ما را حمایت کنید
 
سیبادو

این روزها اینستاگرام خیلی خوب توانسته جای خود را در بین کاربران شبکه های اجتماعی باز کند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

 فیلترها، امکانات و ابزارهای هرچند مختصراین محیط مجازی، همه و همه باعث استوار ماندن آن برای به اشتراک گذاری عکس میان کاربران شده است. طی این مطلب قصد داریم با هم به بعضی از امکانات این شبکه و نحوه تعامل بهتر با دیگر کاربران بپردازیم. مسلما آشنایی دقیق و شناخت صحیح، توانایی ما را در موفقیت و ایجاد جایگاه مناسب در این شبکه اجتماعی تضمین می کند. راجع به اینستاگرام در ویکیپدیا می خوانیم:

 

اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود میدهد که عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه های اجنماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. یک ویژگی متمایز اینستاگرام محدود کردن عکسها به فرم مربع شبیه به عکس دوربینهای اینستماتیک کداک یا پولاروید (برخلاف نسبت تصویر ۳:۴ که عموما برای دوربین عکاسی موبایلها استفاده میشود) است. کاربران همچنین میتوانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند. حداکثر زمان برای ویدئوهای اینستاگرام ۱۵ ثانیه می باشد.”



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو

اندروید به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا کیبردهای ساخته شده توسط خودشان را جایگزین کیبرد پیشفرض اندروید کنند. این امکان به شما آزادی عمل بیشتری می دهد تا بتوانید کیبردهای مختلف با قابلیت های متفاوت را نصب کرده و استفاده کنید......  


 
اندروید به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا کیبردهای ساخته شده توسط خودشان را جایگزین کیبرد پیشفرض اندروید کنند. این امکان به شما آزادی عمل بیشتری می دهد تا بتوانید کیبردهای مختلف با قابلیت های متفاوت را نصب کرده و استفاده کنید. کاری که در آی.او.اس اپل و حتی ویندوزفون مایکروسافت نمی توانید انجام دهید. اگر با برخی کیبردهای اندروید کار کرده باشید حتما می دانید که بعضی از آنها قابلیت هایی مثل تایپ کردن با ژست های حرکتی ( Gesture Typing ) را در اختیار شما قرار می دهند. نصب یک کیبرد بر روی اندروید بسیار ساده و مشابه نصب یک برنامه عادی است. کافیست آن را نصب کرده و اجرا کنید. سپس مراحل فعال سازی آن به عنوان کیبرد پیشفرض به شما نشان داده خواهد شد.

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 24 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
 
 
 
سال 2011 میلادی یکی از بهترین سال ها برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود. از آنجا که سیستم عامل موفق گوگل مسیر پیشرفت را گرفته و تخته گاز می تازد، ما نیز برای کاربران و دوستداران اندروید چند قابلیت و خلاقیت جدید در زمینه امنیت بیشتر ذکر کرده ایم.
 

برترین ها: سال 2011 میلادی یکی از بهترین سال ها برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود. در این سال آمار تولیدات محصولاتی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کردند 250 درصد رشد داشته است. همین رشد بسیار بالا نیز منجر به دانلود بیش از 11 میلیارد اپلیکیشن از فروشگاه اینترنتی اندروید در آن زمان شدند. از آنجا که سیستم عامل موفق گوگل مسیر پیشرفت را گرفته و تخته گاز می تازد، ما نیز برای کاربران و دوستداران اندروید چند قابلیت و خلاقیت جدید در زمینه امنیت بیشتر ذکر کرده ایم.

اضافه کردن لایه ای جدید به سیستم امنیت اندروید

یکی از کارشناسان ارشد سیستم های اندرویدی موبایل به نام هیروشی لاخی‌میِر سال گذشته سرویسی به نام Bouncer در زمینه امنیت بیشتر سیستم عامل اندروید معرفی و عرضه کرد. سرویس بانسر به صورت خودکار همه اپلیکیشن های اندروید مارکت را به منظور یافتن بدافزارهای مخفی و غیرقابل تشخیص، اسکن می کند. روند اسکن خودکار این نرم افزار در گشت زنی کاربر در فروشگاه اینترنتی اندروید یا نیاز برنامه نویس ها برای ورود به پروسه تایید اپلیکیشن ها، هیچ گونه خللی ایجاد نمی کند.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

بسیاری از مردم، از رفتن به جنگل و کندن قارچ برای خوردن لذت می برند، اما شناخت نوع قارچ می تواند مسئله مهمی باشد. بیش از 38 هزار نوع قارچ وجود دارد که بعضی از آنها سمی اند و بعضی از آنها قابل خوردن می باشند. رنگ، شکل و اندازه ی قارچ ها می تواند خیلی متنوع و مختلف باشد.خلاصه اینکه خواص زیادی دارند میخواهیم با این ماده غذایی یک غذای لذیذ درست کنیم.

  مواد لازم:
گوشت گوساله ریز قیمه شده =۲۵۰ گرم
قارچ= ۵۰۰ گرم
فلفل سبز= ۲ عدد
پیاز =۱ عدد متوسط
گوجه فرنگی= ۲ عدد
نمک - فلفل- روغن مایع= ۴ ق غ

طرز تهيه:
چون مدت زمان پخت گوشت نسبت به سبزیجات بیشتره پس اونارو ریز خرد می کنیم و با ۲ لیوان آب میگزاریم تا بپزد. قارچ و پیاز و فلفل سبزرا ریز خرد می کنیم وروغن مایع رو اضافه کرده و سرخ می کنیم .
این سبزیجات را رو شعله بزرگ اجاق و با حرارت زیاد با هم زدن سوته می کنیم و به این علت روی حرارت زیاد چون قارچ در حرارت کم زیاد آب می ندازد وقتی آب سبزیجات کشیده شد گوشتها رو علاوه می کنیم و به هم زدن ادامه می دیم و سرخ می کنیم
گوجه فرنگی ها رو اضافه می کنیم و ۵ دقیقه دیگر به سرخ کردن ادامه می دیم و بعد نمک و فلفل را علاوه کرده و از روی حرارت برمی داریم .
و اما سوته قارچ و مرغ :
به این مواد فقط فلفل قرمز را خرد کرده اضافه می کنیم و تنها فرق در روش پخت اینه که ابتدا گوشت مرغ را سوته کرده و بعد سبزیجات رو به آن اضافه می کنیم .
 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
شما می‌توانید به وسیله یک وب سایت، خدمات خود را از کوچه و خیابان به محیط وسیع اینترنت منتقل کنید و با تغییر مکان کار خود از دنیای واقعی به مجازی نوع کاربران و حتی تعداد آن‌ها را تغییر دهید؛ به شیوه‌های بسیار مطلوبی می‌توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید...

شما می‌توانید به وسیله یک وب سایت، خدمات خود را از کوچه و خیابان به محیط وسیع اینترنت منتقل کنید و با تغییر مکان کار خود از دنیای واقعی به مجازی نوع کاربران و حتی تعداد آن‌ها را تغییر دهید؛ به شیوه‌های بسیار مطلوبی می‌توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. در محیط مجازی می‌توانید بهتر و بیشتر کاربران و مشتریان خود را بشناسید و درب خدمات خود را برخلاف دنیای واقعی 24 ساعت از روز و هفت روز از هفته برای کاربران خود گشوده نگه دارید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
 
با یاری گرفتن از چند پلاگین و دانستن برخی دستورات که معمولا دم دست و واضح نیستند، Google Maps می تواند به منبعی از اطلاعات قیمتی تبدیل شود.
 

 با یاری گرفتن از چند پلاگین و دانستن برخی دستورات که معمولا دم دست وواضح نیستند، Google Maps می تواند به منبعی از اطلاعات قیمتی تبدیل شود. شما ممکن ست از گوگل مپز برای یافتن مقصد استفاده کنید. یا اینکه تنها از آن بخواهید که مسیر رانندگی تان را مشخص کند. اما گوگل مپز فقط این چیزی نیست که شما از روی عادت استفاده می کنید و می تواند حتی بعد از سالها استفاده، همیشه نکته تازه ای را برای تان در آستین داشته باشد. علاوه بر این، گوگل به شکل مستمر در حال بهبود نقشه ها و اضافه کردن نکات و ابزارهای کاربردی به آن پرکاربرد خود است.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

بی شک شما هم با مشکل حذف نشدن برنامه هایی که نصب کرده اید ومی خواهید آن را حذف کنید روبرو شده اید .وخواسته اید به هر طریق که شده آن را حذف کنید. حتی ابزار AddRemove Programs موجود در کنترل پنل نیز کمکی به شما نمی کند. برای آنکه این برنامه ها را از بین ببریم باید از رجیستری استفاده کنیم :

به دلایلی که برای ما معلوم نیست بسیاری از برنامه ها به طور کامل پاک (uninstall ) نمیشوند در نتیجه بسیاری از کاربران سعی می کنند با حذف پوشه یا شاخه آن برنامه مقدمات پاک شدن آن را انجام دهند اما نام چنین برنامه هایی برای همیشه در فهرست
AddRemove Program باقی خواهند ماند برای آنکه فهرست این برنامه ها را از بین ببریم باید از رجیستری استفاده کنیم .

 ممکن است این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که قصد پاک کردن و Uninstall کردن برنامه ای را دارید و هر چه می کنید برنامه پاک نمی شود. حتی ابزار Add/Remove Programs موجود در کنترل پنل نیز کمکی به شما نمی کند. با استفاده از این روش می توانید تمامی برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود را به وسیله رجیستری ویندوز پاک کنید.
بدین منظور:

از منوی Start وارد Run شده و در آن عبارت regedit را تایپ کنید و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.

سپس به آدرس زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Uninstall
حالا در لیست باز شده نام تمامی برنامه های نصب شده را میبینید. کافی است روی برنامه مورد نظر کلیک کرده و دکمه Delete را بزنید.
تنها دقت کنید برای Uninstall کردن برنامه ها از روش معمول استفاده کنید و تنها در مواردی که برنامه پاک نمی شود از این روش استفاده نمایید.

 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 
 

معمولاً اکثر کاربران به دلیل ظاهر ساده‌ی نرم‌افزار MS Paint، امکانات این نرم‌افزار را دست‌کم می‌گیرند. اما بایستی بدانید به وسیله‌ای این ابزار ویرایش تصویر، می‌توانید کارهایی فراتر از آنچه پیش از این فکر می‌کردید انجام دهید. از طرفی از اجرای نرم‌افزارهایی نظیر Adobe Photoshop برای ویرایش تصاویر مختلف نیز بی‌نیاز خواهید شد. هم‌اکنون قصد داریم به معرفی 4 ترفند هوشمندانه در Paint ویندوز 7 بپردازیم....

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

در مدت زمان کوتاه 15 سال پینت بال یکی از مهیج ترین تفریحات خارج از خانه شناخته شده . این بازی در بیش از 40 کشور در میان میلیون ها زن ومرد در هر رده سنی وعقیده رایج است. همچنین خانه دارها یا ...

 
 

در مدت زمان کوتاه 15 سال پینت بال یکی از مهیج ترین تفریحات خارج از خانه شناخته شده . این بازی در بیش از 40 کشور در میان میلیون ها زن ومرد در هر رده سنی وعقیده رایج است. همچنین خانه دارها یا دانش آموزان ،حر فه ای ها و باز نشسته ها،تمامی بازیکنان در عشق به بازی و روحیه مبارزه طلبی قوی مشترک هستند . پینت بال در لغت از دو کلمه پینت به معنی رنگ و بال به معنی توپ تشکیل شده است ورزشی است تیمی که در مسابقات رسمی با حضور دو تیم انجام می گیرد و هدف ازآن تصاحب پرچم آویخته شده در انتهای زمین و انتقال آن به قرارگاه مرکزی تیم خودی است هرتیم شامل 7،5 یا 10 نفر بازیکن است که هر کدام از آنها مجهز به اسلحه ویژه های به نام مارکر؛گلوله های رنگی؛ ماسک صورت و تجهیزات دیگری نظیر دستکش ، پوشش گردن، لباس فرم ،کفش مناسب جهت بازی می باشند ودر حین بازی با استفاده از از نشانه رو و شلیک گلوله ها نسبت به حذف بازیکنان تیم حریف و رسیدن به هدف که همان فتح پرچم است اقدام می کنند. البته در مسابقات غیر رسمی ممکن است اهداف مختلفی طراحی شده و بازی شود و این همان انعطاف موجود در این بازی و عامل ایجاد هیجان در ورزش پینت بال است.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

آموزش گام به گام حل مکعب روبیک

 
 

مکعب ۲*۲ همانطور که در شکل مشخص است ،فقط از یک نوع مکعب تشکیل شده است ——–> مکعب گوشه ای…

دیگر نه مکعب لبه ای داریم و نه مکعب مرکزی
روش حل مکعب ۲*۲ دو مرحله دارد:
۱٫ جاگزاری و جهت دهی مکعب های گوشه ای لایه بالا
۲٫ جاگزاری و جهت دهی مکعب های گوشه ای لایه پایین
مرحله اول: جاگزاری و جهت دهی مکعب های گوشه ای لایه بالا
ابتدا یک رنگ را به عنوان رنگ بالا انتخاب میکنیم. در اینجا برای راحتی کار باز هم رنگ سفید را به عنوان رنگ بالا انتخاب میکنم.
از آنجایی که مکعب مرکزی نداریم مشخص نیست که کدام سطح باید به رنگ سفید درآید. مانند روبیک ۴*۴ یک سطح دلخواه را به عنوان سطح سفید انتخاب میکنیم. سعی کنید لااقل سطحی را انتخاب کنید که حد اقل یک مکعب دارای رنگ سفید با جهت درست در آن باشد.
با در نظر گرفتن رنگ های متضاد (سبز مقابل آبی و نارنجی مقابل قرمز ) مکعب های گوشه ای لایه بالا را همانند روش ۳*۳ جاگزاری میکنیم.
در انتهای این مرحله نصف مکعب روبیک شما حل شده است.
مرحله دوم : جاگزاری و جهت دهی مکعب های گوشه ای لایه پایین
قسمت اول : جاگزاری مکعب های گوشه ای لایه پایین
در این مرحله باز مانند روبیک ۳*۳ باید دو مکعب جای درست و دو مکعب جای غلط داشته باشند. اگر اینطور نیست لایه زیر را ۹۰ درجه بچرخانید و دوباره مکعب های گوشه ای را چک کنید..
اکنون جای هر چهار مکعب گوشه ای لایه زیرین درست است. صرف نظر از جهت آنها…

و اما آخرین مرحله یعنی :
جهت دهی مکعب های گوشه ای لایه آخر
اینجا نیز نحوه کار دقیقا مشابه حالت ۳*۳ است. شما الگوهای مختلفی برایتان پیش خواهد آمد و بر اساس آن نحوه دست گرفتن مکعب فرق میکند. در واقع در این الگو ها مهم تعیین سطح F است.سطح بالایی هم که همیشه مشخص میباشد. در نتیجه ما بقی سطوح نیز معلوم میشود.
برای درست کردن این روبیک باید مهارت کافی در روبیک ۳*۳ را داشته باشید
 
ارسال در تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

شما هم زیاد از اینترنت متن کپی میکنید؟؟؟؟؟

  •  
کپی متن از اینترنت بدون اضافات در word (ترفند word)

اگر شما هم زیاد ازاینترنت متن و مطلب کپی میکنید و در زمان انتقال این متون به برنامه word میبینید که این فونت ها بسیار نا مرتب است و فونت ها اشتباه است میتوانید از ترفند زیر استفاده کنید تا فونتهای شما از هر سایتی با هر شکل و قیافه ای داشت به شکل ساده و یکسان در برنامه word قابل کپی کردن و ذخیره کردن باشد.

کافی است پس از انتخاب کردن کل متن مورد نظر از هر سایت اینترنتی (با استفاده از ترکیب ctrl a ) به برنامه word رفته و به جای زدن past یا معادلهای آن از کیبرد یا نوار ابزار برنامه word ، از منوی edit روی گزینه past special کلیک کنید و در کادر باز شده گزینه unformatted text را انتخاب و اینتر را بزنید. با این کار متن با شکل ساده و با فونت و با تنظیمات پیش فرض خود word کپی میشود و دیگر شلوغ و پیچیده و دارای خط و خطوط درهم و ناجور نخواهد بود و هر زمان که خواستید میتوانید فونت آن را به حالت دلخواه در آورید.
 
 
ارسال در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

پسر می‌خواهید یا دختر؟این اولین سوالی است که می‌توانم قبل از خواندن این مقاله از شما، اگر که برای شما پسر یا دختر دار شدن هیچ فرقی باهم ندارند، لازم نیست که این مقاله را بخوانید زیرا در این مقاله تنها قصد داریم که به این موضوع برسیم که چگونه بر اساس انتخاب آگاهانه‌مان پسر یا دختر دار بشویم !

 
پس بازهم این سوال را از شما می‌پرسم، پسر می‌خواهید یا دختر ؟

در بیشتر خانواده هایی که تازه تشکیل زندگی داده‌اند بین زن و مرد بر سر جنس فرزند اختلاف نظر وجود دارد؛ عده ای طرفدار دختر و عده ای دوستدار پسر هستند شاید هم برای بعضی اشخاص چندان تفاوتی نداشته باشد چون هنوز صاحب هیچ کدام نیستند !

در قدیم چون به نیروی کار مرد بیشتر از زن نیاز بود اگر خانواده‌ای صاحب فرزند پسر نبود برای رسیدن به این نعمت شاید تعداد افراد خانواده به بالاتر از هشت تا هم می رسید تا سرانجام یکی از آنها پسر شود.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

چرا باید فلش را SAFE TO REMOVE کنیم؟

ممکن است در ویندوز هفت یا ویندوز ویستا چراغ چشمک زن فلش خاموش نشود. در صورتی که معمولا در ویندوز XP با Safe to Remove کردن، این چراغ خاموش می شود.

 
 


 

یکی از ابزارهای حیاتی یک تکنوگیک فلش مموری است. فلشی که به راحتی ممکن است گم شود یا دو سوته بسوزد. درمورد گم کردن فلش مموری، ما نمی توانیم توصیه خاصی بکنیم به جز اینکه بچه ها مراقب باشید!

اما درمورد سوختن یا نسوختن و جلوگیری از مشکلات سخت افزاری احتمالی می توان به یکی دو نکته اشاره کرد؛ مثلا اینکه وقتی کارتان با فلش مموری تمام شده و می خواهید آن را از کامپیوتر جدا کنید، حتما آن را Safe to Remove کنید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

همه آدم ها هر چه قدر هم رنگ پوست شان تیره باشد، رنگ لب های شان قرمز است....

 
  •  
 

البته لب بعضی ها قرمزتر است و لب بعضی ها قرمزی کمتری دارد. راستی شما می دانید که چرا رنگ لب ها قرمز است؟
از بین تمام موجودات فقط لب انسان است که حاشیه ای بین بخش قرمز رنگ لب و مخاط دهان وجود دارد. در حقیقت حاشیه لب بخش قرمز لب شما را از مخاط صورتی رنگ داخل لب تان و از آن طرف از پوست تان جدا می کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

بسیاری از افراد عینک می زنند ، در این مطلب نکات قابل توجهی را برای این افراد توضیح می دهیم .

 
  • چه اتفاقی می‌افتد كه یك ‌مرتبه احساس می‌كنید چشم‌هایتان ضعیف شده‌اند؟افرادی كه عینكی هستند، می‌دانند كه تاری ‌دید یكی از دلایل مهم ضعیفی چشم به شمار می‌رود، البته این حرف وقتی برای شما بیشتر محسوس خواهد بود كه شماره چشم‌هایتان ده‌دهم یا صفر نباشد. ولی چرا عده‌ای در سنین پایین و عده‌ای در میانسالی دچار ضعیفی چشم می‌شوند و برخی دیگر تا سالیان سال حتی روی عینك را هم نمی‌بینند.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

شکلات‌های تقلبی را از کجا بشناسیم؟


 

یکی از مسایلی که این روزها زیاد در مورد آن صحبت می‌شود، مسئله گرانی مواد اولیه در صنایع غذا و به تبع آن تقلب‌هایی است که امکان دارد رخ دهد.

 


 
 
 

از جمله مواردی که در کشور ما زیاد دیده می‌شود و متأسفانه نظارت چندانی روی آن وجود ندارد، مسئله جایگزین کردن جانشین‌هایی به جای کره کاکائو در شکلات واقعی است. گفت‌وگوی زیر با مهندس شهرام ارشدی نژاد، کارشناس ارشد صنایع غذایی و مدرس دانشگاه در رابطه با شکلات و تقلب‌های رایج در این حوزه است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


شکستگی کمتر با تغذیه بهتر


کی از مواردی که در این روزها تقریباً زیاد شنیده می‌شود مشکل شکستگی استخوان، نه فقط در سالمندان بلکه حتی در بین جوان‌ها است.


     

. بسیار شنیده‌ایم یا شاهد بوده‌ایم که فردی (اعم از جوان یا سالمند) به علت زمین خوردن یا افتادن از یک پله، دچار شکستگی پا شده است. به راستی علت افزایش بروز این مشکل چیست؟ عارضه‌ای که به طور طبیعی در افراد سالمند به علت افتادن یا زمین خوردن رخ می‌دهد به چه علت امروزه در بین جوانان نیز به کرات دیده می‌شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


استخر و بهداشت استخر
 

بهداشت استخر-شنا یکی از ورزش ها و سرگرمی های بسیار مناسب و لذت بخش برای کلیه افراد در سنین مختلف، به ویژه در فصل گرما محسوب می شود. این تفریح سالم نه تنها در هوای گرم تابستان، بلکه در روزهای سرد زمستان نیز طرفداران زیادی دارد. آن چه در همه استخرها باید مورد توجه قرار گیرد، مسائل بهداشتی به ویژه پاکیزگی آب و تجهیزاتی است که باید به طور کامل تحت نظارت و کنترل قرار گیرند....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

لفظ ابتلا به دیسک کمر، اصطلاح اشتباهی است


بین تمام مهره‌های ستون فقرات شامل مهره گردن، مهره‌های پشتی و ناحیه کمر دیسک وجود دارد و اینکه افراد می‌گویند دچار دیسک شده‌اند اشتباه رایج است.


     

یک متخصص فیزیوتراپی با بیان اینکه لفظ دیسک، اصطلاح اشتباهی است که در میان عامه رایج است، گفت: بین تمام مهره‌های ستون فقرات شامل مهره گردن، مهره‌های پشتی و ناحیه کمر دیسک وجود دارد و اینکه افراد می‌گویند دچار دیسک شده‌اند اشتباه رایج است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

اصول طراحی پوستر 1


 

پوستر تلفیقی است از هنر گرافیک و هنر تبلیغات، هرچند که این دو در موازات و کنار هم، همواره حرکت نموده اند و مکمل یکدیگر هستند. پوسترها طراحی های گرافیکی هستند که جهت تبلیغات، طراحی و منتشر می شوند. در تعریف جزئی تر پوسترها برای اطلاع رسانی مطلب، رویداد یا موضوع خاصی به کار برده می شود و چون در زمان و مکان خاصی و برای مقصود خاصی در همان زمان و مکان طراحی می شود، اثر گذرا و ناماندگاریست. مخاطبان پوسترها عامه مردم هستند و هر پوستر طیف و گستره فراوانی از جمعیت را، مخاطب قرار می دهد.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

كارت Eye_Fi


 

شركت سازنده كارت Eye_Fi كار شگفت انگيزي كرد. آنها يك حافظه 2 گيگا بايتي با قابليت ارتباط بي سيم (امواج راديويي) را بر روي يك كارت جمع كرده اند. جالب اينكه اين كارت از نظر ظاهري هيچ تفاوتي با يك كارت SD معمولي ندارد و نه از آن ضخيم تر و نه درازتر است.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


نحوه فعال سازی اینترنت گوشی های اندروید


در بیشتر گوشی ها و پلتفرم هاGPRSپس از ارسال یک اس ام اس به اپراتور (همراه اول؛ ایرانسل و..) متصل می شود. چرا که تنظیمات ارسال شده توسط اپراتور گوشی شما را تنظیم کرده و دیگر مشکلی نیست. اما در گوشی های اندروید ماجرا متفاوت است. باید بعد از خرید گوشی اندروید فعال سازی اینترنت GPRS به صورت دستی انجام شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

آیا سرعت گوشی شما کم است؟


برخی افراد برای حل این معضل، گوشی را فلش می‌کنند و بعضی دیگر تصمیم می‌گیرند تا کل حافظه را فرمت کنند ولی راه دیگری در این جا به شما معرفی می‌کنیم که با نگاه به حافظه رایانه انجام می‌گیرد.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

زیبایی زنانه عوارض مرگ آوری هم دارد!

 

بيشتر محصولات امروزي اما از مواد مصنوعي شيميايي ساخته مي‌شوند و شائبه سمي ‌بودن برخي از آنها نيز روز به روز پررنگ‌تر مي‌شود.


 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

سوئیچ KVM چیست؟



 سوئیچ KVM کلیدی است که یک کی بورد، مانیتور و موس را بین دو یا چند کامپیوتر به اشتراک می گذارد. این تجهیز وقتی که می خواهید یک یا چند کامپیوتر یا سرور را از یک محل کنترل کنید بسیار مفید واقع می شود. با استفاده از یک سوئیچ KVM به راحتی می توانید یک کیبورد، مانیتور و موس را در آن واحد به چندین کامپیوتر یا سرور متصل کنید. معمولا سوئیچ های KVM می توانند تا 64 کامپیوتر را کنترل کنند حتی می توانید به کمک آن سرور ها را کنترل نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


6 قابلیت ناشناخته در نرم افزار VLC media player


نرم افزار VLC media player یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فایل های صوتی و تصویری در جهان است. VLC media player از مجموعه عظیمی از فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند، بر روی پلتفرم های متعددی عرضه شده است و از همه مهم تر رایگان و متن باز است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


کلید Alt از جمله کلیدهای پرطرفدار در بین کاربران حرفه ای است اما برخی از کاربران نیز با آن آشنایی ندارند.

به گزارش نامه به نقل از باشگاه خبر نگاران ، کلید Alt بسیار کارآمد بوده و بیشتر افراد حرفه ای با آن سر و کار دارند. در این جا قصد داریم شما را با چند کاربرد جالب این کلید آشنا کنیم :

1- برای رسیدن به Properties کافیست Alt را نگه داشته و روی فایل مورد نظر دوبار کلیک کنید.

2- کلید Alt در هر پنجره ای، با یک فشار منوهای پنجره را فعال می کند و با ترکیب آن با هر کدام از حروف منوها، که زیر آن خط کشیده شده است، پنجره مربوط به آن منو را باز میکند.

3- در مرورگر اینترنت اکسپلورر، ترکیب Alt و End شما را به آخرین صفحه ای که مشاهده کرده اید خواهد برد.

4- در مرورگر اینترنت اکسپلورر، ترکیب Alt با یکی از دو کلید جهت راست و چپ، عمل Back و Forward را انجام می دهد.

ارسال در تاريخ دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
امروزه در دنیای مدرن و پیشرفته داشتن یک آدرس پست الکترونیکی به یکی از ملزومات انسانها تبدیل شده است ،‌در این پست قصد آموزش ساخت ایمیل یاهو یا به اصطلاح همان یاهو آیدی را داریم …

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

۱۰ روش آسان برای خوشحال نمودن همسر


زنها به همه چیز توجه دارند - منظـورم همه چیز هـسـت. آنها استاد کشف چیزها بـهـمراه جـزئیاتشان می باشنـد. بنابراین حتی کوچکترین رفتارها اگر صمیمانه و متفکـرانـه انجام پذیرند، نتنها از طرف هـمسـرتـان مـورد تـحـسیـن و تقدیر قرار خواهد گرفت، بلکه باعث تحکیم روابط و برقراری حب و دوستی بیشتر بین شما خواهد شد.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

بدون نیاز به هیچ نرم افزاری و فقط با استفاده از ویندوز ۷ می توانید بر روی فلش مموری، هاردهای اکسترنال و درایوهای رایانه شخصی خود رمزگذاری کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو

کاهش وزن جدیدا به یک مسئله بسیار گسترده در دنیا تبدیل شده است و بسیاری از افراد چاق به دنبال آن هستند تا به هر روشی وزن خودشان را کاهش دهند و در این میان از غذاهای متفاوت برای کاهش وزن تغذیه می کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

این ابزار برای نصب ویندوز برای نوت بوک شما ،یا دسکتاپ تان از طریق درایو usb فلش می باشد.

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:نرم افزار بوت ویندوز از طریق usb, توسط سیبادو

آموزش به همراه تصویر در ادامه مطلب:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:آموزش چت کردن با دو یا چند ID یاهو مسنجر به صورت همزمان , توسط سیبادو

 

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

حداقل سخت افزار مورد نیاز برای نصب ویندوز 7

1 گیگابایت رم برای ویندوز 32 بیتی ویندوز 7 یا 2 گیگابایت رم برای ویندوز 64 بیتی ویندوز7
16 گیگابایت فضای خالی دیسک سخت برای ویندوز 32 بیتی ویندوز7 و 20 گیگابایت برای ویندوز 64 بیتی 7
کارت گرافیکی یا چیپ است که پشتیبانی از DirectX 9 با 128 مگابایت حافظه داخلی (به تم Aero فعال باشد)
1 گیگاهرتز یا سریعتر 32 بیتی (x86) یا 64 - بیتی (x64) پردازنده به بالاتر که ویندوز سرعتش کم نشه

يثشق

برای آموزش به همراه تصویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

افزایش ابتلا به ایدز از طریق 'روابط جنسی کنترل نشده' /چگونگی ابتلا به ایدز در ایران از سال ۱۳۶۵ تا ۱۳۹۱

امروز روز جهانی ایدز است و آخرین آمار مسئولان وزارت بهداشت در ایران حاکی از افزایش 20 درصدی ابتلا به ایدز از طریق رابطه جنسی در کشور است.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 11 آذر 1391برچسب:ایدز - رابطه جنسی , توسط سیبادو

 

 
کفیر از پوکی‌ استخوان جلوگیری می‌کند و در تنظیم فشار خون نیز نقش عمده‌ای دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، کارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص نوشیدنی کفیر و ارزش غذایی آن اظهارداشت: کفیر نوعی نوشیدنی است که از مجموعه‌ای از باکتری‌های زنده و مفید برای بدن تشکیل شده بطوریکه دانشمندان راز سودمندی کفیر را برای سیستم ایمنی و گوارش، وجود این باکتری‌ها می‌دانند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 11 آذر 1391برچسب:نوشیدنی کفیر, توسط سیبادو

ولیفنول‌های موجود در چای سیاه به دو صورت باعث مقابله با بوی بد دهان می‌شود. اول اینکه این ترکیبات رشد باکتری‌های مسئول بوی بد دهان را مهار می‌کند. دوم این که با تولید عناصر بد بو مقابله می‌کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:۵ خوراکی که نفس‌تان را خوشبو می کند, توسط سیبادو

 
چرا حلقه ازدواج را در انگشت چهارم قرار مي دهيم؟

مراحل زير را به ترتيب انجام دهيد تا متوجه شويد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:حلقه ازدواج , همسران , انگشت, توسط سیبادو

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد