ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 مهم نیست که تغییر تنظیمات، ویروسها و یا بدافزارها ویندوز شما را آلوده کرده باشند، فقط کافی است رایانه خود را Restart کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.

سیبادو: DeepFreeze نرم افزاری است که تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از Restart کردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گرداند و باعث افزایش طول عمر سیستم عامل می شود.

برای استفاده از این نرم افزار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است. حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها، ویروس ها، جاسوس ها، کرم ها، اشکالات نرم افزاری، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها، دستکاری تنظیمات سیستم، تنظیمات نرم افزاری، تنظیمات شبکه، تنظیمات سخت افزاری و ... این نرم افزار را مناسب جهت استفاده در آموزشگاه ها، مدارس، کافی نت ها، دانشگاه ها، استفاده شخصی و ... ساخته است. در حال حاضر بیش از پنج میلیون کامپیوتر در جهان مجهز به دیپ فریز می باشند.

راهنما:

به منظور Unistall نمودن نرم افزار، با استفاده از کلیدهای ترکیبی CTRL+ALT+SHIFT+F6 وارد برنامه شده واز Option ها Boot Thawed را انتخاب نموده ودکمه Apply and Reboot را بزنید . سیستم را Restart نموده و Setup را دوباره اجرا نموده تا بتوانید نرم افزار را Unistall کنید.

 

برای دانلود برنامه Deep Freeze Standard 7.22.020 اینجا را کلیک کنید.

حجم فایل: 3.6 مگابایت

ارسال در تاريخ پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

پس از موفقیت روباه فایرفاکس نوبت به نهنگی رسیده که از تولدش مدت زیادی نمی گذرد. این نهنگ تازه به دنیای اینترنت قدم گذاشته و حالا جزئی از دنیای مرورگرها شده است. اما مطمئنا مدت زیادی طول نخواهد کشید که این مرورگر خود را در بلندای مرورگر ها خواهد دید....

 
  • اما مطمئنا مدت زیادی طول نخواهد کشید که این مرورگر خود را در بلندای مرورگر ها خواهد دید. دنیای مرورگرها می باشد. برای این که توصیف کوتاهی داشته باشیم در نظر بگیرید وقتی مرورگر معروف گوگل ارائه شد تا چه اندازه سرو صدا کرد. همه از محیط کاربری کاملا متفاوت آن نسبت به دیگر رقبا متعجب شدند. اما حالا مرورگر Orca محیطی متفاوت تر از تمامی مرورگرهایی که سراغ داشتیم را داراست.
    تمامی آنچه که در نسخه های قبلی و فعلی انواع و اقسام مرورگرها دیده بودیم را بایددر Orca جست و جو کنیم. اولین نکته مهم سرعت مرورگر در بارگذاری صفحات است. همه می دانیم سرعت را باید از روباه فایرفاکس درخواست کرد اما باید این جا بگوئیم این مرورگر نه تنها از فایرفاکس در لود صفحات وب چیزی کم ندارد، بلکه در جاهایی حتی سریع تر هم عمل خواهد کرد. هرچند نکته ی بسیار مهمی باید گفته شود که Orca براساس آخرین توابع استفاده شده در مرورگر فایرفاکس طراحی و برنامه نویسی شده است.به این ترتیب اکثر خصوصیات و قابلیت های فایرفاکس را به ارث برده است.امنیت بالا، دانلود منیجر قدرتمند، چک کردن املای کلمات ، محیط کاربر پسند نرم افزار و بسیار قابلیت بسیار بارز دیگرکه پس از دریافت و استفاده از Orca می توانید مشاهده نمائید. لذت واقعی وب گردی را می توان با این مرورگر تجربه کرد. تمامی استانداردهای وب در این مرورگر رعایت شده است و تقریبا با تمامی مرورگرها سازگاری کاملی دارد. بسیاری از امکانات این مرورگر در پلاگین های جداگانه نهفته شده است. پلاگین های ریز و درشتی که هرکدام می تواند به اندازه خود به کاربر کمک زیادی کنند. همانطور که در ابتدا هم گفتیم محیط کاربری این مرورگر از آنچه سراغ داشتیم کاملا متفاوت است، اما نکته جالب این است که Orca پوسته های متعدد و فوق العاده جذابی را هم درکنار پوسته اصلی ارائه می دهد تا کاربر با سلیقه خود به وب گردی بپردازد. یکی از دیگر قابلیت های بسیار مهم این مرورگر تولبار جالبی است که در کنار فلش فایل ها و همچنین عکس ها به نمایش در خواهد آمد. با این تولبار که هنگام مشاهده فلشی در کنارش ظاهر می شود می توان کارهای مهمی را انجام داد. یکی دیگر از قابلیت ها این است که تمامی آنچه در سایت ها می بینیم از قبیل تصاویر، ویدئو، صداها، انیمیشن ها و … را می توان محدود ساخت. باید هنر این نهنگ مرورگر را خودتان حس کنید تا متوجه قدرت بالای آن شوید. این مرورگر هم مانند تمامی مرورگرها به صورت رایگان عرضه می گردد.

    http://www.asandownload.com/software/entry/3020
ارسال در تاريخ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

نرم افزار Tango Video Calls 2.8.43942 یکی از محبوب ترین نرم افزار ها جهت مکالمه رایگان صوتی و تصویری برای گوشی ها اندروید می باشد

 
 
نرم افزار Tango Video Calls 2.8.43942 یکی از محبوب ترین نرم افزار ها جهت مکالمه رایگان صوتی و تصویری برای گوشی ها اندروید می باشد که توانسته تعداد قابل توجهی مخاطب به خود جذب کند شما با استفاده از این نرم افزار به هنگام اتصال به اینترنت به راحتی میتوانید با سایر دوستانتان که از نرم افزار Tango Video Calls استفاده میکنند به صورت رایگاه صحبت کنید و تصویری با هم ارتباط داشته باشید . Tango Video Calls 2.8 یک نرم افزار همه کاره شبکه اجتماعی است که تمامی‌راه‌های ارتباطی با دوستان و اعضای خانواده را با یکدیگر آمیخته و برنامه ای کامل را در اختیارتان قرار داده است . از جمله کارهایی که با استفاده از این برنامه خواهید توانست انجام دهید می‌توان به برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت ، تماس‌های صوتی ، ارسال پیامک ، فرستادن عکس و … آن هم به صورت رایگان اشاره نمود .

تانگو tango به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به صورت کاملاً رایگان با دوستان خود تماس های تلفنی صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و این عمل را می توانید با تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند انجام دهید. شما با تانگو می توانید تماس صوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید.

ویژگی‌های کلیدی :
کاربری آسان
عدم نیاز به لاگین کردن و پسورد ، یک بار ساخت اکانت برای همیشه تنها در چند ثانیه
کیفیت بسیار بالا بر روی فناوری‌های ۳G, 4G و Wi-Fi
سازگار با تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها
امکان انجام بازی هنگام مکالمه

برای دانلود آدرس لینک زیر را در ادرس بار مرورگر خود کپی کرده و بر روی دکمه اینتر کلیک کرده و این برنامه کاملا مفید را دانلود کرده و از ان استفاده نمایید

http://uploadboy.com/sgxvkt6sq7n5.html

پسورد: ندارد
 
ارسال در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

اين نرم افزار بهترين آهنگ ها را براي گوشي هاي ويندوز فون به ارمغان مي آورد.

 
بهترين آهنگ ها براي زنگ گوشي + دانلـــود

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ اين نرم افزار آرشيو كاملي از زنگ هاي گوشي همراه را در اختيار كابران ويندوز فون قرار مي دهد. امكان جستجو؛ محبوبترين آهنگ ها، قابليت به روز رساني از جمله ويژگي هاي اين نرم افزار است./ط

براي دانلود با حجم 1.03 MB اينجا را كليك كنيد.

قابل اجرا بر روي 7.5و 8 Windows Phone
 
 
 

7 تم زيبا براي نوكيا + دانلـــود

ارسال در تاريخ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 در این مجموعه برای هر ماه عکس مرتبط با ماه گنجانده شده است .

 
 

 

در واقع هر کدام از این عکسها مربوط به ماهی از سال ۱۳۹۲ است که روز شمار آن ماه در گوشه ای از تصویر به شکل کمرنگی حک شده که شما میتوانید علاوه بر داشتن یک پس زمینه بسیار زیبا از روز شما آن هم استفاده کنید.
علاوه بر این در تقویم تغییرات جدید مربوط به هر ماه، روز های تعطیل و سایر جزئیات روزهای هر ماه قرار داده شده است و تمامی مناسبتها و تعطیلات رسمی سال ۹۲ در این تقویم گنجانده شده است .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

SunCalendar 7 Final برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است .

تقویم خورشیدی نسخه ۷ با تغییراتی کلی نسبت به نسخه های پیشین عرضه شده که مهمترین آن تمام صفحه شدن آن است که در مقایسه با نسخه های قبلی که از پنجره های کوچکی استفاده شده بود بسیار کاربردی تر است .

برای دانلود کلیک کنید
ارسال در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:دانلود این تقویم فارسی را از دست ندهید , توسط سیبادو

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

گوگل سیستم‌عامل اندروید را برای به تسخیر درآوردن دنیای صفحات لمسی و رایانه‌های لوحی روانه بازار کرد. این سیستم‌عامل متن‌باز که با هسته لینوکس عرضه می‌شود، دارای نرم‌افزارهای فراوان و کاربران بیشماری بوده و شرکت‌های تولیدکننده‌ی بسیاری در محصولات خود از این سیستم‌عامل بهره می‌برند.

 

شاید همیشه عادت داشته‌اید اندروید را بر روی یک تبلت و یا گوشی ‌هوشمند ببینید، اما اکنون با تلاش عده‌ای از طرفداران این سیستم عامل، نسخه‌ای از اندروید در حال توسعه است که قابلیت اجرا بروی کامپیوترهای معمولی، لپ‌تاپ‌ها و نت‌بوک‌ها را به صورت یکتا و یا بوت دوگانه (در کنار یک توزیع گنو/لینوکس و یا ویندوز) دارد.

براي دانلود و توضیحات به همراه تصویر محیط کار به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

صفحه قبل 1 صفحه بعد