز، جایی هم برای اتفاقات نه چندان خوشایند و حتی اشتباهات آنها بگذاریم. این موضوع اصلا دور از انتظار نیست و در روند خلاقیت، ابداع و نوآوری هر کارآفرینی وقوع بعضی اشتباهات ناگزیر است و استیو جابز با تمام هوشمندی و خلاقیتش هم از این موضوع مستثني نیست. در واقع همین اشتباهات هستند که به این افراد بزرگ ادامه راه را نشان داده و کمک می‌کنند تا کارهای آینده را بهتر و بدون اشتباه انجام بدهند.
به این ترتیب به عنوان مثال برای جک دورسی سال‌ها زمان برای کسب تجربه لازم بود تا در نهایت بتواند شبکه اجتماعی بزرگ و پر طرفدار توئیتر را تاسیس و راه‌اندازی کند. استیو جابز هم در طول دوران کاری خودش اشتباهاتی انجام داده است که تاثیر زیادی بر روند کاری او و شرکت اپل گذاشته‌اند. در همین راستا مجله هاروارد بیزینس ریویو به تازگی فهرستی از بزرگترین اشتباهات استیو جابز منتشر کرده است که آنها را در اینجا می‌خوانید:


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:بزرگترین اشتباهات استیو جابز , توسط سیبادو

 

 

نرم افزار Tango Video Calls 2.8.43942 یکی از محبوب ترین نرم افزار ها جهت مکالمه رایگان صوتی و تصویری برای گوشی ها اندروید می باشد

 
 
نرم افزار Tango Video Calls 2.8.43942 یکی از محبوب ترین نرم افزار ها جهت مکالمه رایگان صوتی و تصویری برای گوشی ها اندروید می باشد که توانسته تعداد قابل توجهی مخاطب به خود جذب کند شما با استفاده از این نرم افزار به هنگام اتصال به اینترنت به راحتی میتوانید با سایر دوستانتان که از نرم افزار Tango Video Calls استفاده میکنند به صورت رایگاه صحبت کنید و تصویری با هم ارتباط داشته باشید . Tango Video Calls 2.8 یک نرم افزار همه کاره شبکه اجتماعی است که تمامی‌راه‌های ارتباطی با دوستان و اعضای خانواده را با یکدیگر آمیخته و برنامه ای کامل را در اختیارتان قرار داده است . از جمله کارهایی که با استفاده از این برنامه خواهید توانست انجام دهید می‌توان به برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت ، تماس‌های صوتی ، ارسال پیامک ، فرستادن عکس و … آن هم به صورت رایگان اشاره نمود .

تانگو tango به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به صورت کاملاً رایگان با دوستان خود تماس های تلفنی صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و این عمل را می توانید با تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند انجام دهید. شما با تانگو می توانید تماس صوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید.

ویژگی‌های کلیدی :
کاربری آسان
عدم نیاز به لاگین کردن و پسورد ، یک بار ساخت اکانت برای همیشه تنها در چند ثانیه
کیفیت بسیار بالا بر روی فناوری‌های ۳G, 4G و Wi-Fi
سازگار با تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها
امکان انجام بازی هنگام مکالمه

برای دانلود آدرس لینک زیر را در ادرس بار مرورگر خود کپی کرده و بر روی دکمه اینتر کلیک کرده و این برنامه کاملا مفید را دانلود کرده و از ان استفاده نمایید

http://uploadboy.com/sgxvkt6sq7n5.html

پسورد: ندارد
 
ارسال در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

تلفنهاي هوشمند آينده مي توانند با تغيير نياز کاربران خود و يا براساس شکل دستهاي آنها تغيير شکل دهند

 
 


 

دانشمندان دانشگاه بريستول طي تحقيقات خود به تلفنها و يا دستگاه هاي رايانه اي اشاره کرده اند که تغيير شکل مي دهند و براي مثال مي توانند هنگامي که يک بازي را روي آن اجرا مي کنند به نوعي تغيير شکل دهند که بازي کردن با آن تسهيل شود و يا اينکه از يک صفحه کليد سه بعدي برخوردار باشند که هنگامي که از آن استفاده نمي کنيد ناپديد شود.

اين گروه تحقيقاتي شش نمونه اوليه دستگاه تغيير شکل دهنده ساخته اند که با آنها مواد و سيستمهاي مختلفي که را مي توان براي ساخت آنها به کار گرفت، آزمايش کنند. در ميان مواد آزمايش شده مي توان به پليمرهاي الکترواکتيو دي الکتريک و آلياژهاي حافظه دار اشاره کرد. دکتر آن رودانت محقق اصلي اين تحقيقات اظهار داشت: در زندگي روزمره با اشکال مختلفي رو به رو هستيم که شکل آن به ما مي گويد چگونه بايد از آنها استفاده کنيم. براي مثال يک دستگيره در و يا در بطري نوع استفاده از خود را در شکلش دارد.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

NeroTrigger ابزاری برای عکاسی از سوژه هایی مانند رعد و برق است که با سرعت بالا اتفاق می افتد.

 
  • عکاسی از سوژه هایی مانند رعد و برق یا شکسته شدن شیشه که به سرعت اتفاق می افتند غالبا کاری دشوار و غیر ممکن به نظر می رسد.این کار نیاز به سرعت و دقت عمل بسیار بالایی دارد و حتی با وجود یک خطای کوچک هم نمی توان از چنین سوژه هایی یک تصویر خوب تهیه کرد.

 
به تازگی محصولی وارد دنیای دوربین های دیجیتال شده که NeroTrigger نام دارد و مشکل عکاسی از سوژه هایی که در مدت زمان کوتاه رخ می دهند را حل کرده است.این ابزار کوچک دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به مدل های مشابه می باشد و بسیار هوشمند عمل می کند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

چگونه در شرایط اضطراری گوشی را شارژ کنیم؟

با استفاده از SOSCharger می توانید تلفن همراه خود را شرایط اضطراری شارژ کنید....

 
  • از SOSCharger می توانید تلفن همراه خود را شرایط اضطراری شارژ کنید.
    برای بسیاری از کاربران تلفن های همراه پیش آمده که دچار حادثه شوند تلفن همراه آن ها بدون شارژ بماند و یا در شرایط قطعی برق نیاز فوری به وسیله خود داشته باشند. نداشتن شارژ و عدم دسترسی به برق مهمترین مشکل و معضل تلفن های همراه است که با استفاده از شارژر SOSCharger حل می شود.
    SOSCharger یک شارژر قابل حمل می باشد که مشکل عدم دسترسی به برق برای شاژر تلفن های همراه را حل کرده است.از مهمترین قابلیت های این تلفن که باعث می شود تا برای همه ی تلفن های همراه هوشمند جدید کارایی داشته باشد قدرت شارژ باتری تا ظرفیت 1500 میلی آمپر می باشد.
    با تکان دادن دسته ی تعبیه شده روی این شارژر به مدت سه تا پنج دقیقه می توان 5 تا 12 دقیقه با تلفن همراه مکالمه کرد.البته این زمان با توجه به نوع تلفن همراه متفاوت می باشد.این دستگاه از درگاه استاندارد USB استفاده می کند که امکان شارز هرنوع گوشی با آن را به کاربر می دهد.روی این دستگاه نیز چراغ های LED نصب شده که میزان شارژ باتری را نشان می دهد.
    قیمت این شارژر ها 35 دلار می باشد.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

دقت کردید از وقتی لپ تاپ ها آمده اند چقدر زندگی راحت تر شده ، حداقل از این همه سیم کشی که کامپیوترهای خانگی دارد راحت شدیم فقط یک سیم شارژر دارد که به آن وصل می شود. در حال حاضر هم نسل جدید ماوس ها و کیبورد هایی وارد بازار شده که بدون سیم (Wireless) هستند و به راحتی هم قابل استفاده و قابل حمل و نقل هستند و برد بیشتری هم دارند....

 
 

اگر شما همیشه مسافرت می روید و مجبورید که همه جا از لپ تاپتان استفاده کنید، ماوس بی سیم (Wireless) بهترین وسیله ی جانبی است. من در این مقاله به شما می گویم که چطوری ماوس بی سیم را به لپ تاپتان وصل کنید.

تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند، و وسایل جانبی کامپیوتر را طوری می سازند که بدون سیم کار کنند. بهترین وسیله برای کسانی که همیشه مسافرت می کنند و از لپ تاپ استفاده می کنند ماوس بی سیم است. البته از این ماوس برای کامپیوترهای رومیزی هم استفاده می شود که به شما کمک می کند که همیشه میزتان بدون سیم و مرتب باشد. ماوس بی سیم هم مثل بقیه وسایل بدون سیم کار می کند، سیگنال های فرکانس رادیویی را به یک دستگاه فرستنده و گیرنده می فرستد و می گیرد.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:wireless, ماوس سیم, اتصال ماوس سیم تاپ, کامپیوتر, ترفند کامپیوتر , توسط سیبادو

 

 

اگر قرار است در زندگی کامپیوتری‏تان یک فاجعه رخ دهد، این فاجعه می‏تواند ریختن آب، چای یا هر مایع دیگری بر روی لپتاپ شما باشد! این اتفاق که بر روی لپتاپ‏ها به دلیل قابل حمل بودن زیاد هم رخ می‏دهد می‏تواند در صورت عکس‏العمل اشتباه به مرگ دائمی لپتاپ نیز منجر شود! در این ترفند به معرفی راه‏کارهایی که بایستی پس از خیس شدن لپتاپ انجام دهید خواهیم پرداخت...

 
 

1. در ابتدا پیش از انجام هر کاری آرامش خود را حفظ کنید و دست و پای خود را گم نکنید. با انجام صحیح این کارها می‏توانید لپتاپ خود را نجات دهید، در نتیجه نگران نباشید.
2. در عین حالی که آرامش خود را حفظ می‏کنید سریع نیز باشد. هر ثانیه‏ای که بگذرد امکان نفوذ بیشتری از رطوبت به داخل لپتاپ وجود دارد. در نتیجه زمانی برای نشستن و افسوس خوردن وجود ندارد.
3. لپتاپ را در صورت اتصال به برق از پریز جدا کنید و هر چه وسیله جانبی نظیر ماوس، فلش دیسک و... به لپتاپ متصل است را از آن جدا کنید. همچنین اگر باتری داخل لپتاپ است، آن را نیز بیرون بیاورید.
4. بسته به میزان مایع ریخته شده روی لپتاپ بررسی کنید و تخمین بزنید مایع تا کجا نفوذ کرده است. در اکثر مواقع آب به داخل لپتاپ نفوذ نکرده و تنها تا صفحه کلید پیشروی می‏کند.
 


ادامه مطلب...
 

 

با پیشرفت تکنولوژی، ارتباطات بی سیم بالاخره جایگزین روش های ارتباطی سابق شد. «بلوتوث» هم یکی از همین روش های ارتباطی است که بطور خودکار عمل می کند و در چند سال اخیر استفاده از آن بسیار گسترش یافته است....

 
 

بزرگترین نکته مثبت «بلوتوث» اینست که می تواند ارتباطی بی سیم، ارزان و خودکار، بین دستگاه های الکترونیکی برقرار کند. البته روش های دیگری هم برای برقراری ارتباط بدون سیم مانندFI-WI یا ارتباط INFRARED(اشعه مادون قرمز) وجود دارند. در اشعه مادون قرمز، امواج نوری با فرکانس پایین است که توسط چشم انسان قابل تشخیص نیستند.

معمولا در کنترل از راه دور تلویزیون ها و دستگاه های الکترونیکی از اینفرارد استفاده می شود، اما با وجود قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن استفاده از آن در دستگاه های مختلف، استفاده از این تکنولوژی خالی از اشکال هم نیست.
اول اینکه دو دستگاهی که می خواهند با استفاده از اینفرارد با هم ارتباط برقرار کنند باید حتما در خط دید مستقیم یکدیگر قرار داشته باشند. دومین مشکل اینست که اینفرارد همیشه یک ارتباط یک به یک برقرار می کند. یعنی شما می توانید داده ها را بین کامپیوتر و لپ تاپ رومیزی تان منتقل کنید، اما امکان برقراری ارتباط همزمان با یک دستگاه دیگر مانند پرینتر یا... وجود ندارد. اما «بلوتوث»، در حقیقت یک نام تجاری برای شبکه های بی سیم شخصی(PAN) است که با استاندارد مشخصی شناخته می شود. «بلوتوث» با استفاده از یک فرکانس برد کوتاه رادیویی و پروتکل ارتباطی برای مصارف با توان پایین و برد کوتاه(۱متر، ۱۰۰متر) می باشد که با نصب یک میکروچیپ ارزانقیمت در دستگاه ها فعال می شود. دستگاه هایی که در حد فاصل مجاز از یکدیگر قرار دارند می توانند با استفاده از بلوتوث با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:چرا بلوتوث پرطرفدار است؟ , توسط سیبادو
 
پس از آنکه بازار محصولات دیجیتالی پوشیدنی رونق گرفت،شرکت های فعال در زمینه لوازم کامپیوتری نیز در پی آن هستند تا هرکدام با ارائه محصولات جدید سهم به سزایی از این بازار کسب کنند.ساعت های هوشمند دیجیتالی نیز یکی از این محصولات می باشند که این روزها در فهرست بهترین لوارم الکترونیکی هوشمند قرار گرفته اند.

 

 
همچنین پس از آنکه اپل و سامسونگ برنامه های خود برای ساخت ساعت دیجیتالی را اعلام کردند و قرار است به زودی این محصول را مطابق با نیازهای کاربران خود و همگام با محصولات جدیدشان وارد بازار کنند،مایکروسافت نیز برای عقب نماندن از بازار رقابت،اعلام کرد که قصد دارد ساعت هوشمندی مبتنی بر ویندوز تولید کند.

 
هنوز از ویژگی های این ساعت هوشمند دیجیتالی اطلاعات درستی در دسترس نیست،اما شنیده های حاکی از آن است که این محصول با صفحه نمایش 1.5 اینچی لمسی ساخته می شود.
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

به تازگی نسل جدید شارژهای تلفن همراه به بازار عرضه می شوند که با استفاده از تجزیه ی آب انرژی الکترونیکی تولید می کنند.

 
به نقل از سی-نت، نسل جدید شارژهای همراه با قابلیت استفاده از سوخت های پاک تا بهار آینده در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.این شارژها با استفاده از یک سوخت پاک و تجزیه ی آب می توانند انرژی الکتریکی تولید کرده و باتری تلفن های همراه را شارژ کنند.

این محصول جدید با استفاده از یک سوخت پاک و تجزیه ی اتم های هیدروژن موجود در آب کار می کند.قیمت شارژ در حدود 230 دلار و قیمت بسته ی های سوختی آن 4 دلار گفته شده است.کاربران با استفاده از مقدار کمی آب و بسته های سوختی می توانند انرژی الکتریکی تولید کنند.شارژ جدید می تواند 2.5 وات یا معادل 5 ولت انرژی الکتریکی تولید کند که برای شارژ یک تلفن همراه هوشمند مناسب است.

از این محصول نوظهور می توان در موارد اضطراری و عدم دسترسی به برق استفاده کرد.
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

درگاه USB یکی از محبوب ترین ورودی های رایانه ها می باشد که می توان با استفاده از آن دستگاه های زیادی را به رایانه متصل کرد.

 
 

یکی از پر استفاده ترین ورودی های رایانه درگاه USB می باشد.این درگاه پر استفاده می تواند لوازم بسیاری را به رایانه ها متصل کند.در این گزارش تعدادی از جذاب ترین این دستگاه ها را معرفی می کنیم.

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

یخچال با چراغ LED برای مسافرت

یکی از مشکلات مسافرت های طولانی با وسیله شخصی نیاز به وسیله سرد کننده برای نگهداری نوشیدنی ها و مواد غذایی فاسد شدنی می باشد.

 
 


 

برای این منظور مسافران مجبور به حمل یخ هستند که این کار در بسیاری از مواقع نتیجه مناسبی ندارد و در صورت بالا رفتن زمان مسافرت و ذوب شدن یخ باعث فاسد شدن مواد غذایی می شود.

در اختراعی جدید،مخترعین یخچالی ساخته اند که می تواند با استفاده از چراغ های LED سرما تولید کند.این یخچال یک محصول قابل حمل می باشد که می تواند همه جا استفاده شود.چراغ های LED به کار رفته در LiddUp Cooler با باتری 9  ولت کار کرده و تا 40 ساعت می توانند روشن بمانند و مانع از گرم شدن محیط شوند.

از دیگر ویژگی های جالب این محصول قابل حمل قابلیت ضد ضربه بودن آن می باشد که حتی اگر از یک  وسیله با سرعت 80 مایلی پرت شود آسیب نخواهد دید.این یخچال 79 دلاری همچنین ضد آب نیز می باشد
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

طراحی عجیب ولوو برای کامیون ها

تا به حال طرح های مختلفی برای خودروهایی که قرار است در آینده تولید شوند ارائه شده است این خودرو ها اغلب سواری و با سرعت های بالا و سوخت کم بوده اند و حرفی از کامیون به میان نبوده است.

 
 


تا به حال طرح های مختلفی برای خودروهایی که قرار است در آینده تولید شوند ارائه شده است این خودرو ها اغلب سواری و با سرعت های بالا و سوخت کم بوده اند و حرفی از کامیون به میان نبوده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

نسل جدید کامپیوترها که از بلوک های ژنی ساخته می شوند، DNA Computer نام دارند. این نسل کامپیوترها به خاطر سرعت، مینیاتوري بودن و پتانسیل ذخیره داده شان، جایگزین کامپیوترهای سیلیکونی به شمار می آیند. پژوهش های اخیر در مورد این نسل از کامپیوتر ثابت کرده که DNA کامپیوترها توانایی حل معادلات پیچیده ی ریاضی و ذخیره سازی داده های بسیاری را دارند.

 
 

 محدودیت های چیپ های سیلیکونی
 

این دسته از چیپ ها حدود 40 سال است که مورد استفاده قرار می گیرند و تولیدکنندگان در کوچک تر، سریع تر و پیچیده تر سازی آنها نسبت به مدل های قديمي تر موفق بوده اند. طبق قانون مور، سایز میکروپردازنده ها هر 18 ماه نصف می شود. با این وجود برای کوچک، سریع و پیچیده و فشرده سازی چیپ های سیلیکونی محدودیت هایی وجود دارد.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

ویندوز هفت تعداد زیادی میانبر های صفحه کلید معرفی کرده است که برای کسانیکه که زیاد با کامپیوتر سر و کار دارند و می خواهند سریع تر کار های خود را انجام دهند می تواند بسیار مفید باشد از طرفی تعداد زیاد این میانبر ها هم خود مشکل ساز شده است و پیدا کردن میانبر های مفید کمی سخت شده است. به همین منظور لیستی از مهمترین آنها را در اختیار خوانندگان عزیزsebado قرار می دهیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


مهمترين قطعات كامپيوتر براي بازي


وقتي به فكر خريد يك كامپيوتر جديد هستيد يا مي خواهيد كامپيوتر خود را ارتقا دهيد انتخاب صحيح قطعات سخت افزار بسته به كاربرد شما بسيار مهم است.


     

  بسياري افراد براي كامپيوتر خود هزينه زيادي مي پردازند در حالي كه آن را براي كارهاي دفتري ساده و سبك استفاده مي كنند و عملاً از قابليتهاي آن استفاده نمي كنند و بعضي افراد كامپيوتري مي خرند كه پس از مدت كوتاهي مجبور مي شوند قطعات مهم آن را عوض كنند چون جوابگوي نياز آنها نيست لذا در اين مقاله از مقالات آموزشي يادبگير دات كام شما را با قطعات مهم براي انتخاب كامپيوتري كه جوابگوي بازيهاي رايانه اي باشد بيشتر آشنا كنيم. همانطور كه مي دانيد يك كامپيوتر تركيبي از قطعات مختلف است و هر كدام از آنها در اجراي هر چه بهتر بازي مورد نظر شما نقش خاص خود را دارد حال به بررسي قطعات مؤثر در اجراي درست يك بازي رايانه اي مي پردازيم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

در گوگل مانند یک حرفه ای جستجو کنید


 

اگر زیاد از گوگل استفاده می کنید احتمالا می دانید که پیدا کردن اطلاعات ناب و جدید گاه می تواند بسیار خسته کننده باشد و گاه به نتیجه دلخواه هم دست پیدا نمی کنید لذا قصد داریم در این مقاله نکاتی را برای استفاده هر چه موثرتر از گوگل بیان کنیم تا بتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را بدست آورید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

10 نکته برتر برای پست الکترونیک


امروزه پست الکترونیک یا ایمیل پرکابرد ترین نمود استفاده از اینترنت در دنیاست. اگر از پست الکترونیک به درستی استفاده شود می تواند برقراری ارتباط بین افراد دور و نزدیک را به شدت تسهيل کند. و اگر از آن به درستی استفاده نشود ممکن است بیش از آنکه مفید باشد ایجاد مشکل نماید.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


آیا واقعا وسایل الکترونیکی سرطان زا هستند؟

به احتمال زیاد شما هم تا الان شایعات سرطان زا بودن وسایل الکترونیکی به خصوص تلفن های موبایل رو شنیده اید و شاید هم ان ها را باور کرده باشید اما در این مطلب شما نشان خواهیم داد که چرا سرطان زا بودن وسایل الکترونیکی شایعه ای پیش نیست....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد